Naja die vorige duurde ook wel even voordat ie vol wasquote:
Beter, het is heel makkelijk om een topic snel vol te krijgen maar soms was het mij wat te druk hierquote:Op donderdag 16 november 2023 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja die vorige duurde ook wel even voordat ie vol was
We gaan voor kwaliteit
Daar was 40+ vroeger heel goed in ....quote:Op donderdag 16 november 2023 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beter, het is heel makkelijk om een topic snel vol te krijgen maar soms was het mij wat te druk hier
Vroeger wel jaquote:Op donderdag 16 november 2023 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was 40+ vroeger heel goed in ....
quote:Op donderdag 16 november 2023 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
iets meer dan een minuut kostte het ons ...
Alleen ABO deed het beter, maar die mochten sneller postenquote:
oh dat is toch niet heel erg vroeger dan? Ik weet nog wel de tijd dat het nog maar de vraag was of 40+ niet weg moestquote:Op donderdag 16 november 2023 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
iets meer dan een minuut kostte het ons ...
Volgende topic gaan we er voorquote:Op donderdag 16 november 2023 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen ABO deed het beter, maar die mochten sneller posten
https://web.archive.org/w(...)2.com/topicspeed.php
We zijn allemaal al 10 jaar ouder en tragerquote:Op donderdag 16 november 2023 21:48 schreef pullup het volgende:
Moeten we wel zo ongeveer iedereen voor optrommelen
Paraatquote:Op donderdag 16 november 2023 21:48 schreef pullup het volgende:
Moeten we wel zo ongeveer iedereen voor optrommelen
Dat wel, jaquote:Op donderdag 16 november 2023 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn allemaal al 10 jaar ouder en trager
Ja dat zijn we ook ff geweest ... totaal van dequote:Op donderdag 16 november 2023 21:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
oh dat is toch niet heel erg vroeger dan? Ik weet nog wel de tijd dat het nog maar de vraag was of 40+ niet weg moest
Maar dat was idd langer geleden, ik weet welke periode jij bedoelt , toen was het idd heel erg druk en vlogen de topics voorbij, was wel een leuke tijd overigensquote:Op donderdag 16 november 2023 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zijn we ook ff geweest ... totaal van de
Ja dat was leuk!quote:Op donderdag 16 november 2023 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
De eerste bierproeverijtopics gingen ook heel hard![]()
Toen was bier nog te betalen .... Nu heeft ieder een eigen illegale stokerijquote:Op donderdag 16 november 2023 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
Die is ook dood toch, die bierproeverij?quote:Op donderdag 16 november 2023 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
Er viel weinig nieuws meer te proeven ....quote:Op donderdag 16 november 2023 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is ook dood toch, die bierproeverij?
Er zijn rond de 200.000 biermerken (google), jullie hebben ze allemaal gehad?quote:Op donderdag 16 november 2023 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Er viel weinig nieuws meer te proeven ....
Die voor binnen het budget binnen te halen waren wel ja ....quote:Op donderdag 16 november 2023 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn rond de 200.000 biermerken (google), jullie hebben ze allemaal gehad?![]()
Proost aan de nabestaandenquote:Op donderdag 16 november 2023 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is ook dood toch, die bierproeverij?
Daar drink ik op.quote:
Jep.quote:
Ik zou helemaal stuk gaan en het eten wegmikkenquote:
hier ziet alles er goed uit. Knopjes waar ze horen. Het ligt aan jouquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat een waardeloze layout nu. Eerst uitzoeken hoe te wijzigen.
De like en rapporteerknop staan over elkaar heen.
Bij voorbaat excuus![]()
Goedemorgen allen.
Dankje, ik kan er gewoon zo slecht tegen, komt vast allemaal goed maar dit trek ik gewoon zo slecht.quote:
Aww , dat is kutquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:07 schreef espri het volgende:
Ach, meneer de monteur ontdekt nog iets, geen automatische opklapvoetjeHet is toch om te janken he?
Als ik ergens niet tegen kan....
Adem innnnnn en adem uitttttt.
Ik wil hem wel even voor je komen schoppenquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:59 schreef espri het volgende:
D
[..]
Dankje, ik kan er gewoon zo slecht tegen, komt vast allemaal goed maar dit trek ik gewoon zo slecht.
Haha de monteur kan er niets aan doen, hij komt alleen maar instaleren.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wil hem wel even voor je komen schoppen
Gaaf, ik zou ook denken een varen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:10 schreef Domnivoor het volgende:
Deze steentjes heb ik jaren geleden meegenomen van een vakantie.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het fossielen van varens of zo waren, maar ik zie nu plaatjes van mineralen die er ook zo uitzien.
@:chufi Fossiel of dendriet?
Hmm mijn kennis van vroeger ligt onder een dikke laag stof .. geen fossiel volgens mij.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:10 schreef Domnivoor het volgende:
Deze steentjes heb ik jaren geleden meegenomen van een vakantie.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het fossielen van varens of zo waren, maar ik zie nu plaatjes van mineralen die er ook zo uitzien.
@:chufi Fossiel of dendriet?
quote:
jij bent altijd bezigquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:13 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
![]()
Fijn, alhoewel ik morgen nog bezig ben
Goed plan, ik had gisteren kip met pasta en dat was super, vandaag maar wat andersquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:36 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo naar de poelier, kip halen. Zin in kip
quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:36 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo naar de poelier, kip halen. Zin in kip
Pasta met kip danquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan, ik had gisteren kip met pasta en dat was super, vandaag maar wat anders
Vast lekker maar nopequote:
quote:
'Sex on the beach' en 'zure mat' dan maar?quote:
Is dat een kleine Lovely?quote:
Feli.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |