Meh.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond met als gasten Marc van Ranst en Roos Abelman.
Totaal andere gasten dus.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:02 schreef golfer het volgende:
Vanavond met als gasten Marc van Ranst en Roos Abelman.
Volgens mij doet hij zichzelf ook (bewust) dommer voor dan dat hij eigenlijk is.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:46 schreef golfer het volgende:
Geen idee wie of wat die jongen met die nagellak is, maar veel dommer kan je ze volgens mij niet vinden.
De cortadoboy van de reclame, maar kennelijk dus ook theatermaker.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:46 schreef golfer het volgende:
Geen idee wie of wat die jongen met die nagellak is, maar veel dommer kan je ze volgens mij niet vinden.
Geen verschil met de dames dus.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:46 schreef golfer het volgende:
Mwah, hij zei echt niet veel domme dingen in mijn ogen. Als alles "down-to-hill" gaat is het tijd voor een euthanasiepilletje, maar denkt dat hem dat pas overkomt als ie 70-80 jaar is. Dat vind ik een vrij normale gedachte voor een dertiger. Waarom ie daar in een motorpak zat (lijkt mij behoorlijk zweten) is weer iets anders.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:46 schreef golfer het volgende:
Haha nice.Kamagurka was een topaflevering jaquote:Op donderdag 25 april 2024 16:55 schreef tong80 het volgende:
Nog nooit een grappige vrouw in DWHN gezien. Behalve Imca Marina.
Legendarisch.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha nice.Kamagurka was een topaflevering ja
Lekker vrouwonvriendelijk Tong, en onzin.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:55 schreef tong80 het volgende:
Vrouwonvriendelijkquote:Op donderdag 25 april 2024 18:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lekker vrouwonvriendelijk Tong, en onzin.
Francis van Broekhuizen was ook geweldig die de hele show overnam..quote:Op donderdag 25 april 2024 16:55 schreef tong80 het volgende:
Schoonzoon van Nancy Pelosi.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:51 schreef derLudolf het volgende:
Die vent mag wel heel graag vertellen dat ie in de VS woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |