Veel te snel voorbij steeds..quote:Op donderdag 25 april 2024 22:40 schreef golfer het volgende:
Dit was alweer de laatste van dit seizoen.
Dat was hij ja. Heeft hij ook pas 25.000 keer verteld of zo.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En Eva kon het best hebben. Oh, was dat die schoonzoon van Pelosi? Kwam nogal slap over.
Waarschijnlijk was ze zelf niet grappig.quote:
Dit is een van die progammas die van mij het hele jaar door mogen.quote:
Wij als Amerikanenquote:Op donderdag 25 april 2024 22:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar vooral journalist die alles uit wil leggen...
Wat een ontzettend vervelende man is dat toch. Aan die talkshowtafels lult en lult het ook altijd maar een eind weg, vaak twee keer hetzelfde zeggen maar dan 1x in het Engels.quote:
Ja die was mooi.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:46 schreef Slobeend het volgende:
Goeie burn van Harm richting Michiel over dat Nederlanders wel weten waar Guatemala ligt
ja en nee, denk dat de grappen dan wat minder worden op den duur.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit is een van die progammas die van mij het hele jaar door mogen.
Ik gok dat dat wel mee zou vallen. Als Kopspijkers dat kon, jaren lang, zonder al teveel te fluctueren, dan kan DWHN ook wel.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ja en nee, denk dat de grappen dan wat minder worden op den duur.
Maar 6 afleveringen per seizoen is wel heel erg kort, doen dan minstens 12.
Maar dat kost dan ook 3 maanden om te maken en zowel JJ als Peter staan ook in het theater en dan hebben ze dus geen tijd voor DWHN.
Ik denk dat Kopspijkers een groter productieteam had, Even Tot Hier heef took een groter team.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik gok dat dat wel mee zou vallen. Als Kopspijkers dat kon, jaren lang, zonder al teveel te fluctueren, dan kan DWHN ook wel.
Mjah, het team hoeft niet groot te zijn als je ziet wat ze nu gewoon al lukt. Je betaalt ze alleen voor meer afleveringen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk dat Kopspijkers een groter productieteam had, Even Tot Hier heef took een groter team.
Bij Kopspijkers kon men overigens ook meer schuiven met de kandidaten.
De sterkste opmerking voor mij kwam van Harm-Jan Edens.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:47 schreef StevenHyde het volgende:
Michiel Vos was zoals verwacht niks. Enige grapje dat hij deed, dat kwam direct van een ander bij de beste kijkers. Die kopieerde hij hier. Maar echt iemand die in mijn irritatiezone zit.
Wat GereDathan zegt. Die niet voor we hebben gekeken naar rubriek was nog nooit zo kort. Wel bijzonder.
Ik weet niet eens waar ik veel landen in Europa moet aanwijzen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De sterkste opmerking voor mij kwam van Harm-Jan Edens.
Die Amerikaanse gast legde eerst uit dat de meeste Amerikanen niet eens weten waar Oekraïne ligt en dat de oorlog in Oekraïne dus een probleem is voor Europa zelf. Net zoals hij verwacht dat Europa ook niet zal optreden als er problemen zijn in Honduras of Guatemala.
"Maar wij weten wel daar dat ligt", reageerde Harm-Jan Edens direct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |