Die gaat nog wel wat stemmen pakken van Timmermans (gelukkig)quote:Op maandag 20 november 2023 18:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Robbie is wel zeldzaam op dreef vandaag.
Altijd wel een goede debater toch.quote:Op maandag 20 november 2023 18:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Niemand boeit z’n gelul over klimaat.quote:
Nou ja vroeger was het robot Jetten. Die is wel gegroeid hoorquote:Op maandag 20 november 2023 18:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Altijd wel een goede debater toch.
Zijn laatste stuiptrekkingenquote:Op maandag 20 november 2023 18:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Verstandige mensen zijn 100% antiboer, maar ik moet wel wel zeggen dat ik het altijd fijn vind dat ze zo recht door zee is. Als Omtzigt zijn plannen zou hebben met haar toon ipv zijn betweterige verongelijkte toontje, zou ie met afstand de grootste zijn denk ikquote:Op maandag 20 november 2023 18:45 schreef Caland het volgende:
Carolien is die ietwat domme tante die op een verjaardag overal een mening over heeft maar constant poep praat
Die kunnen prima naar China inderdaad.quote:Op maandag 20 november 2023 18:47 schreef Bocaj het volgende:
Varkensflats etc mogen wel weg idd. Toch?
Heb liever Rob dan Frans mocht het zover komen.quote:
Ik vind Rob ook sympathieker dan Frans jaquote:Op maandag 20 november 2023 18:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb liever Rob dan Frans mocht het zover komen.
Graag.quote:Op maandag 20 november 2023 18:47 schreef Bocaj het volgende:
Varkensflats etc mogen wel weg idd. Toch?
Ach achquote:Op maandag 20 november 2023 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand boeit z’n gelul over klimaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |