Tuurlijk, maar ik bedoel meer dat hij nu nog denkt hoe meer muntjes hoe beter. Dat dus 3 muntjes van ¤ 0,10 meer waard zouden zijn dan 1 muntje van ¤ 0,50. Hij zegt ook vaak "ik heb 20 euro", maar dan bedoelt ie dus ¤ 0,20.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:23 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat is toch juist de bedoeling van zakgeld, om dat te leren?![]()
Ik heb heb ooit op een huis gepast jaaaaaren geleden. Echt als ik daaraan terugdenk....bizar.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zou echt doodsangsten uitstaan. Dus @:exode, veel dank dat je B ervan weerhoudt zo'n beest als huisdier te laten houden, dat vind ik al veel te dichtbij mijn huis
Beterschapquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook![]()
Morgen kuur nummer 3 ophalen bij de apotheek. Zal laten noteren dat ze bij de volgende blaasontsteking meteen deze geven, mocht ie werken
Precies hetzelfde hier.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:23 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik bedoel meer dat hij nu nog denkt hoe meer muntjes hoe beter. Dat dus 3 muntjes van ¤ 0,10 meer waard zouden zijn dan 1 muntje van ¤ 0,50. Hij zegt ook vaak "ik heb 20 euro", maar dan bedoelt ie dus ¤ 0,20.
Ik bedoel dus meer de letterlijke waarde van het geld en niet wat je met je geld wel of niet kan kopen.
Jij gaf een feest in andermans huis?quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:24 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb heb ooit op een huis gepast jaaaaaren geleden. Echt als ik daaraan terugdenk....bizar.
Ik kwam alleen in de woonkamer en 1 slaapkamer. Ik mocht de andere slaapkamers ook niet in. Ik gaf een feestje, hoop vrienden. Toen trok iemand een deur van een slaapkamer open, ik denk dat er iets van 5 terrariums met slangen stonden. Ik heb het exacte aantal verdrongen.
Vervolgens doet iemand de diepvries in de schuur open om er bier in koud te leggen, lag die helemaal vol met dode dieren. Geen klein gesneden kipfilets ofzo, nee heul veul vogels maar ook ratten, konijnen. Bleken ze te jagen.
Dat was in Breda overigens, dus dat Brabant moet je gewoon vermijden.
Dat kan alleen in Brabantquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij gaf een feest in andermans huis?
Natuurlijk, dat was DE reden dat ik op dat huis wilde passen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij gaf een feest in andermans huis?
En die eigenaren waren daarvan op de hoogte?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:00 schreef exode het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat was DE reden dat ik op dat huis wilde passen.
Jij was ook aan het overwegen om iemand op je huis te laten passen? Gezien jouw geografische locatie kan je er iig beter vanaf zienquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
En die eigenaren waren daarvan op de hoogte?
Het is alweer 24 jaar geleden, maar ja uiteraard.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
En die eigenaren waren daarvan op de hoogte?
Nee, ik wilde gaan typen dat ik het ronduit asociaal vind om in andermans huis een feest te geven en vervolgens toe te staan dat mensen de kamers rond gaan. Maar voordat ik mijn mening ventileer dacht ik, ik check eerst of het mocht. Want dan ja, is het nog steeds raar. Maar minder raar.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jij was ook aan het overwegen om iemand op je huis te laten passen? Gezien jouw geografische locatie kan je er iig beter vanaf zien.
Een beetje?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef Phaidra het volgende:
Mensen die slangen houden en een vriezer vol met dode dieren hebben, vind ik ook wel een beetje raar. Dus dat heft elkaar dan weer op.
Hier bij school was het uitgestorven. Ook opmerkelijk: op mijn stembiljet adviseerden ze een stembureau wat vier keer zo ver van huis is als die waar ik geweest benquote:Op woensdag 22 november 2023 08:38 schreef exode het volgende:
Er stond al een behoorlijke rij bij het stembureau in de school van B en Juul. Wij gaan vanmiddag en ik ben nog steeds een soort van zwevend.
Denk dat er nog veel zweven, net als exode. Die stemmen vaak pas in de avond.quote:Op woensdag 22 november 2023 09:02 schreef Butterflower het volgende:
Ik heb net ook gestemd op school
Kon zo doorlopen
Oh, daar heb ik niet eens naar gekeken. Wij gaan normaal gesproken naar het gemeentehuis aan het einde van onze straat. Maar vanmiddag 10 minuten gesprek op school dus we combineren het.quote:Op woensdag 22 november 2023 08:54 schreef SQ het volgende:
[..]
Hier bij school was het uitgestorven. Ook opmerkelijk: op mijn stembiljet adviseerden ze een stembureau wat vier keer zo ver van huis is als die waar ik geweest benik snap de postcode-indeling van dit dorp echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |