In Riyad is het voor Joden veel beter.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:
En heb verschillende keren gelezen dat Arabieren het in Isral zo goed hebben, nou, dat valt toch wel vies tegen.
Och,arabieren klagen weer eens dat ze zo slecht behandeld worden hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:
En heb verschillende keren gelezen dat Arabieren het in Isral zo goed hebben, nou, dat valt toch wel vies tegen.
De vraag is dan hoe hamas uit te roeien wanneer meerderheden ontstaan om dat te voorkomen ?quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:42 schreef sturmpie het volgende:
[..]
dat is volgens mij heel simpel uitgelegd.
Hamas komt in opstand tegen de onderdrukker Israel.
vanuit de Palestijnse kant zijn Hamas de vrijheidsstrijders.
Het is wel zo dat Hamas de muis is en Israel de leeuw, dus de kans op winnen zit er niet in.
Maar omdat ze van tijd tot tijd tegen Israel strijden, tegen de onderdrukker, voor vrijheid, dat maakt ze vrijheidsstrijder.
Hamas is 'n speerpunt van haat tegen Israel. Alle frustratie en haat die in 't palestijnse volk zit tegen Israel dat uit zich via Hamas.
Maar nu na 7 oktober is 't dus hoog tijd om Hamas en iedereen die Hamas steunt uit te roeien.
Als ultraorthodoxe joden zichzelf maximaal voortplanten en extreme moslims ook, dan is dit een verloren zaakquote:Op vrijdag 17 november 2023 18:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat probleem mogen ze lekker zelf oplossen hoor.
Nou er zijn grenzen , is Isral Isral nog welquote:Op vrijdag 17 november 2023 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er nou n land vrij onvoorwaardelijk achter Israel blijft staan, helemaal in vergelijking met andere landen in Europa, dan is dat Nederland wel.
Nou, dat ze in bepaalde steden en wijken in Isral rasters voor hun ramen hebben omdat er continu stenen doorheen gaan vind ik niet bepaald rustig en vredelievend overkomen. Zie artikel NRC.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Och,arabieren klagen weer eens dat ze zo slecht behandeld worden hoor.
Van Gaza tot Schilderswijk, het ligt nooit aan de arabier zelf.
Dat bedoel ik, zie de toekomst somber in.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als ultraorthodoxe joden zichzelf maximaal voortplanten en extreme moslims ook, dan is dit een verloren zaak
Waarom valt dat volgens jou tegen?quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb je het over Isral?quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit is er eentje die afhankelijk is van de westerse wereld om te blijven functioneren. Als de geldstromen stoppen en de vliegdekschepen wegvaren is het snel over.
Oh daar zal me worst zijn. Het gaat me erom dat arabieren wereldwijd roepen dat ze zo slecht behandeld worden als ze een minderheid zijn maar alle mensenrechten en met name vrouwenrechten met het badwater het raam uitkieperen als ze ergens de baas zijnquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, dat ze in bepaalde steden en wijken in Isral rasters voor hun ramen hebben omdat er continu stenen doorheen gaan vind ik niet bepaald rustig en vredelievend overkomen. Zie artikel NRC.
Zoals gezegd, de haat en onveiligheid is groot daar, aan beide zijden.
Echt consequent is het allemaal niet inderdaad. Het is ook opmerkelijk hoeveel aandacht dit conflict krijgt terwijl er amper aandacht is voor Jemen waar honderdduizenden slachtoffers zijn gevallen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh daar zal me worst zijn. Het gaat me erom dat arabieren wereldwijd roepen dat ze zo slecht behandeld worden als ze een minderheid zijn maar alle mensenrechten en met name vrouwenrechten met het badwater het raam uitkieperen als ze ergens de baas zijn.
Dat dus, ook allemaal afgeslachte moslims, maar ja, daar kan je de vuige joden de schuld niet van geven, dus die moslims kunnen lekker doodvallenquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Echt consequent is het allemaal niet inderdaad. Het is ook opmerkelijk hoeveel aandacht dit conflict krijgt terwijl er amper aandacht is voor Jemen waar honderdduizenden slachtoffers zijn gevallen.
Ja zo zijn er nog wel meer conflicten waar niet veel aandacht voor is hier.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Echt consequent is het allemaal niet inderdaad. Het is ook opmerkelijk hoeveel aandacht dit conflict krijgt terwijl er amper aandacht is voor Jemen waar honderdduizenden slachtoffers zijn gevallen.
Het helpt altijd als beide zijden van het conflict nogal onsympathiek zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja zo zijn er nog wel meer conflicten waar niet veel aandacht voor is hier.
Jemen is een beetje een ver van het bed show. Weinig mensen zijn er ooit geweest of kennen er mensen.
Er zijn naar mijn weten ook geen vluchtelingen hier uit Jemen. Of wel?
Ondertussen in Jemen:quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het laat gewoon zien dat het over het algemeen helemaal geen pro-gaza protesten zijn, ze geven geen moer om gazanen. Het zijn anti-joden en vaak ook anti-westen protesten.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:23 schreef MissButterflyy het volgende:
De oorlog in Jemen begon toen de oorlog in Syri ook bezig was, waar de hele wereld naar keek.
Ik lees dat Saudi Arabi wapens krijgt van het westen om er te vechten.![]()
En de meeste mensen uit Jemen zijn te arm om naar het westen te vluchten.
Ik snap niet zo goed dat het aan moslims ligt dat er weinig aandacht wordt besteedt aan het conflict?
Dat is zeker ook weer de schuld van het Westenquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:23 schreef MissButterflyy het volgende:
De oorlog in Jemen begon toen de oorlog in Syri ook bezig was, waar de hele wereld naar keek.
Ik lees dat Saudi Arabi wapens krijgt van het westen om er te vechten.![]()
En de meeste mensen uit Jemen zijn te arm om naar het westen te vluchten.
Ik snap niet zo goed dat het aan moslims ligt dat er weinig aandacht wordt besteedt aan het conflict?
Dat stuk gaat over de westelijke jordaanoever, de kolonisten en de palestijnen die daar wonen. Dat kan je niet gelijktrekken met de situatie van arabieren in israel die staatsburgerschap hebben. Snap jij dat verschil niet? Niet dat het niet erg is wat daar aan de hand is, maar dat is een andere situatie…quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, dat ze in bepaalde steden en wijken in Isral rasters voor hun ramen hebben omdat er continu stenen doorheen gaan vind ik niet bepaald rustig en vredelievend overkomen. Zie artikel NRC.
Zoals gezegd, de haat en onveiligheid is groot daar, aan beide zijden.
Carlos79279977. Meer cijfers dan volgersquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:25 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Ondertussen in Jemen:
De demonstranten zijn zeker nu ook crisis actorsquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Carlos79279977. Meer cijfers dan volgers
Mooi tochquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het laat gewoon zien dat het over het algemeen helemaal geen pro-gaza protesten zijn, ze geven geen moer om gazanen. Het zijn anti-joden en vaak ook anti-westen protesten.
En het is ook voornamelijk de banlieu-jeugdtypes die lekker komen rellen en DOOD schreeuwen.
Als 't ongemakkelijk wordt kan altijd het argument Pallywood uit de kast gehaald wordenquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:32 schreef moby_jones het volgende:
[..]
De demonstranten zijn zeker nu ook crisis actors
arabieren hebben een kutleven , behalve de extreem rijke olieboeren, en dat is onze schuld omdat wij groot energiegebruikes als TATA subside gevenquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh daar zal me worst zijn. Het gaat me erom dat arabieren wereldwijd roepen dat ze zo slecht behandeld worden als ze een minderheid zijn maar alle mensenrechten en met name vrouwenrechten met het badwater het raam uitkieperen als ze ergens de baas zijn.
Eens kappen met de islam zou helpenquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
arabieren hebben een kutleven , behalve de extreem rijke olieboeren, en dat is onze schuld omdat wij groot energiegebruikes als TATA subside geven
Nope, maar daar zullen waarschijnlijk ook geen Jemenieten tussen staan. Dat Houthi tuig daar kun je met Hamas, Hezbollah, een berg andere terreurgroepen en wat mij betreft ook Iran van hetzelfde laken een pak noemen. Dat die daar met die vlaggen staan te zwaaien zou dus geen verbazing moeten wekken.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:32 schreef moby_jones het volgende:
[..]
De demonstranten zijn zeker nu ook crisis actors
Achter al die geweldige overwinningen stond de VS extra wapens en munitie te leveren zodra het vechten begon.quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:09 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Heb je het over Isral?
Want dan heb je niet goed opgelet bij de geschiedenisles.
Isral heeft het westen niet nodig om het Midden-Oosten de baas te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |