Dat laatste zeker ja, maar ik heb er niet veel hoop op dat zijn entourage anders is dan vroegâh.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik blijf de stille hoop houden dat hij wat betere mensen om zich heen heeft verzameld. Zou zo zonde zijn van zo'n groot talent anders.
Mo heeft een paar bonkige oostblokkers nodig als entouragequote:Op donderdag 1 februari 2024 09:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat laatste zeker ja, maar ik heb er niet veel hoop op dat zijn entourage anders is dan vroegâh.
Al krijgt hij de beste mensen om zich heen, het maakt niet uit. Deze sukkel is kansloos verloren, heeft zijn belangrijkste jaren verkloot met zijn gedrag. Al zou hij met een jaar fit worden dan is het nog steeds te laat. Op zijn leeftijd zou hij allang in de hoogste regionen van het voetbal moeten spelen om nog enige rol van betekenis te spelen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik blijf de stille hoop houden dat hij wat betere mensen om zich heen heeft verzameld. Zou zo zonde zijn van zo'n groot talent anders.
Die zijn vast net zo fout als het stel Marokkies waar hij zich mee inliet.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mo heeft een paar bonkige oostblokkers nodig als entourage
Ik interpreteer het juist als een vooruitgang, van geen speler tot de selectie van het B-team, om daarna wel fo niet door te groeien naar A team.. Hij zal toch niet gedacht hebben meteen in het hoofdteam te komenquote:Op donderdag 1 februari 2024 09:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eens kijken wat zijn reactie hierop is... Als ie één functionerende hersencel heeft dan herkent hij dit moment voor wat het is en laat hij zien dat hij niet bij elke tegenslag de handdoek in de ring gooit. Als hij dat nu doet is het echt wel schluss lijkt me.
Tja...het zou me niet verbazen als hij dat wel degelijk gedacht heeft. Hij gaat het buskruit niet uitvinden, deze knakker.quote:Op donderdag 1 februari 2024 17:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik interpreteer het juist als een vooruitgang, van geen speler tot de selectie van het B-team, om daarna wel fo niet door te groeien naar A team.. Hij zal toch niet gedacht hebben meteen in het hoofdteam te komen
Jij denkt dat PSV, Juventus en Ajax hem voor tonnen op de loonlijst hebben gezet om hem vervolgens aan zijn lot over te laten?quote:Op maandag 11 maart 2024 01:03 schreef Marsenal het volgende:
Oei, de liefde van z'n leven verloren. Echt een bittere pil voor zo'n jonge jongen. Dat doet wat met je als mens. Zo iemand heeft goede hulp nodig. Als er nou een club eens de mens Ihattaren probeert te bereiken, niet de voetballer Ihattaren maar de jongen die er in de speler gevangen zit, dan zul je zien dat dit een hele grote gaat worden.
Sarcasmequote:Op maandag 11 maart 2024 08:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij denkt dat PSV, Juventus en Ajax hem voor tonnen op de loonlijst hebben gezet om hem vervolgens aan zijn lot over te laten?
Kijk eens domquote:Op maandag 11 maart 2024 08:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij denkt dat PSV, Juventus en Ajax hem voor tonnen op de loonlijst hebben gezet om hem vervolgens aan zijn lot over te laten?
Barney.gifquote:Op maandag 11 maart 2024 09:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je een sarcastische tekst op het internet plaatst, is het dan niet de bedoeling dat het grappig is?
Oei, die komt binnenquote:Op maandag 11 maart 2024 09:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je een sarcastische tekst op het internet plaatst, is het dan niet de bedoeling dat het grappig is?
@Lokale_Notabele in the mudquote:Op maandag 11 maart 2024 08:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nu echt hoor. Hij gaat er dit keer echt voor. Morgen begint hij met trainen!quote:Op maandag 11 maart 2024 01:03 schreef Marsenal het volgende:
Oei, de liefde van z'n leven verloren. Echt een bittere pil voor zo'n jonge jongen. Dat doet wat met je als mens. Zo iemand heeft goede hulp nodig. Als er nou een club eens de mens Ihattaren probeert te bereiken, niet de voetballer Ihattaren maar de jongen die er in de speler gevangen zit, dan zul je zien dat dit een hele grote gaat worden.
Feyenoord een optie?quote:Op maandag 11 maart 2024 14:32 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk komt er snel een nieuwe club voor dit talent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |