Adrian Lewis doet niet mee dus ik ga NIET kijken @Alaphilippe_quote:
Anneloos al gesignaleerd in het topic bohhquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zo ongekend veel zin in het WK
Hopelijk sluit @JR-Style-93 dan ook aan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zo ongekend veel zin in het WK
Diversiteit heeft ons kapot gemaakt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:27 schreef Kriegel het volgende:
"Voor 1 op de 11 kinderen is voetbal niet vanzelfsprekend"
Daar heeft dit elftal er anders wel meer van.
Dat zou niet heel leuk zijn, want Chinezen kunnen helemaal niet darten. Dus dan gaat de grap verloren.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vervang het woord pingpong eens door het woord darten?
Ik hoop op de terugkeer van @Taglianoquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk sluit @:JR-Style-93 dan ook aan.
Die zien we wel weer als Ajax wat beter presteert. Net als @maxi-musquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk sluit @:JR-Style-93 dan ook aan.
En Paul Lim danquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou niet heel leuk zijn, want Chinezen kunnen helemaal niet darten. Dus dan gaat de grap verloren.
Ja vreemd dat de Ierse Xavi er niet in staatquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:29 schreef Erasmus het volgende:
De 2-0 zal wel vallen als Liam Kelly erin gaat komen.
Zimbabwequote:Op zaterdag 18 november 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Singapore Slinger
Uit welk land zou die komen
Nou en is toch allemaal één pot nat die kant opquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Singapore Slinger
Uit welk land zou die komen
Ging Liam Kelly niet gewoon van het veld af na de volksliederen zoals de rest van de kids?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja vreemd dat de Ierse Xavi er niet in staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |