Ze zijn in de Kuip gewend dat er 50.000 man komt, dus maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:17 schreef Noisecontrollers het volgende:
Iemand ervaring hier met het parkeren bij de Bruggenloop? Is dat een beetje goed geregeld en aangegeven?
De Bruggenloop start dit jaar vanaf de parkeerplaats, dus als het even kan zou ik met de trein komen. Ze stoppen op Rotterdam stadion, dus je stapt zo voor de Kuip uit.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ze zijn in de Kuip gewend dat er 50.000 man komt, dus maak je geen zorgen.
quote:Op zondag 10 december 2023 10:15 schreef BOKA het volgende:
Ik weet niet hoe laat de bruggenlopers starten, maar het waaide net nog behoorlijk hard. Fijn als je hem mee hebt, maar tegen scheelt dat toch wel wat snelheid.
Veel plezier in ieder geval voor de lopers!
Wind komt uit het westen vandaag, dus als het goed is hebben we hem grofweg van de Erasmusbrug tot de Brienenoordbrug mee..quote:Op zondag 10 december 2023 10:15 schreef BOKA het volgende:
Ik weet niet hoe laat de bruggenlopers starten, maar het waaide net nog behoorlijk hard. Fijn als je hem mee hebt, maar tegen scheelt dat toch wel wat snelheid.
Veel plezier in ieder geval voor de lopers!
Dat is altijd wel fijn, op zuid ben je redelijk beschut.quote:Op zondag 10 december 2023 10:34 schreef Noisecontrollers het volgende:
[..]
[..]
Wind komt uit het westen vandaag, dus als het goed is hebben we hem grofweg van de Erasmusbrug tot de Brienenoordbrug mee..
Je VO2max DM'en naar je crushquote:Op maandag 4 december 2023 20:49 schreef Nober het volgende:
Fitnessapp Strava ondersteunt voortaan DM's en groepschats
[..]
Negeer die wartaal, het was erg zwaar. Gevoelsmatig veel tegenwind en op een stuk waar we hem even lekker in de rug kregen (de boompjes) liepen we onderlangs en gevoelsmatig viel de wind daar een beetje weg.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:10 schreef Brandhout14 het volgende:
Het lijkt prima weer te worden voor de Bruggenloop
Graadje of 10, hoofdzakelijk droog en de wind lijkt op tijd in kracht af te nemen
En dat ging dus prima, PR op 15k was Bruggenloop 2019 met 1:08:xx, nu 1:05:5xquote:Op donderdag 7 december 2023 09:26 schreef Daantke het volgende:
Zondag Bruggenloop, ben benieuwd hoe dat gaat met 9 hardloopdagen in de benen
"Wil je mijn KOM zien?quote:
En hoe was de streak vandaag?quote:
Nice! Ja wel redelijk, wel wat gevoeligheidjes in scheen en knie, op zich niet gek natuurlijk de day after maar als ze aanhouden dan stop ik voor de zekerheid even met streakenquote:Op maandag 11 december 2023 13:40 schreef Evangelion het volgende:
[..]
En hoe was de streak vandaag?(wanneer je die gehad hebt)
Hier wel oke, minder erg dan verwacht. Maar de echte test voor mij is de eerste snellere workout (woensdag).
Die Brienenoord was inderdaad verschrikkelijk, maar dat is ie elk jaar. Ik had tot de top een mooie haas, maar moest hem toch laten gaan waar ik flink van baalde. Uiteindelijk 56:33, dus misschien heb ik nog met je gelopen.quote:Op zondag 10 december 2023 16:46 schreef Evangelion het volgende:
Pff afzien. Brienenoord met wind.
Slecht gepaced ook.
57:3x
Net iets sneller dan afgelopen damloop (op 0:01s/km) zonder taper dit keer dus I’ll take it.
Over massaal gesproken. >12k mensen in 3 waves.
de kerst cross bij haag Atletiek natuurlijkquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:53 schreef Faithy het volgende:
Weet iemand nog een obscuur loopje in de buurt van Den Haag op tweede kerstdag? Kon zo snel op de interwebs enzo niets vinden.
Wij zijn dan bij familie op bezoek en om nou de hele dag thuis te gaan zitten is ook zo wat. We gaan seaubriseau wel hardlopen, maar misschien ergens een kneuterige 5K ofzo zou wel leuk zijn.
Net even lekker een rondje precies tussen de regen door gedaan. 9-en-een-beetje kilometer met grofweg 6.10min/km over het geheel met wegdelen, en 6.29 inclusief een stukje bos met hele kleine ongelijke paadjes omhoog. Erg tevreden over, zeker hoe goed en hoe licht het allemaal voelde.
Daar begint mijn rondje meestalquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:13 schreef Faithy het volgende:
Ah! We verblijven in Kraayenstein, dus dat is natuurlijk helemaal mooi!
winter miles make summer smiles zeggen ze.. dat resultaat ga je over een paar maanden zien, zeker vergeleken met de mensen die de hele winter op de bank hebben gelegen!quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:33 schreef Nanuke het volgende:
tussen de buien door, helemaal zeiknat geregend. Wel een rustig klein rondje gelopen, maar het valt me tegen hoe moeilijk die rustige rondjes me vallen. Ik voel geen resultaat, geen voldaan gevoel (nu helemaal niet, slechts KOUD) en ik heb na afloop alleen maar het gevoel dat ik voor altijd traag blijf. /lief dagboek.
Mijn algehele winterdip zal ook niet helpen. Tijd voor thee, dekentje en op tijd slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |