Ze hebben wel humorquote:Op vrijdag 17 november 2023 20:45 schreef Szura het volgende:
Deze: https://www.omroepbrabant(...)-man-we-wisten-niets
Doe normaal.quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:56 schreef Szura het volgende:
Vervelende vent bij Slimste Mens Jan Rot
Ik weet dat er maar een paar pianisten zijn die bepaalde stukken van Liszt kunnen spelen en ze vroegen een virtuoos en componist. Ik vind het weleens lekker maar ben verder niet zo in de pianomuziek.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Correct, ik ben meer fan van Bela Bartok maar dat terzijde
Vorige week was hij heel goed, maar vandaag wat slordig. Niet goed naar de vraag aan het luisteren.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:01 schreef Szura het volgende:
De vragen gingen helemaal niet zo goed. Beetje arrogant mannetje.
Je moet er van houden, ik vind het fantastischquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet dat er maar een paar pianisten zijn die bepaalde stukken van Liszt kunnen spelen en ze vroegen een virtuoos en componist. Ik vind het weleens lekker maar ben verder niet zo in de pianomuziek.
Ik ben een nogal oppervlakkige klassiekliefhebber, niet zo'n goede combinatie. Soms vind ik dit soort dingen wel leuk.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je moet er van houden, ik vind het fantastisch
Dacht het welquote:
Ik snap dat ook al is het voor je tijd je het nog beter hebt meegekregen als je van een bepaalde leeftijd bent, maar kom op, na-oorlogse Amerikaanse presidenten, dat moet je gewoon paraat hebben.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:11 schreef Szura het volgende:
wat een matigheid vanavond, dat ze niet eens de Amerikaanse presidenten kenden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, de O staat er ineens.Hotapnyc
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker op het allerlaatst nazoeken
Tsja, hij wacht tot de tijd verstreken is. Vindt ie spannender.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:53 schreef Cirilico het volgende:
Hij weer met zijn "wacht maar even" wanneer zij een fout antwoord wil opzoeken. Wachten op wat precies?
Vroeg ik me ook weer af ja. Dat altijd even wachten en het wordt nooit opgezocht.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:53 schreef Cirilico het volgende:
Hij weer met zijn "wacht maar even" wanneer zij een fout antwoord wil opzoeken. Wachten op wat precies?
Vooral omdat elfenbankje een logische naam was.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:48 schreef Cirilico het volgende:
Het verbaast me dat ze het eerste woord al hebben opgezocht.
Had er nooit eerder van gehoord, maar klinkt wel logisch.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vooral omdat elfenbankje een logische naam was.
Nu nog even Margriet van der Linge invullen.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nu nog even Margriet van der Linge invullen.
Maar het is Procol Harumquote:
Volgens mij zijn dat ook twee woorden : hulp verlenen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:59 schreef Cirilico het volgende:
Waarom hoopte ik dat ze het fout zeiden?
Het is nooit een werkwoord toch?
Twee actrices van B-signatuur.quote:Op woensdag 3 januari 2024 05:02 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte aflevering van oudjaarsavond. Wie verzint het om geen klok te doen, zodat er meer tijd is om tussendoor te kunnen kletsen?Vooral die twee 'actrices' van B-signatuur waren bar slecht. Die gespeelde onnozelheid. Heb zelden zo veel ergenis gehad bij dit programma. Ook die twee mannen van Lubach waren vooral bezig met geforceerde grapjes te maken. Hopelijk doen ze dit nooit meer.
Ik snap niet dat Diederik als vaste kijker niet eerst de C heeft gekocht. Daarom duurde het zo lang.quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:00 schreef Evangelion het volgende:
Twee zulke slimme gasten en dan zo tergend traag met dat woord raden![]()
![]()
Of het was idd bewust spannend maken
Omdat er weinig boeken over 2023 zijn lijkt me ?quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:01 schreef Bosbeetle het volgende:
En waarom geen boeken om te zoeken, hihi dat rijmt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |