Nou ja vroeger was het robot Jetten. Die is wel gegroeid hoorquote:Op maandag 20 november 2023 18:43 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Altijd wel een goede debater toch.
Zijn laatste stuiptrekkingenquote:Op maandag 20 november 2023 18:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Robbie is wel zeldzaam op dreef vandaag.
Verstandige mensen zijn 100% antiboer, maar ik moet wel wel zeggen dat ik het altijd fijn vind dat ze zo recht door zee is. Als Omtzigt zijn plannen zou hebben met haar toon ipv zijn betweterige verongelijkte toontje, zou ie met afstand de grootste zijn denk ikquote:Op maandag 20 november 2023 18:45 schreef Caland het volgende:
Carolien is die ietwat domme tante die op een verjaardag overal een mening over heeft maar constant poep praat
Die kunnen prima naar China inderdaad.quote:Op maandag 20 november 2023 18:47 schreef Bocaj het volgende:
Varkensflats etc mogen wel weg idd. Toch?
Heb liever Rob dan Frans mocht het zover komen.quote:
Ik vind Rob ook sympathieker dan Frans jaquote:Op maandag 20 november 2023 18:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb liever Rob dan Frans mocht het zover komen.
Graag.quote:Op maandag 20 november 2023 18:47 schreef Bocaj het volgende:
Varkensflats etc mogen wel weg idd. Toch?
Ach achquote:Op maandag 20 november 2023 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand boeit z’n gelul over klimaat.
Ze denken dat zodra het niet over asielzoekers gaat mensen overstappen naar links(er). Gebeurt niet.quote:
dat krijg je met incompetentie. Valt zo vaak door de mand.quote:Op maandag 20 november 2023 18:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Lieve vrouw die Caroline maar dit soort debatten zijn niet haar ding.
Bepaal jij niet!quote:Op maandag 20 november 2023 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze denken dat zodra het niet over asielzoekers gaat mensen overstappen naar links(er). Gebeurt niet.
Ligt het daar bij Timmermans ook aan, waarom hij zo slecht overkomt in het debat?quote:Op maandag 20 november 2023 18:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat krijg je met incompetentie. Valt zo vaak door de mand.
Correct.quote:
Die zijn vaak nog te naief. Maar ze hebben zelf ook met de problemen te maken uiteraard.quote:Op maandag 20 november 2023 18:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind die verhalen van kinderen hopeloos oninteressant.
Nee, dat komt doordat je hem niet mag.quote:Op maandag 20 november 2023 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ligt het daar bij Timmermans ook aan, waarom hij zo slecht overkomt in het debat?
nee, die heeft nog wel de kennis. Dat is denk ik een stukje arrogantie en denken dat je er al bent.quote:Op maandag 20 november 2023 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ligt het daar bij Timmermans ook aan, waarom hij zo slecht overkomt in het debat?
We blijven zitten met de shit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |