Het betreft gewoon de letterlijke titel van het artikel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je weet het wel weer mooi uit zijn verband te rukken, als je het artikel leest is het anders dan jij voorstelt, maar begrijpelijk voor Israëliërs dat ze daar niet mee bezig te zijn nu.
Verder zie ik geen foto’s van Palestijnse lijken zonder spoiler voorbij komen. In ieder geval niet zoals de foto die Ulx post, zo van dichtbij op het gezicht ingezoomd.
Daar hebben helaas weinig mensen een boodschap aan, snel en schokkend gaat het om.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind het trouwens erg dat zulke foto’s op X rondgaan. Het is nog een jonge meid.
Hoe zouden haar ouders en familie het vinden dat zulke foto’s rondgaan van het lichaam van hun geliefde?
Het is al erg genoeg wat er 7 oktober is gebeurd en het is vreselijk hoe ze om het leven is gekomen, wat is hier de meerwaarde van?
Als dat mijn dochter was, zou ik dit na alles wat er is gebeurd niet toejuichen.
Als de ouders niet ook zijn afgeslacht zou het ook zomaar kunnen dat ze het wel steunen om de wereld die de wandaden van Hamas het liefst begraaft onder "Boehoehoe maar Israel is gemeen" even met de neus op de feiten te drukken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind het trouwens erg dat zulke foto’s op X rondgaan. Het is nog een jonge meid.
Hoe zouden haar ouders en familie het vinden dat zulke foto’s rondgaan van het lichaam van hun geliefde?
Het is al erg genoeg wat er 7 oktober is gebeurd en het is vreselijk hoe ze om het leven is gekomen, wat is hier de meerwaarde van?
Als dat mijn dochter was, zou ik dit na alles wat er is gebeurd niet toejuichen.
Allemaal nep volgens de hamas-pali adepten. Vast een paspop....quote:
Die's echt welquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is dan ook de bedoeling, de omgekomen Israëliërs moeten we het liefst zo snel mogelijk vergeten. Sterker nog, de NOS vond zelfs dat Israëliërs veel te druk zijn met hun eigen trauma's en daarom niet genoeg oog hebben voor het vermeende Palestijnse leed.
Dit is nu de keiharde waarheid van wat hamas en moslimextremisten veroorzaken uit naam van de islam, met haat naar de joden.quote:
Kijk nog even naar die foto zou ik zeggen. Kan je dat vergeten? Mag zo vaak mogelijk herhaalt worden dat de nos totaal niet zuiver is.quote:
En er is niet meer familie? Ik vind het maar vreemd, en niet met de neus op de feiten drukken maar shockeren.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als de ouders niet ook zijn afgeslacht zou het ook zomaar kunnen dat ze het wel steunen om de wereld die de wandaden van Hamas het liefst begraaft onder "Boehoehoe maar Israel is gemeen" even met de neus op de feiten te drukken.
Om een ieder te laten zien wat 'islam' eigenlijk betekend.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Hou je eens even een beetje in. Je hoeft mij niet aan te vallen hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk nog even naar die foto zou ik zeggen. Kan je dat vergeten? Mag zo vaak mogelijk herhaalt worden dat de nos totaal niet zuiver is.
Waar wil je naar toe?quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat was haar naam? Weet je die?
Nee, maar dat hoeft natuurlijk ook niet. Het is precies dezelfde dubbele standaard dat Israël telkens wordt gevraagd zich aan allerlei internationale oorlogswetten moeten houden en niet te veel burgerslachtoffers te maken, maar de Palestijnen niet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die's echt wel![]()
Hebben de palestijnen dan wel oog voor het israelische leed?
Ik speel HayDayquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:11 schreef ExTec het volgende:
We hebben hier veel mensen die niet genoeg gegamed hebben, merk ik. Want dan heb je niet zo veel last van die beelden.
of uberhaupt geleefd hebben....quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:11 schreef ExTec het volgende:
We hebben hier veel mensen die niet genoeg gegamed hebben, merk ik. Want dan heb je niet zo veel last van die beelden.
Hij heeft gewoon gelijk. Herhaling is primaquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hou je eens even een beetje in. Je hoeft mij niet aan te vallen hoor.
Kom je dan val uiteen gereten rottende lijken tegen? Is iets wat mij nog nooit overkomen is iig.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
of uberhaupt geleefd hebben....
Je vindt het niet vreemd. Je vindt het ongemakkelijk. Vooral voor jezelf. En dat is logisch, want tja, ga nu nog maar eens roepen dat Israël wel erg hard reageert en blablabla.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En er is niet meer familie? Ik vind het maar vreemd, en niet met de neus op de feiten drukken maar shockeren.
Wat was haar naam? Weet je die?
Ik ben wel wat gewend. Maar dit hoort hier niet of met een waarschuwing.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:11 schreef ExTec het volgende:
Ik snap niet waarom ik daar nu ineens anders over zou moeten denken. Al zou je 1400 foto's van verminkte lijken posten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je vindt het niet vreemd. Je vindt het ongemakkelijk. Vooral voor jezelf. En dat is logisch, want tja, ga nu nog maar eens roepen dat Israël wel erg hard reageert en blablabla.
Ik heb inderdaad een leuker levenquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kom je dan val uiteen gereten rottende lijken tegen? Is iets wat mij nog nooit overkomen is iig.
wat een onzinquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:11 schreef ExTec het volgende:
investeerders houden niet van gore en een heleboel users ook niet dus altijd onder een spoilerquote:Op zaterdag 18 november 2023 12:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is nu de keiharde waarheid van wat hamas en moslimextremisten veroorzaken uit naam van de islam, met haat naar de joden.
Lekker laten staan. Ter confrontatie van hoe lelijk dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |