Prachtig, en wat een taalgebruik weerquote:
Piet Grijs was het pseudoniem van auteur Hugo Brandt Corstius, de polemische aartsvijand van Theo van Gogh.quote:
Met zijn sigarenzaak en kroeg op de Edenbaanquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Piet Grijs was het pseudoniem van auteur Hugo Brandt Corstius, de polemische aartsvijand van Theo van Gogh.
Sjaak Swart is een bekende oud-voetballer waar ik zelfs van gehoord heb.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het word echt tijd om Gelderland af te scheiden
Wij kijken ook lang niet alles hoor, maar wel makkelijk om alles voor nog geen tientje per maand onder de knop te hebben, voor als je eens iets specifiek wilt zien.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zou knettergek worden![]()
Ik volg dan ook altijd maar 1 serie.
Heb wel ooit 1 van de eerste Staatsloterij-terminals bij Bennie Muller bij jou in de straat genstalleerdquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Met zijn sigarenzaak en kroeg op de Edenbaan
Sjaak Swart ken ik uiteraard welquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Piet Grijs was het pseudoniem van auteur Hugo Brandt Corstius, de polemische aartsvijand van Theo van Gogh.
Sjaak Swart is een bekende oud-voetballer waar ik zelfs van gehoord heb.
Haha ja daar kwam ik ook nog. het is nog steeds ongeveer zo'n zaak alleen de rookwaren zijn foetsie, meer kaarten en dergelijke. Zijn dochter heeft het nog een tijd gerund maar dat is ook al wel even geleden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb wel ooit 1 van de eerste Staatsloterij-terminals bij Bennie Muller bij jou in de straat genstalleerd
De Barbarella keten?quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja daar kwam ik ook nog. het is nog steeds ongeveer zo'n zaak alleen de rookwaren zijn foetsie, meer kaarten en dergelijke. Zijn dochter heeft het nog een tijd gerund maar dat is ook al wel even geleden.
Vroeger was er ook nog een sportzaakje van Tonnie Pronk op de Middenweg
Dat was toen nog het maximale dat je aan je voetbal carriere kon overhouden
Ruud Krol deed het net was beter met wat snackbars
Nee ik geloof echt dat die snacktenten ook zijn naam droegenquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:24 schreef chufi het volgende:
Ah 74... toen was ik nog niet in Amsterdam
Ja klopt ... ik zag een plaatje van de regulierbrequote:Op zaterdag 18 november 2023 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik geloof echt dat die snacktenten ook zijn naam droegen
Het waren wat verwarrende beelden .. Lancering ging op hold , maar toen telde het weer verder af en weer op hold (op 5 sec of zo) en toen opeens ging het los zonder dat er afgeteld werd ...quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:28 schreef pullup het volgende:
Voor @:puzzie
[ afbeelding ]
Believe it or not, this is a real picture captured by the tracking camera of the hot-staging separation during today's Starship IFT-2.
Literally out of this world.
Burritoquote:
19 00 volleyball aich bleiburg vs riedquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb wel ooit 1 van de eerste Staatsloterij-terminals bij Bennie Muller bij jou in de straat genstalleerd
quote:
Ga je supporteren?quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
19 00 volleyball aich bleiburg vs ried
quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:28 schreef pullup het volgende:
Voor @:puzzie
[ afbeelding ]
Believe it or not, this is a real picture captured by the tracking camera of the hot-staging separation during today's Starship IFT-2.
Literally out of this world.
Nederland - Ierlandquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:48 schreef pullup het volgende:
Is er overigens Ned elftal vanavond? Het was wat oranje in de trein terug daarnet
Ha leuk, ga zo even kijkenquote:
Ik zie dat ie later een mooi toupetje had gevondenquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En beide kammen hun leftovers, right
quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie dat ie later een mooi toupetje had gevonden
[ afbeelding ]
Hij deed toch reclame voor zon haarplant bedrijf ..quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie dat ie later een mooi toupetje had gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij deed toch reclame voor zon haarplant bedrijf ..
Hair Fusion deed ie het voorquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:03 schreef pullup het volgende:
[..]Wist ik niet hoor, ik kwam die foto tegen
Tijd zat nog.quote:
Bang geen parkeerplek meer te hebben.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijd zat nog.
Snap nu niet wat die lui met dat pokkenweer dan deze uren vanaf een uur of 4 rond de Arena hebben gedaan![]()
Zo gezellig is het daar niet
Hoiii< moet weer weg. Laters!@quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bang geen parkeerplek meer te hebben.
Jij ook een fijne avondquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoiii< moet weer weg. Laters!@
Ook fijne avond en de anderen ook!
Wow wat is dat er voor een?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:29 schreef drakin het volgende:
Bloemetje voor de jarige
[ afbeelding ]
Hello BDSquote:
Jeejquote:
Wel een richting graagquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen ze die musk niet in een van zijn eigen raketten mee lanceren de volgende keer?
Hiiii!, doeiiii!quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoiii< moet weer weg. Laters!@
Ook fijne avond en de anderen ook!
Waarom een richting? Het is een enkeltje, die dingen komen toch niet ver.quote:
De Pungapongquote:
Als het maar in een knal eindigtquote:
En drie keer links is ook rechtsquote:
Mjah,quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En drie keer links is ook rechts
Ik probeer me politiek correct ten toon te spreiden, dus dan is dat wel het vereiste credoquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah,
nu probeer je iets wat natuurlijk nooit gaat werken
Dat lukt, ze zullen het ook niet snel doorhebbenquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik probeer me politiek correct ten toon te spreiden, dus dan is dat wel het vereiste credo
Ach, zolang het grote publiek maar niet door heeft wat de echte agenda isquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lukt, ze zullen het ook niet snel doorhebben
Weinig kans, deze agenda is te moeilijk voor de massaquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, zolang het grote publiek maar niet door heeft wat de echte agenda is
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Bestaan die nog, die koetje repen? Of hoe heette die?
Nee ik ook niet. Maar zie dat Jumbo en AH het nog hebben in ieder geval. Kreeg het wel eens bij opa en omaquote:
Staan ze mooi even voorquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:36 schreef chufi het volgende:
eens kijken hoe Koetje het er vanaf brengt
Geinigquote:
Nog steeds niet ... van die goedkope surrogaat sjokola smaakquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Geinig
Dingen waren stiekem niet te vreten
Oh je kijkt ook nog ... Hier staat het op om af en toe een blik op te werpenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:05 schreef pullup het volgende:
Ze staan dan wel voor maar spelen klote
Bijna klaar meequote:Op zaterdag 18 november 2023 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je kijkt ook nog ... Hier staat het op om af en toe een blik op te werpen
Kijk, je begint al goed bekend te worden met de cultuur in je nieuwe regioquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig kans, deze agenda is te moeilijk voor de massa
Hoezo stemmen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, je begint al goed bekend te worden met de cultuur in je nieuwe regio![]()
Ik heb als het goed is nog een dik uur dat ik kan gaan stemmen als ik eenmaal thuis ben en alles mee zit
Als je dat zo wil noemenquote:
Het staat aan op mn kleinste extra scherm ... met het geluid op zachtquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef pullup het volgende:
Het is rust, die tweede helft laat ik voor wat het is![]()
jaquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
Stel nou, je hebt geld teveel.
Dus je koopt een fles whisky,
Zou je hem dan open maken en opdrinken
https://www.ad.nl/buitenl(...)ude-whisky~a63d0297/
Ik ben opgevoed met het idee dat stemmen een plicht is en geen rechtquote:
Dat was vorige week al hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed met het idee dat stemmen een plicht is en geen recht![]()
![]()
Iedere keer dat ik heb mogen stemmen ben ik gegaan al heb ik soms wel blanco gestemd
Ik zou dat mooi doen hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
Stel nou, je hebt geld teveel.
Dus je koopt een fles whisky,
Zou je hem dan open maken en opdrinken
https://www.ad.nl/buitenl(...)ude-whisky~a63d0297/
Dat waren de verkiezingen voor de echte verkiezingenquote:
Vraag het feestboek maar, die hebben het duidelijk gezegdquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat waren de verkiezingen voor de echte verkiezingen
quote:
Zomaar die 2,nogwat miljoen opzuipenquote:
Als het op feestboek hebt gestaan moet het wel waar zijnquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag het feestboek maar, die hebben het duidelijk gezegd
Daaromquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het op feestboek hebt gestaan moet het wel waar zijn
Is dat nog gratis ?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag het feestboek maar, die hebben het duidelijk gezegd
Die 2 miljoen zijn vast niet te zuipen, daar is die wijn voorquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Zomaar die 2,nogwat miljoen opzuipen
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:03 schreef mario390 het volgende:
als schottland niet winnt zijn
we beste 2te van alle
Ik dacht 26 jaar. Feli oma-Nijn.quote:
Mooi, hoeven we ons daar ook geen zorgen om te maken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat waren we afgelopen week al ...
Frankrijk gaat de finale niet halen dus ik zie kansenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, hoeven we ons daar ook geen zorgen om te maken.
Bij het voetbal gaan we kansloos zijn namelijk
Waarom niet?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Frankrijk gaat de finale niet halen dus ik zie kansen
Uh?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat het de volgende ronde misgaat ..
nee de 2 spelersquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig .. Hoe dan ?
Wat een bagger weerquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
Wisten jullie dit al?![]()
![]()
https://www.youtube.com/shorts/zfetE-iT8pk?feature=share
quote:
quote:
Morguh herenquote:
Oh top, had nog niet gekekenquote:Op zondag 19 november 2023 06:44 schreef Dotteke het volgende:
Er komt rook uit de vulkaan Pullup, al gezien
Ik las in de chat dat er stoom uit kwamquote:Op zondag 19 november 2023 07:02 schreef pullup het volgende:
Wel weer veel aardbevingen vannacht maar is die rook niet van die fabriek?
We gaan het zienquote:Op zondag 19 november 2023 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las in de chat dat er stoom uit kwam
Ja ben benieuwd.quote:
Powerplant denk ikquote:Op zondag 19 november 2023 07:02 schreef pullup het volgende:
Wel weer veel aardbevingen vannacht maar is die rook niet van die fabriek?
quote:
Die comments er onder zijn goudquote:Op zondag 19 november 2023 07:38 schreef pullup het volgende:
[..]Wrijf het er nog even in
Het leek wel zo'n SpaceX raketje
[ twitter ]
Welke 40 plusser ben je aan her uitschelden?quote:
Koffie?quote:
Rum bij?quote:
Ook wat chocola?quote:
quote:Op zondag 19 november 2023 10:27 schreef aloa het volgende:
Vroeger in dienst kregen we warme chocolademelk met rumna een mars van 50 km...iedereen ging knock-out
Het is eigenlijk juist heel goed gegaanquote:Op zondag 19 november 2023 07:00 schreef pullup het volgende:
Zag wel dat dat raketje oplaten gewoon niet gelukt is @:puzzie
Waarom niet?quote:
Je krijgt maar 1quote:Op zondag 19 november 2023 10:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Omdat het me altijd te goed smaakt zeg maar
Alstuquote:Op zondag 19 november 2023 10:39 schreef espri het volgende:
[..]
Hey aloahhh. Doe maar een lekker bakkie.
Die zijn te lekker altijdquote:Op zondag 19 november 2023 10:43 schreef espri het volgende:
Ik heb er een overheerlijk puddingbroodje bij van de lekkerste bakker.
Ik haal ze ook bij de bakkerquote:Op zondag 19 november 2023 10:57 schreef espri het volgende:
[..]
Yep en uiteraard wel de echte, niet die vieze droge dingen van de appie.
Staat met 10 minuten klaarquote:
Wat ken je niet?quote:Op zondag 19 november 2023 11:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ken ik niet vrees ik.
Maar oh wat een rotweer.
Hey Pinnenmutskequote:Op zondag 19 november 2023 11:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ken ik niet vrees ik.
Maar oh wat een rotweer.
Elonquote:Op zondag 19 november 2023 08:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke 40 plusser ben je aan her uitschelden?
Hey marcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
O wat was er gebeurd dan? ?quote:Op zondag 19 november 2023 13:13 schreef Domnivoor het volgende:
Ik hoorde vanochtend een helikopter overvliegen. Ik lees net op het nieuws wat er gebeurd is…
quote:Op zondag 19 november 2023 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Easy Sunday?Wat is dat voor ellende? Op de eerste foto dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Geen idee, staat hier zo op de sitequote:Op zondag 19 november 2023 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is dat voor ellende? Op de eerste foto dan...
O o o wat een ellende toch steeds overal zeg bah bah bahquote:Op zondag 19 november 2023 13:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)g-verdachte-opgepakt
Leuk gemaakt weerquote:Op zondag 19 november 2023 13:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor wie nog niet weet wat te stemmen, komen hier de lijsttrekkers nog een keer voorbij.![]()
quote:Op zondag 19 november 2023 13:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor wie nog niet weet wat te stemmen, komen hier de lijsttrekkers nog een keer voorbij.![]()
Mooi gemaaktquote:Op zondag 19 november 2023 13:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Als een zwerende vinger.quote:
Ik heb het ook maar van horen zeggen.quote:
Misschien slikt ie pillen ?quote:Op zondag 19 november 2023 15:16 schreef pullup het volgende:
Nooit geweten dat egels van die agressieve baasjes waren
[ twitter ]
Die kijk ik niet Marioquote:Op zondag 19 november 2023 15:27 schreef mario390 het volgende:
de film was op duitse
kinderenzender vandaag
Ik denk niet dat je de enige bent.quote:
Doe er maar een schepje bovenop danquote:
Pcies weg ermeequote:Op zondag 19 november 2023 16:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe er maar een schepje bovenop dan
Dat kind krijgt zeker problemen als het dit niet leert voor de 4e verjaardag.quote:Op zondag 19 november 2023 16:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Die krijgen nog wel een probleem![]()
Sneu voor het kind wel.
Alleen maar dit.quote:Op zondag 19 november 2023 16:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Die krijgen nog wel een probleem![]()
Sneu voor het kind wel.
Sneu voor de dader, die moet door het leven met het IQ van een 12 jarige.quote:
quote:
Op de bosbaan roeien ze jaquote:
Die kipjes en roodborstjes worden zo alleen maar leuker,quote:Op zondag 19 november 2023 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Op de bosbaan roeien ze ja
Ik ga niet dat fruit eten hoor en vond de kipjes en roodborstjes wel leuk
Paniek om niks denk ik allemaalquote:Op zondag 19 november 2023 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kipjes en roodborstjes worden zo alleen maar leuker,
misschien gaan ze wel licht geven ofzo
Hoezo? Daar merk je toch niets van?quote:Op zondag 19 november 2023 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Paniek om niks denk ik allemaalAlsof verwacht kon worden dat het daar allemaal kraakhelder is zo recht onder een landingsroute van Schiphol ook
Ik geloof dat die af en toe wat overtollige brandstof lozenquote:Op zondag 19 november 2023 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo? Daar merk je toch niets van?
Is niet dat er vaak vliegtuigen overkomen die naar schiphol moeten ofzo
Kan me alleen voorstellen dat ze dat daar doen.quote:Op zondag 19 november 2023 16:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof dat die af en toe wat overtollige brandstof lozen
Wat klusjes in en om het huis, anders wordt het vrouwtje boos.quote:Op zondag 19 november 2023 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal moeten doen?
Ja klopt ... vroeger iig ... Ik woonde ooit op Uilenstede en de balkons daar waren ook niet kraakhelder te krijgenquote:Op zondag 19 november 2023 16:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof dat die af en toe wat overtollige brandstof lozen
Ja precies, zelfde route ook, moet wel zeggen dat het tegenwoordig wat minder is maar vroeger kon je het af en toe ruikenquote:Op zondag 19 november 2023 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt ... vroeger iig ... Ik woonde ooit op Uilenstede en de balkons daar waren ook niet kraakhelden te krijgen
Tijd voor een andere danquote:Op zondag 19 november 2023 16:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat klusjes in en om het huis, anders wordt het vrouwtje boos.
Ja en de rammelende ramen elke keer bij overvliegen ... woonde bovenin ...quote:Op zondag 19 november 2023 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja precies, zelfde route ook, moet wel zeggen dat het tegenwoordig wat minder is maar vroeger kon je het af en toe ruiken
Rare jongens die mannenquote:Op zondag 19 november 2023 16:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben zielsgelukkig met deze
Ja, daar ben ik vrij goed inquote:Op zondag 19 november 2023 17:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij hebt al meerdere vrouwen versleten?
Versleten nog wel, wat heb je er meer gedaanquote:Op zondag 19 november 2023 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik vrij goed in![]()
dat verslijten deel
Ik doe veel aan onderhoud...quote:Op zondag 19 november 2023 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik vrij goed in![]()
dat verslijten deel
Op zijn tijd even goed doorsmeren.quote:
Geslooptquote:Op zondag 19 november 2023 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Versleten nog wel, wat heb je er meer gedaan
Das de keuze dan jaquote:
Hey een black duck :Equote:Op zondag 19 november 2023 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op zijn tijd even goed doorsmeren.
Zekerquote:Op zondag 19 november 2023 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op zijn tijd even goed doorsmeren.
Bouwvakkertquote:Op zondag 19 november 2023 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gesloopt
[..]
Das de keuze dan ja
Ik ben monogaam ingesteldquote:Op zondag 19 november 2023 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gesloopt
[..]
Das de keuze dan ja
Zolang je ze na elkaar hebt blijft het monogaam toch?quote:
Nee, want monogaam betekent dat je maar 1 partner hebt.quote:Op zondag 19 november 2023 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang je ze na elkaar hebt blijft het monogaam toch?
Dat zeg ik, 1, en dan een ander, en dan weer een ander.quote:Op zondag 19 november 2023 17:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, want monogaam betekent dat je maar 1 partner hebt.
Laat ik het zo zeggen. Mijn huidige partner is de enige waarmee ik een relatie aan ben gegaan en dat zal zo blijven.quote:Op zondag 19 november 2023 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, 1, en dan een ander, en dan weer een ander.
Niet tegelijk dus.
Hey lang niet gezienquote:
Huh hoezo dat?quote:Op zondag 19 november 2023 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Die speelden het verkeerde volkslied voor de bezoekers... straf moeten ze krijgen
Is dat gunstig voor Oostenrijk?quote:Op zondag 19 november 2023 18:03 schreef chufi het volgende:
@:mario390 Belgie nu tegen Azerbeidzjan ... Hup Azerbaijan
Ik zag vanmiddag op een kerstmarkt een jongen van 10 a 12 jaar met een joggingpak vol met badeendjesquote:Op zondag 19 november 2023 16:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sneu voor de dader, die moet door het leven met het IQ van een 12 jarige.
Zelfde prutje als gisteren, nu niet in een burrito maar met wat rijst en avocadoprakquote:Op zondag 19 november 2023 18:06 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we eten?
Ik heb nog een restant van de chinees van gister
Dat hadden wij voor ontbijtquote:Op zondag 19 november 2023 18:06 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we eten?
Dat moet badeend himself geweest zijnquote:Op zondag 19 november 2023 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag op een kerstmarkt een jongen van 10 a 12 jaar met een joggingpak vol met badeendjes
In reepjes gesneden?quote:Op zondag 19 november 2023 18:06 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we eten?
effe checkenquote:
quote:Op zondag 19 november 2023 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat moet badeend himself geweest zijn
Gordijn is dicht maar ik hoor het tegen het raam kletterenquote:Op zondag 19 november 2023 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb mn koptelefoon op en zie biets buiten
Wisselvallig weer dusquote:Op zondag 19 november 2023 18:11 schreef maily het volgende:
[..]
5 minuten droog en zon, 5 minuten droog en donker, 10 minuten regen.
Keer 10 ofzo
Bijna overal foute boel weer nuquote:Op zondag 19 november 2023 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wisselvallig weer dus
Hier geen zon maar weinig regen gehad..gisteren wel veel regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |