Ben ik niet met je eens, ik kan op de vingers van één hand tot 32 tellen.quote:
Nerd gespot.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, ik kan op de vingers van één hand tot 32 tellen.
Ik kom op twee handen maar tot 22.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met wat flexibiliteit nog wel veel meer ook.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je alle vingerkootjes gebruikt, red je het al tot 768.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Met wat flexibiliteit nog wel veel meer ook.
Nerd gespotquote:Op vrijdag 17 november 2023 12:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je alle vingerkootjes gebruikt, red je het al tot 768.
Data zijn toch niet relevant, zie bijvoorbeeld de getuigenis van Henk Kamp in de de parlementaire enquête naar de toeslagenaffaire. Fraudestatistieken zijn niet belangrijk, waar je op moet vertrouwen is de onderbuik. De kiezer maakt het ondertussen geen bal uit, want de VVD staat op poleposition om wederom een verkiezing te winnen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dit artikel heb ik ook gelezen, over een project in Amsterdam. Maar er was nog een ander artikel, specifiek over het inzetten van korte gevangenisstraffen, de averechtse werking en de afgelopen kabinetsperiodes waarin men dit toch consequent volhield.
quote:CZ-topman Joep de Groot: ‘Meer dan honderd aanbieders van wijkverpleging in de buurt, maar tóch schaarste: dat is toch gek?’
De zorgpremies van komend jaar zijn bekend, dus de zorgverzekeraars vissen weer naar nieuwe klanten. Die reclames voor lagere premies moeten aan banden, zegt CZ-topman Joep de Groot. Maar zekere concurrentie blijft wel nodig. ‘Met slechts één zorgverzekeraar gaat de doelmatigheid uit de zorg.’
https://www.volkskrant.nl(...)s-toch-gek~bcb9f2d2/
Ik kom al op 16383.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je alle vingerkootjes gebruikt, red je het al tot 768.
Duurt ook wel even, tot ruim 16k tellen op je vingers.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar heb je wel schandalig lang over gedaan, hoor![]()
???quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
In Random Pics van de dag #1100
een Brampon
Just find a hole and hope for its best
Ja, maar dan gaat het over bazig of heks ofzo en dan is alles wel weer goed.quote:
Zou hij zoiets ook tegen Vd Plas zeggen? Of is ie te bang dat ze dan op hem gaat zitten.quote:
En dan een Omtzigt die menig debat heeft laten schieten omdat ie het 'over de inhoud' wil hebben. Die doet hier gewoon aan mee. Een enabler.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat het over bazig of heks ofzo en dan is alles wel weer goed.
“Als ik een confessioneel een hand heb gegeven, tel ik eerst mijn vingers na.”quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:43 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan een Omtzigt die menig debat geeft laten schieten omdat ie het 'over de inhoud' wil hebben. Die doet hier gewoon aan mee. Een enabler.
Welke van de punten vind je het lastigst te pruimen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mooi sentiment totdat je hun verkiezingsprogramma leest.
Hans Gruijters zei dat. Zijn dochter schrijft trouwens prima boeken. Beter wordt het niet heb ik een tijdje terug gelezen. Gaat over de EU.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:54 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
“Als ik een confessioneel een hand heb gegeven, tel ik eerst mijn vingers na.”
Sommige politieke uitspraken blijven gewoon vijftig jaar lang relevant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |