Naja die vorige duurde ook wel even voordat ie vol wasquote:
Beter, het is heel makkelijk om een topic snel vol te krijgen maar soms was het mij wat te druk hierquote:Op donderdag 16 november 2023 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja die vorige duurde ook wel even voordat ie vol was
We gaan voor kwaliteit
Daar was 40+ vroeger heel goed in ....quote:Op donderdag 16 november 2023 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beter, het is heel makkelijk om een topic snel vol te krijgen maar soms was het mij wat te druk hier
Vroeger wel jaquote:Op donderdag 16 november 2023 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was 40+ vroeger heel goed in ....
quote:Op donderdag 16 november 2023 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
iets meer dan een minuut kostte het ons ...
Alleen ABO deed het beter, maar die mochten sneller postenquote:
oh dat is toch niet heel erg vroeger dan? Ik weet nog wel de tijd dat het nog maar de vraag was of 40+ niet weg moestquote:Op donderdag 16 november 2023 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
iets meer dan een minuut kostte het ons ...
Volgende topic gaan we er voorquote:Op donderdag 16 november 2023 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen ABO deed het beter, maar die mochten sneller posten
https://web.archive.org/w(...)2.com/topicspeed.php
We zijn allemaal al 10 jaar ouder en tragerquote:Op donderdag 16 november 2023 21:48 schreef pullup het volgende:
Moeten we wel zo ongeveer iedereen voor optrommelen
Paraatquote:Op donderdag 16 november 2023 21:48 schreef pullup het volgende:
Moeten we wel zo ongeveer iedereen voor optrommelen
Dat wel, jaquote:Op donderdag 16 november 2023 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn allemaal al 10 jaar ouder en trager
Ja dat zijn we ook ff geweest ... totaal van dequote:Op donderdag 16 november 2023 21:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
oh dat is toch niet heel erg vroeger dan? Ik weet nog wel de tijd dat het nog maar de vraag was of 40+ niet weg moest
Maar dat was idd langer geleden, ik weet welke periode jij bedoelt , toen was het idd heel erg druk en vlogen de topics voorbij, was wel een leuke tijd overigensquote:Op donderdag 16 november 2023 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zijn we ook ff geweest ... totaal van de
Ja dat was leuk!quote:Op donderdag 16 november 2023 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
De eerste bierproeverijtopics gingen ook heel hard![]()
Toen was bier nog te betalen .... Nu heeft ieder een eigen illegale stokerijquote:Op donderdag 16 november 2023 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
Die is ook dood toch, die bierproeverij?quote:Op donderdag 16 november 2023 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
Er viel weinig nieuws meer te proeven ....quote:Op donderdag 16 november 2023 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is ook dood toch, die bierproeverij?
Er zijn rond de 200.000 biermerken (google), jullie hebben ze allemaal gehad?quote:Op donderdag 16 november 2023 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Er viel weinig nieuws meer te proeven ....
Die voor binnen het budget binnen te halen waren wel ja ....quote:Op donderdag 16 november 2023 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn rond de 200.000 biermerken (google), jullie hebben ze allemaal gehad?![]()
Proost aan de nabestaandenquote:Op donderdag 16 november 2023 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is ook dood toch, die bierproeverij?
Daar drink ik op.quote:
Jep.quote:
Ik zou helemaal stuk gaan en het eten wegmikkenquote:
hier ziet alles er goed uit. Knopjes waar ze horen. Het ligt aan jouquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat een waardeloze layout nu. Eerst uitzoeken hoe te wijzigen.
De like en rapporteerknop staan over elkaar heen.
Bij voorbaat excuus![]()
Goedemorgen allen.
Dankje, ik kan er gewoon zo slecht tegen, komt vast allemaal goed maar dit trek ik gewoon zo slecht.quote:
Aww , dat is kutquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:07 schreef espri het volgende:
Ach, meneer de monteur ontdekt nog iets, geen automatische opklapvoetjeHet is toch om te janken he?
Als ik ergens niet tegen kan....
Adem innnnnn en adem uitttttt.
Ik wil hem wel even voor je komen schoppenquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:59 schreef espri het volgende:
D
[..]
Dankje, ik kan er gewoon zo slecht tegen, komt vast allemaal goed maar dit trek ik gewoon zo slecht.
Haha de monteur kan er niets aan doen, hij komt alleen maar instaleren.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wil hem wel even voor je komen schoppen
Gaaf, ik zou ook denken een varen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:10 schreef Domnivoor het volgende:
Deze steentjes heb ik jaren geleden meegenomen van een vakantie.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het fossielen van varens of zo waren, maar ik zie nu plaatjes van mineralen die er ook zo uitzien.
@:chufi Fossiel of dendriet?
Hmm mijn kennis van vroeger ligt onder een dikke laag stof .. geen fossiel volgens mij.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:10 schreef Domnivoor het volgende:
Deze steentjes heb ik jaren geleden meegenomen van een vakantie.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het fossielen van varens of zo waren, maar ik zie nu plaatjes van mineralen die er ook zo uitzien.
@:chufi Fossiel of dendriet?
quote:
jij bent altijd bezigquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:13 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
![]()
Fijn, alhoewel ik morgen nog bezig ben
Goed plan, ik had gisteren kip met pasta en dat was super, vandaag maar wat andersquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:36 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo naar de poelier, kip halen. Zin in kip
quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:36 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo naar de poelier, kip halen. Zin in kip
Pasta met kip danquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan, ik had gisteren kip met pasta en dat was super, vandaag maar wat anders
Vast lekker maar nopequote:
quote:
'Sex on the beach' en 'zure mat' dan maar?quote:
Is dat een kleine Lovely?quote:
Feli.quote:
Ga jij meelopen?quote:
Gibts noch Kick Out Krampus Proteste, oder gibt es diesen Blödsinn nur in den Niederlanden?quote:
Stimmt. Unsere beiden besten Freunde übernachten hier.quote:
Ja dat kan ik me wel een beetje voorstellen ... Ga jij ook kijken ?quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:58 schreef mario390 het volgende:
bij krampuslauf spelen ze veel
Rammstein
En daarna in de Puff?quote:
Bye marioquote:
Morgen is de launchquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:24 schreef pullup het volgende:
@:Puzzie gaan ze zo proberen te launchen?
Dammitquote:
Morgen weer een kansquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Dammit![]()
Dan vermaken we ons hier nog even mee
[ twitter ]
lolquote:Op vrijdag 17 november 2023 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Dammit![]()
Dan vermaken we ons hier nog even mee
[ twitter ]
Voor geroosterde kalkoen ben ik altijd wel te porrenquote:Op vrijdag 17 november 2023 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn jullie al klaar voor Thanksgiving?
Daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 17 november 2023 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoorquote:Op vrijdag 17 november 2023 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, geef die indianen maar een trap naquote:
Een dagje zuipen en sport kijken is idd niets voor jouquote:Op vrijdag 17 november 2023 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik ben dankbaar dat ik dat niet hoef
Pciesquote:Op vrijdag 17 november 2023 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een dagje zuipen en sport kijken is idd niets voor jou
Hebben zij dat bedacht?quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, geef die indianen maar een trap na
Wel op een voor hun heel nare manier danquote:Op vrijdag 17 november 2023 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft er wel mee te maken toch?
Viel 'nog' mee?quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel op een voor hun heel nare manier dan
quote:The event that Americans commonly call the "first Thanksgiving" was celebrated by the Pilgrims after their first harvest in the New World in October 1621. This feast lasted three days and was attended by 90 Native American Wampanoag people and 53 survivors of the Mayflower (Pilgrims).
Nope het is zelfs terug te lijden naar een Nederlands feest.quote:
nou fijn feest danquote:Op vrijdag 17 november 2023 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope het is zelfs terug te lijden naar een Nederlands feest.
Ach die Amerikanen weten alles te verkloten.quote:
Eén vd eerste oogsten vd pelgrims mislukte, dankzij de hulp van indianen kon er later in het jaar alsnog geoogst worden.quote:
Hebben jouw collega's wel eens een trein achtergelaten halverwege de rit met de passagiers er nog in?quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope het is zelfs terug te lijden naar een Nederlands feest.
Die Indianen werden geoogst hequote:Op vrijdag 17 november 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach die Amerikanen weten alles te verkloten.
[..]
Eén vd eerste oogsten vd pelgrims mislukte, dankzij de hulp van indianen kon er later in het jaar alsnog geoogst worden.
Zodan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben jouw collega's wel eens een trein achtergelaten halverwege de rit met de passagiers er nog in?![]()
https://www.hln.be/binnen(...)sagiers-op~a31295b9/
Uitstappen en weglopen?quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zodan.
Ik vraag mij af of dit in Nederland sowieso kan gebeuren.
Tja, het kan gebeuren maar dan ben je ook gelijk je baan kwijt. Als een machinist door rood rijdt dan grijpt het abs in en dan staat de trein zo stil. Als iets op ons terrein verboden is dan is het wel alcohol. Als we wat gezamenlijk willen drinken dan moet het buiten het terrein zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uitstappen en weglopen?
Ja hoor, waarom niet?
Nou, ik heb het meegemaakt... Een hele nacht in een overvolle trein in Nuth.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zodan.
Ik vraag mij af of dit in Nederland sowieso kan gebeuren.
Zijn baan kwijt was ie toch wel als het klopt.quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, het kan gebeuren maar dan ben je ook gelijk je baan kwijt. Als een machinist door rood rijdt dan grijpt het abs in en dan staat de trein zo stil. Als iets op ons terrein verboden is dan is het wel alcohol. Als we wat gezamenlijk willen drinken dan moet het buiten het terrein zijn.
Hoiquote:Op vrijdag 17 november 2023 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, het kan gebeuren maar dan ben je ook gelijk je baan kwijt. Als een machinist door rood rijdt dan grijpt het abs in en dan staat de trein zo stil. Als iets op ons terrein verboden is dan is het wel alcohol. Als we wat gezamenlijk willen drinken dan moet het buiten het terrein zijn.
haha doe ik ook vaak nog even voor ik ga slapenquote:Op zaterdag 18 november 2023 03:08 schreef kree het volgende:
ok doe ff rondje fok topics die ik volgde
Geen idee waarover het nu weer gaat etc, maar lees ff stukje mee wel eerst dan![]()
Hoi Dotquote:
Er ook weer vroeg bij,quote:
Ik ga weer naar Utrecht aan het werkquote:Op zaterdag 18 november 2023 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er ook weer vroeg bij,
Nog leuke plannen vandaag?
Ja ik las het al in de krant ook de demonstraties die al weer aangekondigd zijn overal weer een zwarte piet meekomt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 07:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga weer naar Utrecht aan het werk![]()
Sinterklaas komt vandaag weer aan zag ik
Haha ik dacht dat de strijd wel gestreden wasquote:Op zaterdag 18 november 2023 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het al in de krant ook de demonstraties die al weer aangekondigd zijn overal weer een zwarte piet meekomt.
Nu willen ze ook geen roetveegpieten, en mogen de pieten ook geen rode lippenstift en ronde oorbellen meer op/aan hebben van die aktiegroep hoorde ik gisteren op tv
Het wordt steeds gekker
Nee, ze verzinnen er nu gewoon weer wat nieuws bij.quote:Op zaterdag 18 november 2023 07:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat de strijd wel gestreden was
Morguh Enginequote:
Ik gebruik zeker zo lang er nog geen details kijken nodig zijn, want geen uitbarsting deze:quote:Op zaterdag 18 november 2023 07:13 schreef Dotteke het volgende:
@:Pullup , jij heb de link van die vulkaan in IJsland dacht ik. Ik dacht dat ik hem had opgeslagen maar kan hem niet meer vinden. Zou jij hem nog een keer willen plaatsen als je tijd en zin hebt?
Thnx, heb hem nu eerst opgeslagen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 07:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik gebruik zeker zo lang er nog geen details kijken nodig zijn, want geen uitbarsting deze:
Kijkt alle kanten op en als het eventueel los gaat komt er hier wel info over de betreffende cam
Ze trokken ongeveer een week geleden al aan de bel dat ie uitbarsting eerder uren dan dagen op zich zou laten wachten en nu is iedereen over de zeik dat er niks gebeurtquote:Op zaterdag 18 november 2023 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, heb hem nu eerst opgeslagen.
Ben benieuwd wanneer hij uitbarst, zijn al wel heel veel kleine aardbevingen gesignaleerd las ik net
Het is de natuur, die kan je niet sturen. Straks denken ze komt niet meer en dan barst hij in alle hevigheid uit.quote:Op zaterdag 18 november 2023 07:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze trokken ongeveer een week geleden al aan de bel dat ie uitbarsting eerder uren dan dagen op zich zou laten wachten en nu is iedereen over de zeik dat er niks gebeurt![]()
Nog steeds een flinke mogelijkheid hoor dat er een uitbarsting komt
Goodmorningquote:Op zaterdag 18 november 2023 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het al in de krant ook de demonstraties die al weer aangekondigd zijn overal weer een zwarte piet meekomt.
Nu willen ze ook geen roetveegpieten, en mogen de pieten ook geen rode lippenstift en ronde oorbellen meer op/aan hebben van die aktiegroep hoorde ik gisteren op tv
Het wordt steeds gekker
Ik heb geen idee, maar vind dat ze veel te ver gaan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goodmorning![]()
Hoezo geen roetveeg.. blijven ze schoon v d schoorstenen?
Omaaaaaa Happy Birthdayquote:
Goedemorgen.quote:
Dank je wel. Mijn rozen maar in een emmer gezetquote:Op zaterdag 18 november 2023 08:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Omaaaaaa Happy Birthday![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hele fijne dag toegewenst![]()
![]()
O je bent jarig zie ik. Gefeliciteerd en nog vele jaren in gezondheid en gelukquote:
Dank je wel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent jarig zie ik. Gefeliciteerd en nog vele jaren in gezondheid en geluk
60 is het nieuwe 40quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je wel. Mijn rozen maar in een emmer gezet![]()
Jullie bloemen staan ook nog prachtig
Welnee, gewoon 2x30.quote:
Dit is Brusselmans, zijn alter ego.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is dat Timmerfrans? Die lust wel een taart ja.
Ontkateren...quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
T is hier maar stil de laatste tijd,
iedereen weer op 'vakantie' oid?
Ik ben hierquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
T is hier maar stil de laatste tijd,
iedereen weer op 'vakantie' oid?
Ze zitten overalquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat een klimaatactivist de piste komt besmeuren met oranje verf..
Trieste lui. Ze maken alles kapot.quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
En de anti ZP'ers komen ook weer uit hun nest
Nogal.quote:
Is de hele reeks al online ?quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nogal.![]()
We hebben The Crown 6 zitten kijken en daarbij zijn de nodige flessen wijn gesneuveld.
Zonde van de wijnquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nogal.![]()
We hebben The Crown 6 zitten kijken en daarbij zijn de nodige flessen wijn gesneuveld.
Ja kloptquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat het witte was, want rood geeft meer vlekken
Welke sport is dat?quote:
Hollanders dusquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat een klimaatactivist de piste komt besmeuren met oranje verf..
Ik hoop het voor zequote:Op zaterdag 18 november 2023 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zouden ze met de fiets gekomen zijn?
Nee, dat viel ons ook tegen. Maar daarom niet getreurd, de wijn smaakte ook bij de andere films.quote:
OK ja ik heb geen Netflix meer dus helaasquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dat viel ons ook tegen. Maar daarom niet getreurd, de wijn smaakte ook bij de andere films.
Welke serie is dat dan?quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:04 schreef aloa het volgende:
Mijn meest favoriete serie is gestopt![]()
Waarom@:Lovely
Welke is/was dat ?quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:04 schreef aloa het volgende:
Mijn meest favoriete serie is gestopt![]()
Waarom@:Lovely
Die dus.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke serie is dat dan?
Shadow and Bones moet ik nog kijken
yep en kristofferson ging uit de platquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Stom zegquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Die dus.
Is gister bekend gemaakt.
https://www.serietotaal.n(...)dt-tot-forse-kritiek
Ja idd. Ik vond het echt een topseriequote:Op zaterdag 18 november 2023 17:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stom zegals het een goed lopende serie is...
Weet niet of nut heeft om het tweede seizoen te gaan kijken danquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja idd. Ik vond het echt een topserie![]()
Duurt allemaal erg lang. Sandman is er ook nog steeds niet....volgend jaar pas meen ik.
Hulloquote:
Zeker welquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet niet of nut heeft om het tweede seizoen te gaan kijken dan![]()
Met Sandman ben ik mee gestopt
Helloquote:
Daar ook hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HelloNog een beetje droog gehouden in Utrecht
Hier was het de hele dag regen, regen en regen
Ja die moest gekalmeerd wordenquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep en kristofferson ging uit de plat
Jij bent makkelijk over te halenquote:
Ja, er is best wat naar beneden gekomen deze maand, en volgens mij komt er nog wel meerquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar ook hoor![]()
![]()
Slechtste dag in een toch al niet zo'n fijne maand
Die regenrecords gaan er aan
Beetje NSBers die raven danquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:19 schreef aloa het volgende:
Mooie beesten...
Zowel de wolf als de Raaf.
Zit er geen ondertiteling bij?quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk nu Ferry.
Hij is alleen slecht te verstaan, maar zit wel goed in elkaar.
Ja die wolven vinden het allang bestquote:
Heb jij ook videoland?quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond met ondertiteling gekeken idd
Een gewond dier red het toch niet in de natuur, dus de Raaf helpt het een handjequote:Op zaterdag 18 november 2023 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die wolven vinden het allang best
Met allebei de streaming dienstenquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Netflix en Disney. Maar stop er waarschijnlijk mee eind van dit jaar.
Mwah wonden of ziekten helen ook zonder wolvenquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Een gewond dier red het toch niet in de natuur, dus de Raaf helpt het een handje
Meestal worden de zieke of gewonde dieren er sowieso wel uitgehaald door roofdieren, ze zijn dan ook minder snel dan het dier wat wel fit is.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah wonden of ziekten helen ook zonder wolven
Ja met hulp van ie NSBende raven, dat zeg ikquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Meestal worden de zieke of gewonde dieren er sowieso wel uitgehaald door roofdieren, ze zijn dan ook minder snel dan het dier wat wel fit is.
En zo reguleert de natuur zichzelf.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Meestal worden de zieke of gewonde dieren er sowieso wel uitgehaald door roofdieren, ze zijn dan ook minder snel dan het dier wat wel fit is.
Aw zieligquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:31 schreef aloa het volgende:
Ruud Geels is overleden.
75 jaar geworden.
Heel efficiënt idd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En zo reguleert de natuur zichzelf.
Wij mensen weten het gelukkig beter
Zegt me niks eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Aw zielig
Ellen Jens ook al overleden, maar die werd 83
Ja dat weet ik ook niet precies... Het was nadat hij al gefinished wasquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
wegen wat precies? dat miste ik
Ah .... kaal en lang haarquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:31 schreef aloa het volgende:
Ruud Geels is overleden.
75 jaar geworden.
Tv-producent Ellen Jens is op 83-jarige leeftijd overleden. Ze was bekend als regisseur en producent van vele iconische VPRO-programma’s. Dat meldt NOS.nl vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Tv-producent Ellen Jens is op 83-jarige leeftijd overleden. Ze was bekend als regisseur en producent van vele iconische VPRO-programma’s. Dat meldt NOS.nl vandaag.
Jens startte haar loopbaan in 1964 als assistent in regie en productie. Haar samenwerking met Wim T. Schippers, later ook haar echtgenoot, begon in 1972. Samen creëerden ze programma’s zoals De Fred Haché Show, Van Oekel’s Discohoek, Het is weer zo laat!, De lachende scheerkwast en Op zoek naar Yolanda.
In haar latere carričre regisseerde ze programma’s als Hier is… Adriaan van Dis en De Plantage. Ook was ze jarenlang verantwoordelijk voor productie en regie van het satirische Jiskefet.
Die ja ...quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Tv-producent Ellen Jens is op 83-jarige leeftijd overleden. Ze was bekend als regisseur en producent van vele iconische VPRO-programma’s. Dat meldt NOS.nl vandaag.
Jens startte haar loopbaan in 1964 als assistent in regie en productie. Haar samenwerking met Wim T. Schippers, later ook haar echtgenoot, begon in 1972. Samen creëerden ze programma’s zoals De Fred Haché Show, Van Oekel’s Discohoek, Het is weer zo laat!, De lachende scheerkwast en Op zoek naar Yolanda.
In haar latere carričre regisseerde ze programma’s als Hier is… Adriaan van Dis en De Plantage. Ook was ze jarenlang verantwoordelijk voor productie en regie van het satirische Jiskefet.
Het was een slimme damequote:Op zaterdag 18 november 2023 17:38 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Dat soort series zie je tegenwoordig niet meer.
In ieder geval met een van deze..quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met allebei de streaming diensten
Ah ok, vind zelf op Netflix meer leuke series staan ..quote:
Hier in één ruk uitgekeken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk nu Ferry.
Hij is alleen slecht te verstaan, maar zit wel goed in elkaar.
Ik vind vooral Marvel enzo leuk op Disney..quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, vind zelf op Netflix meer leuke series staan ..
Bij Netflix?quote:
Dan zit je bij Disney wel goedquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind vooral Marvel enzo leuk op Disney..
Maar bij Nederlandse series niet altijd toch?quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij Netflix?
Een taaltje of 60 ofzo.
Ik heb zo'n beetje alle streamingdiensten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Netflix en Disney. Maar stop er waarschijnlijk mee eind van dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje alle streamingdiensten.Ik zou knettergek wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik volg dan ook altijd maar 1 serie.
Piet Grijs is 'm al een paar jaar geleden voorgegaan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:31 schreef aloa het volgende:
Ruud Geels is overleden.
75 jaar geworden.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje alle streamingdiensten.Ik woon in het rivierengebiedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Aw zielig
Ellen Jens ook al overleden, maar die werd 83
Ken ik ook nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Piet Grijs is 'm al een paar jaar geleden voorgegaan.
Sjaak Zwart leeft nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |