abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211526673
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_211526687

[ Bericht 50% gewijzigd door DaniqueV op 05-12-2023 19:06:25 ]
pi_211532987
Toch nog in Azie

En ze heeft zich toch even ingelezen

[ Bericht 23% gewijzigd door pullup op 06-12-2023 13:51:48 ]
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211534793
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 06:19 schreef pullup het volgende:

[..]
Blijf ik me ook over verbazen

Beiden posten zoveel foto's van dat kind en zo frequent steeds dat het net is of er 2 zijn :D
:Y

Maar ach daar zit die weer, lekker onder het dekentje *O*

Aanvulling:

[ Bericht 6% gewijzigd door DaniqueV op 06-12-2023 20:14:07 ]
pi_211534922
Owww en inmiddels zit die weer in zijn tuuttuut, muziekje erbij :O
Zo voorspelbaar, niet noemenswaardig, deelt hij maar weer :')

En Romy heeft weer een vreselijke nacht gehad (haar eigen woorden) omdat Ollie last heeft van zijn tandjes, ze wilt graag tips horen.

[ Bericht 26% gewijzigd door DaniqueV op 06-12-2023 15:34:20 ]
pi_211534988

[ Bericht 33% gewijzigd door pullup op 06-12-2023 16:21:32 ]
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211534992
Oordopjes Romy
pi_211535028
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 15:34 schreef pullup het volgende:
Oordopjes Romy
:s) _O-

Bijtring uit de vriezer ;)

Het is ook heel normaal om je kind bovenop de vensterbank te laten staan en spelen :?

pi_211535117
quote:
Ramonaspreekt? Nou doe maar niet, ben die afleveringen aan het kijken waarin zij nog aanwezig was in Utopia, maar man man, wat een flashback naar die tijd waarin zij wel even ging vertellen hoe de wereld in elkaar zat. Vreselijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211541080
pi_211541084
Weer terug dus

pi_211541092
pi_211541095
  donderdag 7 december 2023 @ 09:15:49 #289
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211541718
Zo gaat het nu met Big Brother-Jolien: “In het huis werd ik zwaar onderschat”

https://lovereality.nl/zo(...)ik-zwaar-onderschat/

Zo gaat het nu met Ilse uit Big Brother

https://lovereality.nl/zo-gaat-het-nu-met-ilse-uit-big-brother/

Zo gaat het nu met Ali uit Big Brother

https://lovereality.nl/zo-gaat-het-nu-met-ali-uit-big-brother/
pi_211542899

romykoldenhof_ Ik ben kapot….😔

Oké er moet mij even iets van het hart. Ik ben gesloopt, op, m’n batterij is leeg. De afgelopen weken heeft Oliver het echt heel moeilijk, ontzettende pijn, slapeloze nachten, huilerig en hangerig.

Van een mega chille baby, die NOOIT huilde, altijd lacht, nachten doorsliep, is het opeens helemaal omgedraaid. En dat is even schakelen voor hem maar ook zeker voor ons. Het is zwaar nu, heel zwaar.

Ik wil alvast iedereen bedanken die zoveel tips heeft doorgestuurd via dm. Ontzettend lief ♥️ Wij hebben álles geprobeerd maar de pijn blijft heel heftig bij hem. Het is dus nog even afwachten tot de eerste tandjes komen, en tot die tijd, wiegen, troosten en koelen.

Ik heb vaak genoeg gezegd HOE dankbaar, gezegend ik mij voel met een prachtige dochter en lieve zoon, m’n droom. Maar deze dagen overschaduwen wel even die gedachtes 😭

Met 4,5 uur slaap per dag soms, een peuter die aandacht wil en een 24/7 huilende baby is het even “geen pretje”

Ik kan nog niet weglopen of hij begint al te huilen, het is zo zielig.. m’n werk ligt daardoor ook echt even stil. Dus het komt nu echt aan op de dagen dat ze op de crèche zijn ( dat zijn 2 dagen ) dat ik mij fully op werk kan focussen.
Maargoed. Los daarvan: ik ben blij. Tuurlijk. Terwijl ik dit typ heb ik een slapende Ollie op m’n borst liggen, ik hoor z’n zware ademhaling van de verkoudheid en hij slaapt eindelijk. Want dat was ook nog even een dingetje. Normaal legde ik hem in bed en klaar, hij ging meteen slapen. Maar nu: hij ligt 15 min en wordt krijsend wakker.

Dus dat hij nu op mijn borst slaapt ( VOOR DE EERSTE KEER EVER ) is heel bijzonder.

Ik moest even zeiken, even laten zien hoe het hier thuis nu gaat. Omdat ik niet wil dat jullie een verknipt beeld hebben

Dus voor alle mommy’s out there die het ook even zwaar hebbben, even niet meer weten waar je de kracht vandaan moet halen.. I got you

Ze wilde even laten zien hoe slecht ze eruit zag zonder filter, en ze heeft een geweldige man die vrij heeft genomen zodat hij vandaag voor de kinderen kan zorgen. Het was weer een heftige nacht, Cemal heeft veel de verzorging op zich genomen die nacht. Maar ja, hij kan beter zonder slaap dan haar en ja, zij hoorde wel steeds alles ( haar woorden)

[ Bericht 4% gewijzigd door DaniqueV op 07-12-2023 11:32:05 ]
pi_211543123
Brrrr

pi_211543320
pi_211543914

pi_211544033
quote:
Kweet niet hoor maar volgens mij is dit weer geen textielverf maar gewone acryl verf

Kan je met acrylverf op kleding?
Acrylverf kan ook op textiel worden gebruikt. Ik zou je adviseren om acryl aan te brengen op textiel wat je niet of nauwelijks wast. Dus mocht je een geweldige afbeelding op een t-shirt willen maken dan kun je niet verwachten dat dit keurig blijft zitten als je dit keer op keer wast.

Nou dat gaat leuk worden dan, koop een jeans die niet alleen stijf gaat staan van de verf....als je het ding niet kan wassen staat die straks stijf van wat anders _O-
pi_211544066
https://www.action.com/nl-nl/p/3000065/van-bleiswijck-acrylverf/

https://www.acrylverfschilder.nl/acrylverf-action/

Klein stukje uit de tekst

De acrylverf van de Action heeft niet alleen weinig pigment, maar ook nog eens pigment van een lage kwaliteit. Dit betekent dat de pigment in de verf kan verkleuren wanneer deze met zonlicht in contact komt.

Dit is vragen om problemen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door DaniqueV op 07-12-2023 17:11:03 ]
pi_211544499
Daar gaaaaan we weer :Z
pi_211545342
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 14:42 schreef mootie het volgende:
Daar gaaaaan we weer :Z
Yes, hup hup, jij snel een jeans bij Bats kopen ~O>

pi_211548321
pi_211548346
Lol

Nu verwacht ik er nog een antivax postje overheen
pi_211548372
Ook weinig geslapen dus

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')