Dat is toch die mevrouw die haar eigen risico niet kon betalen?quote:Op zondag 19 november 2023 23:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt in juli in een vliegtuig naar Hongarije. Wilders kende de mevrouw dus gewoon. Wel heel toevallig dat ze in de studio zat en Wilders precies bij haar bijdrage iets meldt over eigen risico. Dat ze online de PVV-fan uithangt en volgens haar profiel twee keer per jaar op vakantie gaat (terwijl ze "niet kon wachten") laten we even ter zijde.
Verbaasd me niks dat het publiek soms doorgestoken kaart bij de dabatten is.quote:Op zondag 19 november 2023 23:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt in juli in een vliegtuig naar Hongarije. Wilders kende de mevrouw dus gewoon. Wel heel toevallig dat ze in de studio zat en Wilders precies bij haar bijdrage iets meldt over eigen risico. Dat ze online de PVV-fan uithangt en volgens haar profiel twee keer per jaar op vakantie gaat (terwijl ze "niet kon wachten") laten we even ter zijde.
Het vertrouwen in dingen wordt wel steeds minder zo. Jammer.quote:Op zondag 19 november 2023 23:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
ACHquote:Op zondag 19 november 2023 23:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
Dus Wilders kent iedereen waarmee hij op de foto is gegaan persoonlijk ?quote:Op zondag 19 november 2023 23:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ontzettond toevallig allemaal.quote:Op maandag 20 november 2023 11:20 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Dus Wilders kent iedereen waarmee hij op de foto is gegaan persoonlijk ?
Ik ken de mevrouw in kwestie. Haar financiële situatie is discutabel inderdaad, maar ze doet met haar stichting ook heel goed werk voor mensen die echt in de problemen zitten. Ze zat daar ook namens haar stichting, niet vanwege de PVV, jammer dat het over haar ging niet over die hele grote groep mensen.
Het ziet er op deze manier vooral uit als een hinderlaag om de Timmermans aan te vallen en de PVV gratis te laten scoren, terwijl de VVD toch echt verantwoordelijk is voor haar situatie. Zelfs de schijn van zo'n samenspel moet je als opzetter van een debat niet willen, maar nu blijkt dat het echt aan alle kanten riekt.quote:Op maandag 20 november 2023 11:20 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Ik ken de mevrouw in kwestie. Haar financiële situatie is discutabel inderdaad, maar ze doet met haar stichting ook heel goed werk voor mensen die echt in de problemen zitten. Ze zat daar ook namens haar stichting, niet vanwege de PVV, jammer dat het over haar ging niet over die hele grote groep mensen.
Wat bedoel je met discutabel? Penibel of dat zij voldoende middelen heeft en haar een hoog of laag eigenrisico sowieso niet boeit?quote:Op maandag 20 november 2023 11:20 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 november 2023 16:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het ziet er op deze manier vooral uit als een hinderlaag om de Timmermans aan te vallen en de PVV gratis te laten scoren, terwijl de VVD toch echt verantwoordelijk is voor haar situatie. Zelfs de schijn van zo'n samenspel moet je als opzetter van een debat niet willen, maar nu blijkt dat het echt aan alle kanten riekt.
Als je de reacties op Twitter bekijkt weet PVV Zaandam gelijk te melden dat ze in het vliegtuig zat voor familiebezoek in Hongarije. Dus er lijkt ook echt meer een band te zijn met de partij dan enkel een fan van Wilders die hem toevallig een keer was tegen gekomen.quote:Op zondag 19 november 2023 23:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is toch die mevrouw die haar eigen risico niet kon betalen?
Linkje?quote:Op maandag 20 november 2023 16:51 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als je de reacties op Twitter bekijkt weet PVV Zaandam gelijk te melden dat ze in het vliegtuig zat voor familiebezoek in Hongarije. Dus er lijkt ook echt meer een band te zijn met de partij dan enkel een fan van Wilders die hem toevallig een keer was tegen gekomen.
Thanks.quote:Op maandag 20 november 2023 16:57 schreef kipknots het volgende:
[..]
Moest even zoeken, had het eerder gezien. Is de PVV Zaanstad ipv Zaandam:
[ twitter ]
Ja ik zag ook al waar ze woonde en wat ze deed.quote:Op maandag 20 november 2023 17:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb expres niet gelinkt naar bepaalde tweets omdat daar ook naar haar persoonlijke Facebook werd gelinkt. Die stond op openbaar (nu verwijderd zo te zien), maar toch. Je zag op d'r socials gewoon dat ze een PVV-fan was en dat ze twee keer per jaar vakantie viert.
Het punt is ook niet zo zeer of zij nu een leugenaar is of niet (dat maakt zelfs weinig uit), het kwalijke is vooral dat het vooropgezet spel leek om de PVV en VVD te helpen (en Timmermans de sabotteren). En dat het heeft gewerkt, want door dit debat is Geert flink gestegen in de peilingen.
quote:Op maandag 20 november 2023 17:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja ik zag ook al waar ze woonde en wat ze deed.
Blijbkaar hadden dat meer in de gaten..
ja, ik vind persoonlijk ook de reactie van de PVV interessant. Ik heb best wat waardering voor het vrijwilligerswerk dat ze zou doen en gun haar ook van harte haar twee vakanties. Maar de vraag of het vooropgezet spel is komt bij mij ook wel naar boven.quote:Op maandag 20 november 2023 17:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb expres niet gelinkt naar bepaalde tweets omdat daar ook naar haar persoonlijke Facebook werd gelinkt. Die stond op openbaar (nu verwijderd zo te zien), maar toch. Je zag op d'r socials gewoon dat ze een PVV-fan was en dat ze twee keer per jaar vakantie viert.
Het punt is ook niet zo zeer of zij nu een leugenaar is of niet (dat maakt zelfs weinig uit), het kwalijke is vooral dat het vooropgezet spel leek om de PVV en VVD te helpen (en Timmermans de sabotteren). En dat het heeft gewerkt, want door dit debat is Geert flink gestegen in de peilingen.
Ik gun iedereen 10 vakanties per jaar maar dan niet klagen dat je je eigen risico niet kan betalen want dat gaat er bij mij dan niet in.quote:Op maandag 20 november 2023 17:24 schreef kipknots het volgende:
[..]
[..]
ja, ik vind persoonlijk ook de reactie van de PVV interessant. Ik heb best wat waardering voor het vrijwilligerswerk dat ze zou doen en gun haar ook van harte haar twee vakanties. Maar de vraag of het vooropgezet spel is komt bij mij ook wel naar boven.
Ze fokt dure raskatten, dat hoeft niet super winstgevend te zijn maar kosten daarvan zijn ook net mals. Haar man heeft volgens mij gewoon een baan. Vaak pochen op Facebook met dagjes weg, dan heb je de schijn wel een beetje tegen. Ze staat graag in de belangstelling, gaat vaker naar TV uitzending en haar kinderen werden er ook in betrokken. Pietertje, kom maar even wisselen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 november 2023 16:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat bedoel je met discutabel? Penibel of dat zij voldoende middelen heeft en haar een hoog of laag eigenrisico sowieso niet boeit?
Het is wel opmerkelijk dat zowel VVD als PVV een vragensteller hadden die beide al betrokken zijn bij de partij. Dat riekt toch een beetje naar vooropgezet plan, al is dat helemaal niets nieuws in de media.quote:Op maandag 20 november 2023 17:28 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Ze fokt dure raskatten, dat hoeft niet super winstgevend te zijn maar kosten daarvan zijn ook net mals. Haar man heeft volgens mij gewoon een baan. Vaak pochen op Facebook met dagjes weg, dan heb je de schijn wel een beetje tegen. Ze staat graag in de belangstelling, gaat vaker naar TV uitzending en haar kinderen werden er ook in betrokken. Pietertje, kom maar even wisselen bijvoorbeeld.
En zoals gezegd is het jammer, want met haar Stichting wordt veel goed werk verricht. Ik denk oprecht niet dat ze door de PVV is meegesleurd, maar wel jammer dat ze het op zichzelf betrok.
Ah zo.quote:Op maandag 20 november 2023 17:28 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met discutabel? Penibel of dat zij voldoende middelen heeft en haar een hoog of laag eigenrisico
Pieter Jan heeft zich waarschijnlijk doodgeschaamd voor de wanprestatie van zijn zoon, die dacht dat moet beterquote:
quote:Op maandag 20 november 2023 18:33 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 21-11-2023 18:24. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
En de roverheid doet niks @:zipportal
NIKS.quote:Systeemnotificatie
20-11-2023 @ 18:31:17
Je premium account (abo) verloopt op 21-11-2023 18:27. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Blijven donerenquote:Op maandag 20 november 2023 18:33 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 21-11-2023 18:24. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
En de roverheid doet niks @:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |