abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211548548
Vanochtend met de gladheid op m'n bek gegaan, nu is m'n rechterheup blauw |:(
pi_211557342
Het lijkt prima weer te worden voor de Bruggenloop

Graadje of 10, hoofdzakelijk droog en de wind lijkt op tijd in kracht af te nemen

pi_211566764
Iemand ervaring hier met het parkeren bij de Bruggenloop? Is dat een beetje goed geregeld en aangegeven?
pi_211567266
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 18:17 schreef Noisecontrollers het volgende:
Iemand ervaring hier met het parkeren bij de Bruggenloop? Is dat een beetje goed geregeld en aangegeven?
Ze zijn in de Kuip gewend dat er 50.000 man komt, dus maak je geen zorgen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_211567927
Vandaag de 1000 km doorgebroken dit jaar, dat is ook al meer dan vorig jaar (860), maar minder dan de jaren ervoor (1140-1670). Ben vooral blij dat het de laatste 5 maanden ofzo eindelijk (sinds ~mei 2020) weer eens meer dan een paar weken aaneen vooruit gaat.
Deze week, week 5 in het 321 programma gedaan. Vorige week was een herstel-week, en daarin verkouden geworden. Dus maar 2 keer gelopen, ipv geplande 3x, en de langere run in het weekend ook geskipped. Moest er dus weer in komen, en met de naweeen van de verkoudheid, en afwezigheid ritme, was dat toch wat lastig. Maar toch wel de runs afgewerkt (3x4k, 2x8k, 1x12k), en de laatste dagen ging het alweer een stuk makkelijker. Volgende week 45k (3x4,5k, 2x9k en 1x13,5k).
pi_211572748
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 december 2023 19:12 schreef mosselmossel het volgende:

[..]
Ze zijn in de Kuip gewend dat er 50.000 man komt, dus maak je geen zorgen.
De Bruggenloop start dit jaar vanaf de parkeerplaats, dus als het even kan zou ik met de trein komen. Ze stoppen op Rotterdam stadion, dus je stapt zo voor de Kuip uit.

Overigens, als Feyenoord speelt komt het gros ook met fiets en ov.
  zondag 10 december 2023 @ 10:15:43 #131
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_211572836
Ik weet niet hoe laat de bruggenlopers starten, maar het waaide net nog behoorlijk hard. Fijn als je hem mee hebt, maar tegen scheelt dat toch wel wat snelheid. :D

Veel plezier in ieder geval voor de lopers!
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_211572956
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 10:15 schreef BOKA het volgende:
Ik weet niet hoe laat de bruggenlopers starten, maar het waaide net nog behoorlijk hard. Fijn als je hem mee hebt, maar tegen scheelt dat toch wel wat snelheid. :D

quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 10:15 schreef BOKA het volgende:

Wind komt uit het westen vandaag, dus als het goed is hebben we hem grofweg van de Erasmusbrug tot de Brienenoordbrug mee.. :)
  Forum Admin zondag 10 december 2023 @ 11:02:03 #133
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_211573156
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 10:34 schreef Noisecontrollers het volgende:

[..]
[..]
Wind komt uit het westen vandaag, dus als het goed is hebben we hem grofweg van de Erasmusbrug tot de Brienenoordbrug mee.. :)
Dat is altijd wel fijn, op zuid ben je redelijk beschut.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_211573596
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 20:49 schreef Nober het volgende:
Fitnessapp Strava ondersteunt voortaan DM's en groepschats
[..]

Je VO2max DM'en naar je crush 8-) :@
pi_211575448
Ik ben wederom over de 2.000km heen en ga rond de 2.180 uitkomen. Qua uren zit ik een stuk hoger dan vorig jaar (197 om 223 gaat nog stijgen) door langzamer te lopen. En het aantal keer lopen is wel gelijk gebleven (204-205 keer).

[ Bericht 2% gewijzigd door Nober op 10-12-2023 16:26:43 ]
pi_211576049
Pff afzien. Brienenoord met wind. :'(
Slecht gepaced ook.

57:3x
Net iets sneller dan afgelopen damloop (op 0:01s/km) zonder taper dit keer dus I’ll take it.

Over massaal gesproken. >12k mensen in 3 waves.
  zondag 10 december 2023 @ 19:55:36 #137
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_211577819
De eerste finisher was eerder terug dan dat de laatste gestart was bij de Bruggenloop _O-

Door die trechter bij de start duurde het starten ook wel lang. Wel voordeel dat je niet eerst in zo'n kudde liep (zeker voor publiek ;-)

Zoonlief van 16 heeft 'm netjes in 1.17.39 gelopen. Trots op 'm!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_211578130
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 19:10 schreef Brandhout14 het volgende:
Het lijkt prima weer te worden voor de Bruggenloop

Graadje of 10, hoofdzakelijk droog en de wind lijkt op tijd in kracht af te nemen

Negeer die wartaal, het was erg zwaar. Gevoelsmatig veel tegenwind en op een stuk waar we hem even lekker in de rug kregen (de boompjes) liepen we onderlangs en gevoelsmatig viel de wind daar een beetje weg.
pi_211578720
Ik heb eigenlijk alleen de brienenoord op last van de wind gehad, verder veel zijwind.

quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:26 schreef Daantke het volgende:
Zondag Bruggenloop, ben benieuwd hoe dat gaat met 9 hardloopdagen in de benen :P
En dat ging dus prima, PR op 15k was Bruggenloop 2019 met 1:08:xx, nu 1:05:5x ^O^ De eerste 10 km (tot de Brienenoord) erg steady op 4:30 per km gelopen. Ik had me voorgenomen om, als dat goed ging, vanaf de Brienenoord het tempo naar beneden proberen vast te houden tot de finish, en dat is dus ook gelukt. Laatste 4 km's in 4 minuut 02/12/09/06.

En de start was door de smalle trechter ook veel beter geregeld dan vorig jaar in mijn ervaring, toen was het echt erg druk en liep ik constant over het voetpad of door de berm om mensen in te halen. Nu nergens last van gehad (al ben ik ook wat meer naar voren gestart)

Geslaagde dag dus voor mij!
  zondag 10 december 2023 @ 21:39:46 #140
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_211578976
Lekkere tempo’s allemaal! ^O^
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_211579813
Ik vond hem erg zwaar vandaag, maar achteraf denk ik dat mijn streven (sub 1) nog iets te ambitieus was voor vandaag.
Daarnaast afgelopen 2 weken nauwelijks kilometers gemaakt door een verdraaide nek en een pijnlijke rug.
Geen pijn meer vandaag, maar denk dat ik wel iets van conditie heb ingeleverd.
En mezelf gewoon overschat.

Hoe dan ook, het is 1:03:34 geworden.
Eerst 5 km prima op schema onder de 4:00 / km gelopen, maar daarna begon het toch op te kruipen naar 4:06, 4:08 en 4:09 en op de Brienenoordbrug had ik het echt zwaar: 4:44.
Toen wel even flink gebaald van het falen, maar gelukkig nog rond de 4:20 kunnen houden de laatste kilometers.

Vond de start ook erg lang duren, stond in wave 1 maar volgens mij pas rond 15:10 gestart.
pi_211581401
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 11:53 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Je VO2max DM'en naar je crush 8-) :@
"Wil je mijn KOM zien? ;) "
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_211582646
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 09:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
KOM je hier vaker?
pi_211583786
quote:
6s.gif Op maandag 11 december 2023 11:47 schreef Daantke het volgende:

[..]
KOM je hier vaker?
En hoe was de streak vandaag? :P (wanneer je die gehad hebt)
Hier wel oke, minder erg dan verwacht. Maar de echte test voor mij is de eerste snellere workout (woensdag).
pi_211587347
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 09:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Mag ik je voorstellen aan de local legend B-)
pi_211587646
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 13:40 schreef Evangelion het volgende:

[..]
En hoe was de streak vandaag? :P (wanneer je die gehad hebt)
Hier wel oke, minder erg dan verwacht. Maar de echte test voor mij is de eerste snellere workout (woensdag).
Nice! Ja wel redelijk, wel wat gevoeligheidjes in scheen en knie, op zich niet gek natuurlijk de day after maar als ze aanhouden dan stop ik voor de zekerheid even met streaken :P
pi_211588178
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 16:46 schreef Evangelion het volgende:
Pff afzien. Brienenoord met wind. :'(
Slecht gepaced ook.

57:3x
Net iets sneller dan afgelopen damloop (op 0:01s/km) zonder taper dit keer dus I’ll take it.

Over massaal gesproken. >12k mensen in 3 waves.
Die Brienenoord was inderdaad verschrikkelijk, maar dat is ie elk jaar. Ik had tot de top een mooie haas, maar moest hem toch laten gaan waar ik flink van baalde. Uiteindelijk 56:33, dus misschien heb ik nog met je gelopen.

De start dit jaar was wel echt een verslechtering vergeleken met andere jaren, het smalle pad zorgde echt voor oponthoud met wat langzamere lopers die bijna vooraan wilden starten.
pi_211596500
Weet iemand nog een obscuur loopje in de buurt van Den Haag op tweede kerstdag? Kon zo snel op de interwebs enzo niets vinden.

Wij zijn dan bij familie op bezoek en om nou de hele dag thuis te gaan zitten is ook zo wat. We gaan seaubriseau wel hardlopen, maar misschien ergens een kneuterige 5K ofzo zou wel leuk zijn.

Net even lekker een rondje precies tussen de regen door gedaan. 9-en-een-beetje kilometer met grofweg 6.10min/km over het geheel met wegdelen, en 6.29 inclusief een stukje bos met hele kleine ongelijke paadjes omhoog. Erg tevreden over, zeker hoe goed en hoe licht het allemaal voelde. O+
Doei.
pi_211596691
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 december 2023 17:53 schreef Faithy het volgende:
Weet iemand nog een obscuur loopje in de buurt van Den Haag op tweede kerstdag? Kon zo snel op de interwebs enzo niets vinden.

Wij zijn dan bij familie op bezoek en om nou de hele dag thuis te gaan zitten is ook zo wat. We gaan seaubriseau wel hardlopen, maar misschien ergens een kneuterige 5K ofzo zou wel leuk zijn.

Net even lekker een rondje precies tussen de regen door gedaan. 9-en-een-beetje kilometer met grofweg 6.10min/km over het geheel met wegdelen, en 6.29 inclusief een stukje bos met hele kleine ongelijke paadjes omhoog. Erg tevreden over, zeker hoe goed en hoe licht het allemaal voelde. O+
de kerst cross bij haag Atletiek natuurlijk

https://www.haagatletiek.nl/index.php?page=784&sid=1
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_211598465
Ah! We verblijven in Kraayenstein, dus dat is natuurlijk helemaal mooi!
Doei.
pi_211598835
Ik deed net een rondje precies niet tussen de buien door, helemaal zeiknat geregend. Wel een rustig klein rondje gelopen, maar het valt me tegen hoe moeilijk die rustige rondjes me vallen. Ik voel geen resultaat, geen voldaan gevoel (nu helemaal niet, slechts KOUD) en ik heb na afloop alleen maar het gevoel dat ik voor altijd traag blijf. :( /lief dagboek.

Mijn algehele winterdip zal ook niet helpen. Tijd voor thee, dekentje en op tijd slapen.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_211600689
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2023 20:13 schreef Faithy het volgende:
Ah! We verblijven in Kraayenstein, dus dat is natuurlijk helemaal mooi!
Daar begint mijn rondje meestal ;)

Mochten we op tijd terug zijn van de schoonfamilie dan gaan we ook wel de kerstcross doen.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_211601912
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 20:33 schreef Nanuke het volgende:
tussen de buien door, helemaal zeiknat geregend. Wel een rustig klein rondje gelopen, maar het valt me tegen hoe moeilijk die rustige rondjes me vallen. Ik voel geen resultaat, geen voldaan gevoel (nu helemaal niet, slechts KOUD) en ik heb na afloop alleen maar het gevoel dat ik voor altijd traag blijf. /lief dagboek.

Mijn algehele winterdip zal ook niet helpen. Tijd voor thee, dekentje en op tijd slapen.
winter miles make summer smiles zeggen ze.. dat resultaat ga je over een paar maanden zien, zeker vergeleken met de mensen die de hele winter op de bank hebben gelegen!

Ik heb gisteren weer voor het eerst in 3 weken een baantraining gedaan, door alle ziekte, en dan merk je pas hoe belangrijk consistentie is.. ook al zie je het resultaat inderdaad niet na elke individuele training.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_211602120
Ik begin weer meer plezier te krijgen in het lopen merk ik. Gisteren 7,5km op een - voor mij - rustig tot normaal tempo. Merk ook dat ik na bijna 12 jaar hardlopen nu echt in een andere levensfase terecht kom waarbij ik meer voldoening haal uit "lekker" lopen zonder bezig te zijn met mijn gemiddelde tempo of precieze afstanden. Het is voor mij veel belangrijker om op dat moment even bezig te kunnen zijn met bewegen, zweten en de gedachtes verzetten.

Binnenkort eens nieuwe schoenen aanschaffen :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_211603170
Ik ben ook sowieso trager in het donker 's avonds. Weet niet of dat door energie-niveau komt of door beter moeten opletten waar je loopt, of beide. In de zomer minder last van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')