Tja...het zou me niet verbazen als hij dat wel degelijk gedacht heeft. Hij gaat het buskruit niet uitvinden, deze knakker.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik interpreteer het juist als een vooruitgang, van geen speler tot de selectie van het B-team, om daarna wel fo niet door te groeien naar A team.. Hij zal toch niet gedacht hebben meteen in het hoofdteam te komen
Jij denkt dat PSV, Juventus en Ajax hem voor tonnen op de loonlijst hebben gezet om hem vervolgens aan zijn lot over te laten?quote:Op maandag 11 maart 2024 01:03 schreef Marsenal het volgende:
Oei, de liefde van z'n leven verloren. Echt een bittere pil voor zo'n jonge jongen. Dat doet wat met je als mens. Zo iemand heeft goede hulp nodig. Als er nou een club eens de mens Ihattaren probeert te bereiken, niet de voetballer Ihattaren maar de jongen die er in de speler gevangen zit, dan zul je zien dat dit een hele grote gaat worden.
Sarcasmequote:Op maandag 11 maart 2024 08:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij denkt dat PSV, Juventus en Ajax hem voor tonnen op de loonlijst hebben gezet om hem vervolgens aan zijn lot over te laten?
Kijk eens domquote:Op maandag 11 maart 2024 08:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij denkt dat PSV, Juventus en Ajax hem voor tonnen op de loonlijst hebben gezet om hem vervolgens aan zijn lot over te laten?
Barney.gifquote:Op maandag 11 maart 2024 09:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je een sarcastische tekst op het internet plaatst, is het dan niet de bedoeling dat het grappig is?
Oei, die komt binnenquote:Op maandag 11 maart 2024 09:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je een sarcastische tekst op het internet plaatst, is het dan niet de bedoeling dat het grappig is?
@Lokale_Notabele in the mudquote:Op maandag 11 maart 2024 08:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nu echt hoor. Hij gaat er dit keer echt voor. Morgen begint hij met trainen!quote:Op maandag 11 maart 2024 01:03 schreef Marsenal het volgende:
Oei, de liefde van z'n leven verloren. Echt een bittere pil voor zo'n jonge jongen. Dat doet wat met je als mens. Zo iemand heeft goede hulp nodig. Als er nou een club eens de mens Ihattaren probeert te bereiken, niet de voetballer Ihattaren maar de jongen die er in de speler gevangen zit, dan zul je zien dat dit een hele grote gaat worden.
Feyenoord een optie?quote:Op maandag 11 maart 2024 14:32 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk komt er snel een nieuwe club voor dit talent.
Club van Promes?quote:Op maandag 11 maart 2024 14:32 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk komt er snel een nieuwe club voor dit talent.
Jezelf alleen maar vergelijken met grotere losers zodat het nog wat lijkt is ook geen beste mentaliteit.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:32 schreef Marsenal het volgende:
Af en toe kan ik alleen thuis zitten, iedereen al naar bed, gordijnen dicht, geen zin om te xboxen, wel hasj gerookt. Dan zit ik daar alleen met mijn gedachten, en kan dan intens verdriet voelen en melancholisch worden overr al de gemiste kansen, alles wat ik in mijn jeugd verneukt heb, en alles wat ik anders had kunnen doen. Maar dan eens in de zoveel tijd komt dit topic weer omhoog en dat helpt echt enorm.
Na de lachgasballonnen.. mijn godquote:Op maandag 11 maart 2024 10:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nu echt hoor. Hij gaat er dit keer echt voor. Morgen begint hij met trainen!
[ afbeelding ]
Jij weet ook altijd wel elke gebbetje helemaal dood te slaan GGMMquote:Op maandag 11 maart 2024 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezelf alleen maar vergelijken met grotere losers zodat het nog wat lijkt is ook geen beste mentaliteit.
Ik wens je het beste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |