abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211476028
Iemand interesse in m'n startnummer voor de Zevenheuvelenwintertrail (21km) op 16 december? Die gaan we maar even over slaan helaas...
pi_211480518
Hoe ‘trail’ is die loop? Echt van die single-track modderpaden op en af, of is het meer door een bos hobbelen?
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_211481197
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 21:37 schreef BOKA het volgende:
Hoe ‘trail’ is die loop? Echt van die single-track modderpaden op en af, of is het meer door een bos hobbelen?
Reken maar op drek en op&af. Het is in die omstreken niet vlak en het bos is dit jaar erg nat. Niet zo een beetje hobbelen.

Ik ga mezelf elders op 17 december in de drek gooien dus ik sla de Zevenheuvelentrail over :D
pi_211482037
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 22:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Reken maar op drek en op&af. Het is in die omstreken niet vlak en het bos is dit jaar erg nat. Niet zo een beetje hobbelen.

Ik ga mezelf elders op 17 december in de drek gooien dus ik sla de Zevenheuvelentrail over :D
Ah okee. Dan sla ik denk ik over. Heuvels/op-af is geen probleem, maar ik heb geen trailschoenen, en
dan wordt het iets teveel glibberen denk ik.
pi_211482049
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 23:10 schreef BOKA het volgende:

[..]
Ah okee. Dan sla ik denk ik over. Heuvels/op-af is geen probleem, maar ik heb geen trailschoenen, en
dan wordt het iets teveel glibberen denk ik.
Ik heb toevallig gister in die bossen gelopen met een vriendin. Ik ben gelukkig redelijk stabiel en lichtvoetig, maar vriendin zat tot haar enkel in de drek ergens, en daarna ging ze bijna om. :X
pi_211482884
Ik ben na de Meijendelloop, die overigens erg goed ging, deze week grieperig geweest. Voelde me gisterenavond voor het eerst weer wat beter, maar volgens mijn eigen regel van laatst moet ik dan nog wat langer rust houden ;) Hoewel ik geen koorts/verhoging heb gehad.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_211483330
Nog eventjes geduld dan @La_Tramposa ! ^O^

Ik ben weer aan het opbouwen na corona gehad te hebben. Uiteindelijk nadat ik beter was alsnog anderhalve week rust gehad - mijn eerste loopje was afgelopen woensdag een heel rustige 7 km met een vriendin. Gisteren met dezelfde vriendin een uurtje bootcamp gedaan. En morgen een rustig duurloopje denk ik. Ik dacht dat alleen m'n conditie geleden had, maar m'n benen voelden na die 7 km ook behoorlijk gammel. Maar wel heel fijn om weer te kunnen lopen, en vooral dat het ook weer droog is buiten *G*
pi_211484998
Het is inderdaad heerlijk loopweer!
Voordeel van de kou is ook dat het strand lekker hard was deze ochtend.
pi_211487276
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 11:47 schreef BOKA het volgende:
Het is inderdaad heerlijk loopweer!
Voordeel van de kou is ook dat het strand lekker hard was deze ochtend.
Het kan erger maar heerlijk ... brr nee :o

Veel hardloopspam vandaag
pi_211493683
Dit is mij wel een beetje aan de koude kant voor 'heerlijk hardloopweer' hoor. :X
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_211493967
Kwestie van je wat warmer aankleden. ;)
pi_211495341
Mijn schema heeft nog vrij regelmatig wandelstukken, waarin ik snel afkoel. Meer aandoen betekent dan weer dat ik het veel te warm heb bij de stukken hardlopen. Ik vind het al een gedoe om steeds handschoenen aan/uit te doen, jasje aan/uit gaan we dus niet aan beginnen.
  zaterdag 2 december 2023 @ 13:34:28 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_211495352
Inderdaad. Winterlegging met meer voering, muts of haarband om, warme hardlooptrui aan, handschoentjes aan O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_211495929
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 13:33 schreef Nanuke het volgende:
Mijn schema heeft nog vrij regelmatig wandelstukken, waarin ik snel afkoel. Meer aandoen betekent dan weer dat ik het veel te warm heb bij de stukken hardlopen. Ik vind het al een gedoe om steeds handschoenen aan/uit te doen, jasje aan/uit gaan we dus niet aan beginnen.
Ja, dan snap ik het.
Ik herken het ook wel enigszins bij mn intervals, maar dan gaat mn hartslag zo omhoog dat ik bij de rustige stukken net aan warm genoeg blijf.
  zondag 3 december 2023 @ 13:24:42 #77
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_211505054
Toch wel een nadeel van de kou: gladheid. Het was op veel plekken verraderlijk glad, helemaal op de duinpaden. Rent toch iets minder ontspannen.
Gelukkig maakte het uitzicht veel goed. :D
pi_211507585
Voor het eerst gevallen bij het hardlopen :o ;( en ik was gewaarschuwd ^
Niks kapot behalve m'n ego
pi_211507625
Dit soort dagen zijn geweldig om te hardlopen. Vandaag bij m'n ouders in Limburg gelopen, nauwelijks last van gladheid. Heerlijk die kou, heb je na 10 min al geen last meer van.
Dit 100000x liever dan regen of 30 graden :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_211507712
stop having fun! :( #team30graden
pi_211508221
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 16:57 schreef Evangelion het volgende:
stop having fun! :( #team30graden
:Y +1
pi_211509651
Heerlijk hardloopweer vandaag inderdaad. :)

Die warmte genereer ik zelf wel, dat hoeft het weer niet voor mij te doen. 8-)
  maandag 4 december 2023 @ 12:21:24 #83
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_211514323
Ik bereik veel gemakkelijker een snellere pace met deze temperaturen :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_211514818
Gisteren ook gelopen, vond het niks :(
pi_211514935
Zaterdag ook gelopen in korte broek en torso goed ingepakt met thermo en extra warm shirt. Dan merk je amper iets van die vrieskou. Die blikken van mensen die je dan tegemoet komen fietsen zijn goud waard :D
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_211515676
Hier na meer dan een jaar geblesseerd te zijn geweest ben ik maar wat blij dat ik weer wat kan joggen. Nu nog tijd vinden, maar dat komt goed :D
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_211517593
De knie is wel weer zo goed als normaal heb een week niet gelopen. Ik heb zaterdag even 5km gewandeld en ga morgen die 'heerlijke' kou trotseren.
pi_211517983
Gisteren tijdens een 10 km wedstrijdje lelijk ten val gekomen. Verstapte me op een losliggende steen ;( Kon er niks aan houden.
Schaafwonden, blauwe polsen en een dikke blauwe voet. Kon echt niet verder. Was behoorlijk geschrokken. Vandaag foto gemaakt van de voet, gelukkig geen breukje maar wel enkelband letsel. Nu in een brace met been hoog.

Opgelucht dat er niks gebroken is, maar baal als een stekker }:|
Was zo lekker bezig met mn halve marathon schema. Nu minstens drie weken eruit. En dan weer langzaam beginnen...
Alius aliud dicit
pi_211519172
Oh wat rottig @Mrmime ;( beterschap!
pi_211519280
Fitnessapp Strava ondersteunt voortaan DM's en groepschats

quote:
Strava voegt ondersteuning voor DM's en groepchats toe aan de fitnessapp, waardoor gebruikers routes en activiteiten makkelijker met andere gebruikers kunnen delen. Het is onder meer mogelijk om te reageren met emoji's en GIF's te sturen via de prompt '/giphy'.

Begin 2024 voegt Strava extra functies toe, waaronder het uploaden van foto's en de mogelijkheid om berichten en evenementen binnen Strava Clubs te delen. De fitnessapp begint door de toevoeging van dit soort features steeds meer de vorm te krijgen van een socialmediaplatform. Het was al mogelijk om reacties of 'kudos' achter te laten op posts van volgers.

Met de komst van berichten naar het fitnessplatform heeft Strava ook de nodige privacyfuncties toegevoegd. Het is bijvoorbeeld mogelijk om berichten te beperken tot volgers en er is een optie waarbij niemand een bericht kan sturen, tenzij de gebruiker zelf eerst een bericht heeft gestuurd. De instellingen zijn ook van toepassing op uitnodigingen voor groepschats.

https://tweakers.net/nieu(...)-en-groepschats.html

https://press.strava.com/(...)es-messaging-feature
pi_211521164
Koud weer is niet zo erg. Maar als het dan ook nog miezert, zoals gisteren. Brrr. Maar goed. Ben wel geweest. Afstrepen en door. #team25gradenzonnetje
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_211521252
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 19:30 schreef Mrmime het volgende:
Gisteren tijdens een 10 km wedstrijdje lelijk ten val gekomen. Verstapte me op een losliggende steen ;( Kon er niks aan houden.
Schaafwonden, blauwe polsen en een dikke blauwe voet. Kon echt niet verder. Was behoorlijk geschrokken. Vandaag foto gemaakt van de voet, gelukkig geen breukje maar wel enkelband letsel. Nu in een brace met been hoog.

Was zo lekker bezig met mn halve marathon schema. Nu minstens drie weken eruit. En dan weer langzaam beginnen...
Beterschap!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_211523129
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 19:30 schreef Mrmime het volgende:

Ah, shit, wat naar. Hopelijk snel weer op de been!

Ik was vorige week weg voor werk naar Valencia, dus heb daar drie loopjes gedaan. Drie dagen achter elkaar, maar daarna ook weer rust.

Hopelijk deze weken tot aan kerst weer enigszins normaal ritme, want dan reizen we weer naar Nederland voor 4 dagen en komt er vast ook maar 1 keer hardlopen aan te pas...

Wel vertrouwen voor de 10km begin januari iig. Geen PB denk ik ;) (dan zou ik onder de 54 minuten moeten lopen) maar toch hopelijk zeker wel rond het uur. Met deze koelere temperaturen zou het iig sowieso wel allemaal wel beter moeten gaan!
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')