quote:
Op zaterdag 9 december 2023 13:53 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:Ik heb een beetje in BTC (90%) en ETH (10%) zitten, op de vorige piek ingestapt

, maar sindsdien gewoon periodiek ingelegd en nu eindelijk sta ik fatsoenlijk op wat winst.
Nu worden hier random andere coins als ADA, SOL, Avax geroepen. Maar waar baseren jullie het op om daarop in te gaan zetten? Gaat dat over achterliggende technieken? Of is het gewoon op alle paarden wedden en zodra één het er goed doet, dat dat dan hier genoemd wordt?
Mijn motivatie is vooral dat ik denk meer winst te kunnen pakken op Alt coins zoals ada, avax, sol op korte termijn. Het is een dikke gok, maar bij die coins ben ik vroeg ingestapt en is de winst groter dan het verlies.
Bij Bitcoin moet ik een dusdanig aandeel hebben wil ik grote winst maken over dezelfde periode.
Ben zelf pas tijdens vorige bullrun begonnen in crypto.
Heb hoge pieken gehad en diepe dalen. Afgelopen weken zit ik op +30% van wat ik nog had.
M'n hardloper afgelopen maand is Bonk geweest (

). Ben x55 ermee. ¤10 inleg nu 550¤.
Ben trouwens geen grote whale. Doe het met kleingeld voor de Fun.
Edit: ben ook hard gegaan bij safemoon maar helaas te laat eruit gestapt. Nu room ik regelmatig af bij coins zoals bonk en koop ik er andere bekendere alt coins voor zodat m'n portefeuille lekker groeit.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren