Onderbuikgevoel. MOET GEWOON NEDERLANDS!!!quote:Op maandag 20 november 2023 18:34 schreef timmmmm het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze zoveel aandacht geven aan de taal op universiteiten. Dat interesseert de gemiddelde Nederlander toch niks, in ieder geval niet in de mate waarin het aandacht krijgt in deze verkiezing
Waar denk je dat die studenten gaan wonen en met wie ze concurreren voor een kamer?quote:Op maandag 20 november 2023 18:34 schreef timmmmm het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze zoveel aandacht geven aan de taal op universiteiten. Dat interesseert de gemiddelde Nederlander toch niks, in ieder geval niet in de mate waarin het aandacht krijgt in deze verkiezing
De nadruk ligt dan ook meer op het binnenhalen van buitenlandse studentenquote:Op maandag 20 november 2023 18:34 schreef timmmmm het volgende:
Non-issue inderdaad. Dan zijn arbeidsmigranten veel belangrijker om over te praten.quote:Op maandag 20 november 2023 18:34 schreef timmmmm het volgende:
Het is een middel om het hier minder aantrekkelijk te maken voor buitenlandse studenten.quote:Op maandag 20 november 2023 18:34 schreef timmmmm het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon kennisimmigratie weren als je kennismigratie wil weren in plaats van je te bemoeien met de taal op de universiteit.quote:Op maandag 20 november 2023 18:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar denk je dat die studenten gaan wonen en met wie ze concurreren voor een kamer?
Non issue omdat jij geen student bent misschien. Als je een Nederlandse student bent en je kan geen kamer vinden omdat er zoveel uit het buitenland komen dan is het wel een issue.quote:Op maandag 20 november 2023 18:36 schreef BobW het volgende:
[..]
Non-issue inderdaad. Dan zijn arbeidsmigranten veel belangrijker om over te praten.
Het is een gereedschap. Als het in het Nederlands is komen er minder buitenlandse studenten, zo moeilijk is dat verband toch niet te zien?quote:Op maandag 20 november 2023 18:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon kennisimmigratie weren als je kennismigratie wil weren in plaats van je te bemoeien met de taal op de universiteit.
Dat heb ik met Geert, want die vind ik stom!quote:Op maandag 20 november 2023 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit heb ik met Timmermans. Wat is dat een lulletje rozenwater
Ik vind Timmermans wel sympathiek alleen niet zo sterk in het debat.quote:Op maandag 20 november 2023 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit heb ik met Timmermans. Wat is dat een lulletje rozenwater
Iddquote:Op maandag 20 november 2023 18:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Robbie is wel zeldzaam op dreef vandaag.
Hij is opeens zelfverzekerd geworden nu hij een topsporter neukt.quote:Op maandag 20 november 2023 18:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die gaat nog wel wat stemmen pakken van Timmermans (gelukkig)quote:Op maandag 20 november 2023 18:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Altijd wel een goede debater toch.quote:Op maandag 20 november 2023 18:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Niemand boeit z’n gelul over klimaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |