Ik snap het ook niet. Heeft alleen denk ik weinig te maken met vluchtende vrouwen en kinderen. Daar geven ze ook niks om, de burgers.quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom stoppen ze dan niet, met het schieten met raketten op Israel?
Dit lijkt wel een zelfmoord-missie. "Après nous, le déluge"
Hebben ze een andere logica?
Dit vat het conflict ZO goed samen...quote:Op zaterdag 18 november 2023 02:25 schreef superniger het volgende:
Tsja. Stank voor dank.
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door sp3c op 18-11-2023 12:22:01 ]
Wat heeft dat nu met tere zielen te maken? zoiets moet zelfs onder een spoiler hier.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:24 schreef nixxx het volgende:
@:Ulx dat mag wel in een spoiler aub, voor de wat teerdere zielen in het topic
Dan zie je de tweet niet. Laat het maar even confronterend zijn. Je ziet ook dode palestijnen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:24 schreef nixxx het volgende:
@:Ulx dat mag wel in een spoiler aub, voor de wat teerdere zielen in het topic
Dat is dan ook de bedoeling, de omgekomen Israëliërs moeten we het liefst zo snel mogelijk vergeten. Sterker nog, de NOS vond zelfs dat Israëliërs veel te druk zijn met hun eigen trauma's en daarom niet genoeg oog hebben voor het vermeende Palestijnse leed. Dit is dus het bespottelijke niveau van de media tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan zie je de tweet niet. Laat het maar even confronterend zijn. Je ziet ook dode palestijnen.
Als een mod dit niet kan waarderen halen ze het maar weg.
Je weet het wel weer mooi uit zijn verband te rukken, als je het artikel leest is het anders dan jij voorstelt, maar begrijpelijk voor Israëliërs dat ze daar niet mee bezig te zijn nu.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is dan ook de bedoeling, de omgekomen Israëliërs moeten we het liefst zo snel mogelijk vergeten. Sterker nog, de NOS vond zelfs dat Israëliërs veel te druk zijn met hun eigen trauma's en daarom niet genoeg oog hebben voor het vermeende Palestijnse leed. Dit is dus het bespottelijke niveau van de media tegenwoordig.
[ twitter ]
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Verder zie ik geen foto’s van Palestijnse lijken zonder spoiler voorbij komen. In ieder geval niet zoals de foto die Ulx post, zo van dichtbij op het gezicht ingezoomd.
Je valt in herhaling.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is dan ook de bedoeling, de omgekomen Israëliërs moeten we het liefst zo snel mogelijk vergeten. Sterker nog, de NOS vond zelfs dat Israëliërs veel te druk zijn met hun eigen trauma's en daarom niet genoeg oog hebben voor het vermeende Palestijnse leed. Dit is dus het bespottelijke niveau van de media tegenwoordig.
[ twitter ]
Het betreft gewoon de letterlijke titel van het artikel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je weet het wel weer mooi uit zijn verband te rukken, als je het artikel leest is het anders dan jij voorstelt, maar begrijpelijk voor Israëliërs dat ze daar niet mee bezig te zijn nu.
Verder zie ik geen foto’s van Palestijnse lijken zonder spoiler voorbij komen. In ieder geval niet zoals de foto die Ulx post, zo van dichtbij op het gezicht ingezoomd.
Daar hebben helaas weinig mensen een boodschap aan, snel en schokkend gaat het om.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind het trouwens erg dat zulke foto’s op X rondgaan. Het is nog een jonge meid.
Hoe zouden haar ouders en familie het vinden dat zulke foto’s rondgaan van het lichaam van hun geliefde?
Het is al erg genoeg wat er 7 oktober is gebeurd en het is vreselijk hoe ze om het leven is gekomen, wat is hier de meerwaarde van?
Als dat mijn dochter was, zou ik dit na alles wat er is gebeurd niet toejuichen.
Als de ouders niet ook zijn afgeslacht zou het ook zomaar kunnen dat ze het wel steunen om de wereld die de wandaden van Hamas het liefst begraaft onder "Boehoehoe maar Israel is gemeen" even met de neus op de feiten te drukken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind het trouwens erg dat zulke foto’s op X rondgaan. Het is nog een jonge meid.
Hoe zouden haar ouders en familie het vinden dat zulke foto’s rondgaan van het lichaam van hun geliefde?
Het is al erg genoeg wat er 7 oktober is gebeurd en het is vreselijk hoe ze om het leven is gekomen, wat is hier de meerwaarde van?
Als dat mijn dochter was, zou ik dit na alles wat er is gebeurd niet toejuichen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |