Voor een 17-jarige was die wel echt mokergoed. Daarna ging het vrij snel minderquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Overdrijven we ook niet heel erg hoe goed hij was? Voor m’n gevoel wordt hij met het jaar beter gemaakt. Een leuke voetballer, met veel potentie, maar daarvan zie je er best veel van op jonge leeftijd.
In zijn periode bij PSV was hij echt een absurd talent, zeker gezien zijn leeftijd. Het is niet voor niks dat hij nog steeds kansen krijgt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Overdrijven we ook niet heel erg hoe goed hij was? Voor m’n gevoel wordt hij met het jaar beter gemaakt. Een leuke voetballer, met veel potentie, maar daarvan zie je er best veel van op jonge leeftijd.
Yes, leuk met je dwarslaesie door je B12-tekort.quote:
Met talent alleen kom je er niet. Deze jongeman heeft de mentaliteit totaal niet. Daar doe je niks aan.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:52 schreef C64 het volgende:
[..]
In zijn periode bij PSV was hij echt een absurd talent, zeker gezien zijn leeftijd. Het is niet voor niks dat hij nog steeds kansen krijgt.
Vanenburg omschreef hem als een speler van de buitencategorie maar dat hij inderdaad totaal niet te managen is als speler en binnen en buiten het veld doet waar hij zin in heeft.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Met talent alleen kom je er niet. Deze jongeman heeft de mentaliteit totaal niet. Daar doe je niks aan.
Benieuwd naar de documentaire over 20 jaar.
die geldkraan zal toch wel al redelijk dicht zijn?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:15 schreef C64 het volgende:
[..]
Vanenburg omschreef hem als een speler van de buitencategorie maar dat hij inderdaad totaal niet te managen is als speler en binnen en buiten het veld doet waar hij zin in heeft.
Wellicht goed als iedereen zijn handen een keer van hem aftrekt want zolang hij centen krijgt blijft hij in de waan dat hij op talent alleen kan parasiteren zonder daar voor te hoeven werken. .
Bij Praag heeft hij ook een prestatiecontract, maar dan krijg je alsnog elke maand salaris zolang je actief bent voor de club en ze je niet hebben weggestuurd.. Zie hem nog wel naar de zandbak vertrekken als hij het hier weer verneukt.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:21 schreef koemleit het volgende:
[..]
die geldkraan zal toch wel al redelijk dicht zijn?
bij die turken had ie een prestatiecontract (en toen ging ie, had ie helemaal niks).
en dat zal in Praag niet anders zijn geweest.
Heeft bij Juve vast wel giga veel gepakt, maar bij zulke jongens raakt dat op.
Ze zijn er maar druk mee bij "reality_fbi"quote:Op zondag 24 maart 2024 00:37 schreef RipCity het volgende:
Mo stuurt 's nachts berichtjes naar modellen https://www.msn.com/nl-nl(...)8779817a64f113&ei=12
Ach, dat hebben we allemaal wel eens. Ramadan, hongerklop en dan net een beetje te veel gedronken. Uit euforie stuur je dan eens een berichtje naar een net iets te lekker wijf.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:37 schreef RipCity het volgende:
Mo stuurt 's nachts berichtjes naar modellen https://www.msn.com/nl-nl(...)8779817a64f113&ei=12
Allah zal hem wel leidenquote:Op zondag 24 maart 2024 20:59 schreef Landgeld het volgende:
Mo is net als Promes. Komt uit een verkeerd milieu, naïef dom en veel talent. Maar kan dat niet waarmaken.
Moet neuken.quote:
quote:
quote:Mohamed Achahbar, de vader van KRC Genk-verdediger Zakaria El Ouahdi, is de nieuwe zaakwaarnemer van Mohamed Ihattaren. Dat bevestigt Achahbar in gesprek met VoetbalPrimeur. De nieuwe agent van Ihattaren doet een boekje open over de switch en toekomst van Ihattaren.
Woensdag kwam het nieuws naar buiten dat Ihattaren gewisseld is van zaakwaarnemer. De linkspoot laat zich nu bijstaan door ZAKA77, het zaakwaarnemerskantoor van Achahbar. Tegenover VoetbalPrimeur bevestigt Achahbar dat hij Ihattaren nu begeleidt. "Ja, klopt. Ik ben de vader van Zakaria El Ouahdi en zaakwaarnemer van Mohamed Ihattaren", zegt hij.
Achahbar geeft vervolgens een korte update over de situatie van Ihattaren. De creatieveling staat onder contract bij Slavia Praag, maar lijkt daar binnenkort te vertrekken. "De huidige status is dat Mo momenteel in Nederland zit", zegt de agent. "We zijn aan het onderhandelen met Slavia, we voeren gesprekken. Hij is goed bezig, mentaal zit het goed bij die jongen. We hebben goede plannen voor in de toekomst. Het is niet zo dat hij op het verkeerde pad zit, of zo. Ik weet dat de Nederlandse media smullen van alles wat hij post. Dat wordt uitvergroot en verkeerd geïnterpreteerd. Dat is jammer, maar met die jongen gaat het goed. Niks om je zorgen over te maken."
'Het verhaal van mijn zoon heeft Ihattaren heel erg geïnspireerd'
Achahbar is 'via-via' in contact gekomen met Ihattaren. "We hebben natuurlijk dezelfde achtergrond, cultuur en religie. Het verhaal van mijn zoon (KRC Genk-verdediger El Ouahdi, red.), hoe hij het als prof heeft gemaakt, heeft Mohamed heel erg geïnspireerd: hard werken, low profile, back to the basics, goede entourage en steun. Sinds zijn vader is overleden, heeft Mo dat minder gehad. Ik ben blij dat hij daardoor bij mij terecht is gekomen."
Vervolgens vertelt Achahbar meer over het pad dat zijn zoon heeft bewandeld. El Ouahdi is inmiddels een belangrijke kracht bij Genk, maar lang zag zijn toekomstbeeld er anders uit. "Mijn zoon heeft vroeger nooit in de top gespeeld en is op zeer late leeftijd doorgebroken. Op zeventienjarige leeftijd was hij nog clubloos, terwijl alle grote clubs keken naar Mohamed. Ze zijn van dezelfde leeftijd (allebei 22 jaar oud, red.). Als je nu kijkt waar de een en waar de ander staat: dat is een groot verschil."
Terugvechten voor nieuw avontuur
Na turbulente periodes bij Sampdoria, Ajax, Juventus, Samsunspor en nu Slavia is het Ihattaren nog niet gelukt om weer de oude te worden. Achahbar is vastberaden om het tij te keren met de Utrechter. "Mo wil het echt serieus oppakken. De kansen die hij gaat krijgen, moeten we nu met beide handen grijpen. Mohamed is gewoon een hele goede jongen. We zijn nu al een tijdje achter de schermen bezig. Hij wil zich terugvechten en we gaan hem helpen, met de wil van Allah."
Er is al wat interesse voor Ihattaren, maar Achahbar wil nog niet te ver op de zaken vooruitlopen. "Het plan is om hem zo snel mogelijk terug op de velden te krijgen, zodat hij kan laten zien wat hij echt kan: voetballen. Ik denk dat we voor hem in de toekomst een optie dichter bij huis zoeken. Ik ga je niks vertellen over de clubs, maar we zijn in gesprek met bepaalde clubs. Maar ik ga er niet veel over vertellen, want we moeten eerst alles goed afronden."
Met al die inspiratie die Zakaria El Ouahdi hem geeft? Oh, absoluut.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:56 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Fijn dat het uiteindelijk toch allemaal nog goed gaat komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:00 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Real Madrid kan mailen naar agencyzaka77@hotmail.com
nog 0 geruchtenDat is wel een mailtje waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Hallo, met Real Madrid….”
Ik heb eigenlijk al een beetje medelijden met die nieuwe zaakwaarnemer en alle energie die hij hierin gaat stoppen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze jongen heeft helemaal de discipline en mentaliteit niet voor topsport/profvoetbal, maar aangezien hij verder ook niks kan snap ik wel dat ze tot de laatste snik zullen proberen om er nog iets uit te halen voordat echt niemand er meer intrapt.
Hahahahahaha.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:49 schreef Kriegel het volgende:
Hij is goed bezig, mentaal zit het goed bij die jongen.
Mwah, alles wijst erop dat hij deze keer wél zijn lesje heeft geleerd!quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk al een beetje medelijden met die nieuwe zaakwaarnemer en alle energie die hij hierin gaat stoppen.
Het is een beetje als het voor de twintigste keer kijken naar The Lion King in de hoop dat Mufasa het deze keer overleeft.
Kansloze missie deel 534quote:
Hij krijgt nog een keer een moskee-verbod denk ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mo is op insta ook heul erg bezig met het geloof momenteel. Dat gaat hem vast helpen als een ware strijder Gods de voetbaltop te bestormen.
Ik denk niet dat lachgas heel hoog staat op de lijst van islamitische geboden. Lijkt me dus niet dat veel mensen erin zouden trappen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mo is op insta ook heul erg bezig met het geloof momenteel. Dat gaat hem vast helpen als een ware strijder Gods de voetbaltop te bestormen.
Voor je het weet hangt er een handgranaat aan de deur van je clubhuis omdat iemand nog een rekening te vereffenen heeft met Mo.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:25 schreef Sebbeszweet het volgende:
Als hij geluk heeft mag hij bij Elinkwijk meedoen in Utrecht. Maar ik denk dat zij er ook niet aan gaan beginnen.
Ideale schoonzoon die Mo.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 11:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het geloof is an sich multi interpretabel en in te richten naar eigen wens of gewin.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk niet dat lachgas heel hoog staat op de lijst van islamitische geboden. Lijkt me dus niet dat veel mensen erin zouden trappen.
Nou... multi-interpretabel...ik denk niet dat er één interpretatie is die drugs als lachgas toelaat...quote:Op zondag 31 maart 2024 22:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het geloof is an sich multi interpretabel en in te richten naar eigen wens of gewin.
Dat zou ie willen. Elinkwijk heeft klasse.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:25 schreef Sebbeszweet het volgende:
Als hij geluk heeft mag hij bij Elinkwijk meedoen in Utrecht. Maar ik denk dat zij er ook niet aan gaan beginnen.
https://www.voetbalprimeu(...)espot-in-de-gym.htmlquote:Op donderdag 18 april 2024 11:40 schreef tong80 het volgende:
Alweer een tijdje niks nieuws. Ik maak me zorgen.
Wat een vetklepquote:Op donderdag 18 april 2024 16:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)espot-in-de-gym.html
quote:Op zondag 21 januari 2024 23:06 schreef Elan het volgende:
Meestal 2 frikandel speciaal 2 kalfs kroket en een kaassouffle.
Met een grote patat oorlog.
quote:
Culinair culomnist lijkt mij wel wat voor Mo.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Goeie.
Gelukkig heb ik geen ambitie om profvoetballer te worden
Mo ook niet.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Goeie.
Gelukkig heb ik geen ambitie om profvoetballer te worden
Had/heeft-ie een lachgasprobleem ja? Nog mazzel dat-ie nog kan lopen dan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ik snap het ook niet zo goed. Hij pakt zijn problemen structureel niet aan. Lachgas is een verslaving, een vlucht. Leuk dat je weer in de sportschool staat en doet alsof je een vrome moslim bent, maar volgens mij heb je een probleem waar je omheen zeilt.
Dat is de reden dat die Tjechische club hem ontslagen heeft...https://www.voetbalzone.n(...)-in-nederland/431990quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Had/heeft-ie een lachgasprobleem ja? Nog mazzel dat-ie nog kan lopen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |