Da's om de live kijker vast te houden tijdens de reclames.quote:Op zaterdag 18 november 2023 00:43 schreef freaky40 het volgende:
Was weer een hele zit ondanks dat ik de aflevering op Videoland heb bekeken. Snap de kritiek ook wel van mensen die vinden dat ze aan het begin van de aflevering in de 'coming up' zoals dat in de TV wereld heet, eigenlijk al te veel spoilen. Het scheelt ook weer in tijd om dit stukje weg te laten.
Kijkers trappen daar echt niet in, en dat blijkt aan de hand van de kritieken die hier over zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Da's om de live kijker vast te houden tijdens de reclames.
Als ze in het begin al laten zien wat er nog gaat komen blijvenmensen langer hangen.
De kijker die achteraf kijkt heeft dar minder mee omdat reclame (soms) te skippen is.
Dat ook vaak ouderen of mensen die ziek zijn de eerste rondes gewoon een contract ja ik wil meedoen maar voor een aflevering.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat soms de afvaller zichzelf ook kiest..
Georgina kan ook maar die speelt wel ook in musicals, die kan goed zingen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik dacht bij Eekhoorn aan Georgina Verbaan, vanwege het ik zit Klem en de dieren (PvdD) en volgens mij zat er bij deze ook een 5? Schaep, Tafel van 5..
Waar/hoe kijk jij die?quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:23 schreef Xan21 het volgende:
Ik houd het gezien en kijk gewoon alleen de Australische en Engelse vanaf nu.
Angela Schijf kan zeker wel goed zingen. Maar ze is niet de eekhoorn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Georgina kan ook maar die speelt wel ook in musicals, die kan goed zingen.
Nu heeft Angela Schijf ook wel in musicals gespeeld, 42nd street bijv maar daarin had ze niet echt een zing-rol.
Oh ja klinkt als een manquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
voorstukje gezien em stem is wel die van een man
Dat was cupido.quote:
Da's waar en die stem hoort er niet bij..quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
al meegedaan toch? (En gewonnen?)
Ja, als Cupidoquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
al meegedaan toch? (En gewonnen?)
kan, heeft wel een iets zwaardere stem. Stem doet me denken aan een radio dj alleen kom ff niet op de naam danwel zenderquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Da's waar en die stem hoort er niet bij..
JIm Bakkum was ook al geweest, toch?
Kan. Is ook niet zo groot volgens mijquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Qua stem denk ik aan Armin van Buuren
RTL is geloof ik nog steeds niet heel blij met 'm sinds z'n vertrek bij GTST en daarna dat Only Fans gedoe.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ferry Doedens heeft wel meegedaan aan Idols, maar zat bij de laatste 20. Echt niet heel ver gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |