Hoort er allemaal bij, ze zijn nu iig een stuk verder gekomen .quote:
Ik ben van SpaceX gewend dat ze altijd iets meer leveren dan verwachtquote:
Maakt niks uit.. Het was een mooie lancering. En ze hebben de ruimte bereikt.quote:
Ja!quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoort er allemaal bij, ze zijn nu iig een stuk verder gekomen .
Zag je net dat stukje geschiedenis? Dit is de 2e test.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben van SpaceX gewend dat ze altijd iets meer leveren dan verwachtLanding van de boosters, landing van Starship
Ik ook, en dat heeft ze allemaal overleefd , ik zie alleen maar vooruitgangquote:Op zaterdag 18 november 2023 14:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik had verwacht dat het fout zou gaan bij stage separation of starten van de motoren van Starship
Wel zonde! Als ie het een paar seconde langer had volgehouden, dan had ie Hawaii gehaaldquote:Op zaterdag 18 november 2023 14:16 schreef Tourniquet het volgende:
Waarschijnlijk dus FTS van Starship afgegaan.
Misschien was hij toch niet helemaal meer op koers en hebben ze het voor de zekerheid terminated.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wel zonde! Als ie het een paar seconde langer had volgehouden, dan had ie Hawaii gehaald
Zijn wetenschappers hč... Zonder de Data ... gebeurt er nietsquote:Op zaterdag 18 november 2023 14:17 schreef heywoodu het volgende:
Wel mooi. "We weten nog niet of 'ie kapot is, maar we sluiten de stream af en kappen ermee, doei!"
Uhuh, ze 'weten' het nog niet
Je kunt iets niet een 'stukje geschiedenis' noemen omdat er wat mijlpijlen gehaald worden, hoe indrukwekkend ookquote:Op zaterdag 18 november 2023 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zag je net dat stukje geschiedenis? Dit is de 2e test.
Ik zit de stream van NSF terug te kijken en er vliegen aardig wat brokstukken in het rondquote:Op zaterdag 18 november 2023 14:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien was hij toch niet helemaal meer op koers en hebben ze het voor de zekerheid terminated.
Ben nu wel benieuwd of de OLM er beter uit ziet dan de vorige keer.
Die arme Starhopper die daar staat ookquote:Op zaterdag 18 november 2023 14:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zit de stream van NSF terug te kijken en er vliegen aardig wat brokstukken in het rond
Jaquote:Op zaterdag 18 november 2023 14:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die arme Starhopper die daar staat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |