Politiek en beleid niet los kunnen zien van etniciteit houdt dit conflict dan ook eeuwig in stand...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Antisemitisme gaat over etniciteit, niet over geloof.
Eerder over extreme geloofsovertuigingen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Politiek en beleid niet los kunnen zien van etniciteit houdt dit conflict dan ook eeuwig in stand...
Dat kan, maar dat is het punt niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Politiek en beleid niet los kunnen zien van etniciteit houdt dit conflict dan ook eeuwig in stand...
https://www.cidi.nl/antis(...)nhaat-antisemitisme/quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Antisemitisme gaat over etniciteit, niet over geloof.
Het is precies het punt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat is het punt niet.
Sorry, kan geen brood bakken van dit artikel van het cidi. Arabieren cq moslimhaat bestaat ook, hebben die zo'n zelfde soort artikel? Of andersom vanuit de islam: alle niet moslims gaan naar de hel. etc etc Volgens mij is het enige verschil tussen die drie religies, dat het jodendom niet aan bekeren doet. Niet zo'n zendingsdrang als die twee latere eengodsreligies.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.cidi.nl/antis(...)nhaat-antisemitisme/
Denk je dat mensen aan de gaskamer ontkomen zijn door zich tot een andere religie te bekeren?quote:Op zondag 17 maart 2024 08:09 schreef Omega het volgende:
Laatste zin uit dat artikel
Zo is te zien dat antisemitisme haat gericht is op uitsluitend Joden, om hun taal, hun geloof of hun ‘ras’.
Pffffffff bespreek dit in een ander topic. Punt was dat de demonstratie was voor de een minister President van Israël. Zijn functie dus.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Denk je dat mensen aan de gaskamer ontkomen zijn door zich tot een andere religie te bekeren?
Dat was mijn punt niet. Lees het anders nog maar eens een keer. Dit is een prima plek om dat te melden, aangezien dit over de uitzending gaat.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Pffffffff bespreek dit in een ander topic. Punt was dat de demonstratie was voor een minister uit Israël. Zijn functie dus.
President. En voor de rest graag verder over DWHN.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:00 schreef potjecreme het volgende:
Pffffffff bespreek dit in een ander topic. Punt was dat de demonstratie was voor een minister uit Israël. Zijn functie dus.
En ik onderstreep voor de slechte verstaander even dat commentaar op het conflict niet gelijk staat aan antisemitisme.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:21 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik had het over wat antisemitisme is, niet over het conflict.
Het antwoord is bekend:quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:31 schreef SiGNe het volgende:
Vraag me nu wel af met welk programma ze dan meedoet als ze midden op zee zat.
En, hoeveel is er op de editing tafel blijven liggen?quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:14 schreef GereDathan het volgende:
Net terug van de opnames, erg leuk om eens mee te maken!
Henry van Loon was scherp en erg leuk, Mandy wat stiller maar wel spot on. Benieuwd wat ervan overblijft op TV, maar de extra ronde (al weet ik niet of die zo heet eigenlijk) was hilarisch!
Zo ongeveer de helftquote:Op donderdag 21 maart 2024 23:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En, hoeveel is er op de editing tafel blijven liggen?
De "extra" ronde kwam in elk geval voorbij.
Artikel ad:quote:Op vrijdag 22 maart 2024 03:48 schreef SiGNe het volgende:
https://www.ad.nl/show/ja(...)n-lingerie~a8640750/
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |