quote:Op donderdag 16 november 2023 11:18 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Hebben meer dingen van takkie zag ik
Weet alleen niet of die onesie mij wel past, had een tijd terug een gepast en die zat niet
was nog binnen de minuut zoals vast alles bij jouquote:Op donderdag 16 november 2023 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Had je maar op moeten schieten, slome
Er is nog nooit over geklaagdquote:Op donderdag 16 november 2023 11:22 schreef Enfoire het volgende:
[..]
was nog binnen de minuut zoals vast alles bij jou
Leuk een kerstmok, ook maar een halenquote:Op donderdag 16 november 2023 11:22 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
Hier hangen takkige dingen in de boom![]()
En een takkie kerstmokvandaag ook van zolder gehaald.
duruffuh ze zeker nietquote:Op donderdag 16 november 2023 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is nog nooit over geklaagd
Keep pushing
Bang voor de helmquote:
Leuk een kerstmok, ook maar een halenquote:Op donderdag 16 november 2023 11:22 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
Hier hangen takkige dingen in de boom![]()
En een takkie kerstmokvandaag ook van zolder gehaald.
Wat dacht je? Even creatief schuiven met letters?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat
[ afbeelding ]
Echt hemaquote:Op donderdag 16 november 2023 11:29 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Leuk een kerstmok, ook maar een halen
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet waar je op doeltquote:Op donderdag 16 november 2023 11:34 schreef maily het volgende:
[..]
Wat dacht je? Even creatief schuiven met letters?
Hij is gewoon de 'L' vergeten.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:34 schreef maily het volgende:
[..]
Wat dacht je? Even creatief schuiven met letters?
Ken je (de reputatie van) Stiggs?quote:Op donderdag 16 november 2023 11:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij is gewoon de 'L' vergeten.
Maar die krijg je wel later! huhu
Nee, ik ben nieuw hierquote:Op donderdag 16 november 2023 11:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ken je (de reputatie van) Stiggs?
Ben ook benieuwdquote:Op donderdag 16 november 2023 11:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ken je (de reputatie van) Stiggs?
quote:
lol.... je kent zn opmerkingen nog niet?quote:
Oh ja dat lees ik ook.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:52 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
lol.... je kent zn opmerkingen nog niet?
"Zal ik jou eens...? "
en dat over heel FOK! heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hartjeWhen it rains look for rainbows
When its dark look for stars![]()
Ooooh dat, je dat ken ik wel. Ik maakte ook maar een grapjequote:Op donderdag 16 november 2023 11:52 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
"Zal ik jou eens...? "
en dat over heel FOK! heen![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:34 schreef maily het volgende:
[..]
Wat dacht je? Even creatief schuiven met letters?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
IK GA NIET OVER HEEL FOK HEENquote:Op donderdag 16 november 2023 11:52 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
"Zal ik jou eens...? "
en dat over heel FOK! heen
Grmbl."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Nee het was wel al duidelijk dat je de mannen overslaatquote:Op donderdag 16 november 2023 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
IK GA NIET OVER HEEL FOK HEEN
Grmbl.![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee het was wel al duidelijk dat je de mannen overslaat"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Nee die heeft hij naar voren geschovenquote:Op donderdag 16 november 2023 11:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij is gewoon de 'L' vergeten.
Maar die krijg je wel later! huhu![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Grmbl.
HAP!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op donderdag 16 november 2023 12:04 schreef maily het volgende:
[..]Euj!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op donderdag 16 november 2023 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Grmbl.![]()
![]()
mocht je willen![]()
When it rains look for rainbows
Nee, liever nietquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
zit me te irriteren aan die irritante inlog op de playstation site waarbij je 7 puzzels moet oplossen
O jee, succes!!quote:Op donderdag 16 november 2023 12:37 schreef Enfoire het volgende:
zit me te irriteren aan die irritante inlog op de playstation site waarbij je 7 puzzels moet oplossen![]()
Na veel gepruts is het me gelukt. Had er steeds 1 foutquote:
Nee want stig ‘komt’ nooitquote:Op donderdag 16 november 2023 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Grmbl.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij houdt steeds de boot afquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik heb niet eens een bootquote:Op donderdag 16 november 2023 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij houdt steeds de boot af
DM je adres even.quote:Op donderdag 16 november 2023 14:17 schreef greysbones het volgende:
En ik haal liever de buit binnen"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Zegquote:
"Omae wa mou shindeiru."
quote:![]()
Heb het al door, M00N wil Stig voor haarzelf!"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ow dear... romance in the air?quote:Op donderdag 16 november 2023 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Heb het al door, M00N wil Stig voor haarzelf!
![]()
Topic killer
![]()
ach, ik moet toch nog werken
Foeiquote:Op donderdag 16 november 2023 15:52 schreef Sally het volgende:
Topic killer
![]()
"Omae wa mou shindeiru."
Ja eh..... sorryquote:
quote:
leven!
[quote]Op donderdag 16 november 2023 16:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja eh..... sorry
[..]
leven!
[Quote]
Kwootverkloot![]()
![]()
Maar je bent er tochquote:Je hebt m gevonden
Iedereen is nu wel klaar met werken toch?quote:Op donderdag 16 november 2023 16:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jaa, wordt vanavond wel weer drukker denk ik![]()
![]()
Dat is geen spelquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Joewelquote:
Vandaag weer update geweest
Ik wel oh wachtquote:Op donderdag 16 november 2023 17:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Iedereen is nu wel klaar met werken toch?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou valt wel mee, als ik online ben zijn er altijd wel mensenquote:Op donderdag 16 november 2023 17:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Aah dat is ook lekker, maar dan krijg je natuurlijk dat je hier wel eens alleen bent
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Nog maar een bakkie koffie dan?quote:Op donderdag 16 november 2023 18:06 schreef Lovely het volgende:
Begin wel een beetje in te kakken trouwens![]()
Morgen vroeg pas weerquote:Op donderdag 16 november 2023 18:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nog maar een bakkie koffie dan?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waarom lees ik nu twerken?quote:Op donderdag 16 november 2023 15:52 schreef Sally het volgende:
Topic killer
![]()
En vanavond op tijd erin
Morgen vroeg eruit
Ik wil ze wel zijn glijden in las VegasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoe vroeg gaan ze al rijden dan?quote:Op donderdag 16 november 2023 18:26 schreef greysbones het volgende:
En vanavond op tijd erin
Morgen vroeg eruit
Ik wil ze wel zijn glijden in las Vegas
Half 6quote:Op donderdag 16 november 2023 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe vroeg gaan ze al rijden dan?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan je daarna meteen de tweede vrijetraining kijkenquote:Op donderdag 16 november 2023 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Daarna nog maar een tukje doen
Viva Las Glijdas!quote:Op donderdag 16 november 2023 18:26 schreef greysbones het volgende:
En vanavond op tijd erin
Morgen vroeg eruit
Ik wil ze wel zijn glijden in las Vegas"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Heb doperwten!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Kipblokjes zelf gekruidquote:
En appelmoes
"Omae wa mou shindeiru."
Jammie..kip is altijd lekkerquote:Op donderdag 16 november 2023 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kipblokjes zelf gekruid
En appelmoes
En gezond haha!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Kip is vrij gezond. En eiwitten.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Chickie heeft chickenquote:
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op donderdag 16 november 2023 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Chickie heeft chicken
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
"Omae wa mou shindeiru."
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Nuggets kan wel een keertjequote:Op donderdag 16 november 2023 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nuggets? Gegrilde kip of kippenpoten?
"Omae wa mou shindeiru."
Van de Macquote:Op donderdag 16 november 2023 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nuggets kan wel een keertje
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
quote:
Daarna eraf sporten?
"Omae wa mou shindeiru."
Met een potje tennisquote:Op donderdag 16 november 2023 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarna eraf sporten?![]()
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Draait ook om ballen, dus kan.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Nuggets, nee.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nuggets? Gegrilde kip of kippenpoten?
Maargegrilde kip of kippenbouten...?!
Niet? Lekker met zoetzure sausquote:Op donderdag 16 november 2023 20:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Nuggets, nee.
Allebei lekkerrr!!quote:Op donderdag 16 november 2023 20:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Nuggets, nee.
![]()
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
M00N
"Omae wa mou shindeiru."
Nah, ik ben niet van het kippenseparatorvlees.quote:
Doe mij de real deal![]()
![]()
chicken tenders zijn altijd beter dan nuggets, zelfs bij de macdonaldsquote:Op donderdag 16 november 2023 20:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet van het kippenseparatorvlees.
Doe mij de real deal![]()
![]()
![]()
![]()
bij mcdonalds is alleen soms een bananen milkshake lekker in de zomer
Ik heb kaasjes tonijnpaté en zoute LU crackersquote:
@McGrath we gaan meteen dooooorrrrrquote:Op donderdag 16 november 2023 22:09 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ik heb kaasjes tonijnpaté en zoute LU crackers![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2023 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
@:McGrath we gaan meteen dooooorrrrr![]()
![]()
Joejoe kom maar hoor
Ik ben eigenlijk op dieet en ik vind kaas verschrikkelijkquote:Op donderdag 16 november 2023 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
@:McGrath we gaan meteen dooooorrrrr![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2023 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk op dieet en ik vind kaas verschrikkelijk![]()
![]()
@DerRabbitquote:Op donderdag 16 november 2023 22:20 schreef McGrath het volgende:
Daarom zit ik nu ook aan de worteltjes![]()
quote:Op donderdag 16 november 2023 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk op dieet en ik vind kaas verschrikkelijk![]()
![]()
kaasdieet hiero
Ja het leven is heel veel zwaarderquote:Op donderdag 16 november 2023 22:51 schreef maily het volgende:
[..]
Lijkt me afschuwelijk om kaas afschuwelijk te vinden![]()
![]()
Ja mja ik bedoel: worteltjes ... die zijn nog oké ....quote:Op donderdag 16 november 2023 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja het leven is heel veel zwaarder
Maar geen kaas![]()
![]()
Ja geen pizza, kapsalon, tosties, ik weet het. Maar ik word al een beetje misselijk als ik langs de kaasboer loopquote:Op donderdag 16 november 2023 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
Ja mja ik bedoel: worteltjes ... die zijn nog oké ....
Maar geen kaas![]()
![]()
O balen ....quote:Op donderdag 16 november 2023 23:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja geen pizza, kapsalon, tosties, ik weet het. Maar ik word al een beetje misselijk als ik langs de kaasboer loop
Kaasban zou voor mij wel goed zijn eigenlijk 🤣![]()
Waarom dan?quote:Op donderdag 16 november 2023 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
O balen ....
Kaasban zou voor mij wel goed zijn eigenlijk 🤣![]()
![]()
Maar kaas is levenquote:Op donderdag 16 november 2023 23:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja geen pizza, kapsalon, tosties, ik weet het. Maar ik word al een beetje misselijk als ik langs de kaasboer loop
Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 16 november 2023 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
O balen ....
Kaasban zou voor mij wel goed zijn eigenlijk 🤣zijn ook gezonde vetjes die erin zitten
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 16 november 2023 23:09 schreef Enfoire het volgende:
[..]zijn ook gezonde vetjes die erin zitten
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het veel te lekker .... van zachte stinkende schepbare wegloopkaas tot stokoude kaas met zoutknispers .....quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2023 23:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind het veel te lekker .... van zachte stinkende schepbare wegloopkaas tot stokoude kaas met zoutknispers .....had nu lekkere zachte stinkende kaas jamjam (die stank vind ik dan wel minder)
camembert en die tonijnpate (zo'n klein blikje is dat) lekkurWhen it rains look for rainbows
Ja 10 min of zo.. 20 zie ik
Nu wel weer slapen 🫣When it rains look for rainbows
Dit is super slecht!quote:Op vrijdag 17 november 2023 06:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is zoooo slecht
echt zo slecht
Bizar dit
Ik ga wel slapen☺When it rains look for rainbows
Ik deel mijn worteltjes graag, zolang hij maar niet aan mijn worrtel zitquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
morgenquote:Op vrijdag 17 november 2023 06:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik deel mijn worteltjes graag, zolang hij maar niet aan mijn worrtel zit
een quali als ze de deksels goed vast krijgenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deksels nog aan toe, daar zouden de heren in Den Haag iets aan moeten doen!quote:Op vrijdag 17 november 2023 06:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
een quali als ze de deksels goed vast krijgenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
eerder die van de FIAquote:Op vrijdag 17 november 2023 06:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deksels nog aan toe, daar zouden de heren in Den Haag iets aan moeten doen!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarom zou Ferrari's Internationale Assistent daar iets aan doenquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2023 06:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zou Ferrari's Internationale Assistent daar iets aan doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die motor en versnellingsbak is wel behoorlijk F"D UP.quote:
dankzij een putdekselquote:Op vrijdag 17 november 2023 06:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die motor en versnellingsbak is wel behoorlijk F"D UP. :![]()
en de auto van Ocon en van Zhou ook kapoetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
niet de eerste keer dat putdeksels een rol spelen. McLaren heeft ooit vroegtijdig een constructeur titel erdoor verloren in Chinaquote:Op vrijdag 17 november 2023 06:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
dankzij een putdeksel![]()
en de auto van Ocon en van Zhou ook kapoetOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Baku was het ook zo'n succes toenquote:Op vrijdag 17 november 2023 06:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
niet de eerste keer dat putdeksels een rol spelen. McLaren heeft ooit vroegtijdig een constructeur titel erdoor verloren in China
vraag me dan wel af,,
met die budgetcaps
is deze schade dan voor de teams
of voor de FIAThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als team zou ik wel een claim indienen bij de FIA aangezien zij de promoters zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2023 06:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Baku was het ook zo'n succes toen
vraag me dan wel af,,
met die budgetcaps
is deze schade dan voor de teams
of voor de FIA
Afgezien van de budget caps, als dit een motor de soep in helpt wat de laatste uit je normale poule is die je moet vervangen.......
bij Ocon zou het chassis gebroken zijn???quote:Op vrijdag 17 november 2023 06:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als team zou ik wel een claim indienen bij de FIA aangezien zij de promoters zijn.
Afgezien van de budget caps, als dit een motor de soep in helpt wat de laatste uit je normale poule is die je moet vervangen.......Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die zitten in principe niet in het gelimiteerde gedeelte, maar dan nog is een aanvraag om het buiten de cap te houden redelijk.quote:Op vrijdag 17 november 2023 06:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij Ocon zou het chassis gebroken zijn???Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Last night at around 2 am local, the track has been cleared after a high speed test around the track carried out by the safety car. But F1 cars are way different, so there is never a full test. More than one drain issue was reported. Meetings ongoing.quote:Op vrijdag 17 november 2023 06:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zitten in principe niet in het gelimiteerde gedeelte, maar dan nog is een aanvraag om het buiten de cap te houden redelijk.
ze hebben een test gedaan met een safety car![]()
ja dat is ook wel bijna hetzelde als een F1 auto
was wel vroeg hoor
even bedenken wanneer ik een tukkie ga doen vandaagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:00 schreef greysbones het volgende:
was wel vroeg hoor
even bedenken wanneer ik een tukkie ga doen vandaag![]()
![]()
nieuwe baanquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jullie zijn wel heel erg fanatiek, dat je er ook zo vroeg uit gaat voor de vrije training.
temperatuur zo ongeveer de laagste die ze hebben meegemaakt
stratencircuit
ja dan kijk ik wel
Kaasmensen hequote:Op vrijdag 17 november 2023 07:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jullie zijn wel heel erg fanatiek, dat je er ook zo vroeg uit gaat voor de vrije training.![]()
![]()
Iddquote:Op vrijdag 17 november 2023 06:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Last night at around 2 am local, the track has been cleared after a high speed test around the track carried out by the safety car. But F1 cars are way different, so there is never a full test. More than one drain issue was reported. Meetings ongoing.
ze hebben een test gedaan met een safety car![]()
ja dat is ook wel bijna hetzelde als een F1 autoOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is kkkoud buiten mijn warme bed met 2 dekbedden 😊😀quote:When it rains look for rainbows
Ja maar moet wel opstaan ben al laat😅😝quote:When it rains look for rainbows
Twee?! En de winter moet nog beginnenquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:37 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Het is kkkoud buiten mijn warme bed met 2 dekbedden 😊😀![]()
![]()
Goedemorgen
"Omae wa mou shindeiru."
luie koukleum dusquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:39 schreef maily het volgende:
[..]
Twee?! En de winter moet nog beginnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Ja dan komt er nog eentje bij😅🤣quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:39 schreef maily het volgende:
[..]
Twee?! En de winter moet nog beginnen
Of ik pak de elektrische deken er bij.When it rains look for rainbows
Mailyquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Amaiquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:43 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ja dan komt er nog eentje bij😅🤣
Of ik pak de elektrische deken er bij.![]()
Ik mis de fok icoontjes op de gsmquote:
De zweep en zoWhen it rains look for rainbows
quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:45 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ik mis de fok icoontjes op de gsm
De zweep en zo
quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:45 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ik mis de fok icoontjes op de gsm
De zweep en zo
Die staan er gewoon hoor![]()
die kun je aan of uit zettenquote:
maar ja
dat weten alleen de pro's
quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kun je aan of uit zetten
maar ja
dat weten alleen de pro's![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2023 07:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga je me hier nog lang mee achtervolgen?
Jij hoopt van niet![]()
daar is maily goed inquote:Op vrijdag 17 november 2023 07:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga je me hier nog lang mee achtervolgen?
Ik snap dat het een controversiele voorkeur is, maar ik hoop dat je het snel een plekje kan gevenquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snap dat het een controversiele voorkeur is, maar ik hoop dat je het snel een plekje kan geven![]()
![]()
![]()
Goedemorgenquote:![]()
![]()
Het is gelukt met de emoticons![]()
![]()
Kzeg niet hoe![]()
![]()
Ik zie hetquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:26 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Kzeg niet hoe![]()
![]()
![]()
![]()
Oh do I know it.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
GRIJSJE!!quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
owh goedzoquote:Op vrijdag 17 november 2023 08:26 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Kzeg niet hoe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen maily mag datquote:
"Omae wa mou shindeiru."
M00N
"Omae wa mou shindeiru."
Pas maar op, ben bij je om de hoek!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
ech niequote:Op vrijdag 17 november 2023 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pas maar op, ben bij je om de hoek!
Echt welquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Oh echt welquote:
"Omae wa mou shindeiru."
ooohhhh ik weet waar Stiggie isquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:42 schreef Sally het volgende:
Nou, tot zover dus mijn 'ik kan nog net vóór mijn afspraak de VT kijken'....![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ooohhhh ik weet waar Stiggie is![]()
![]()
![]()
Mogguh
Nou, moest even bijlezen over het geweldige Formula 1 weekend in Las Vegas....
Flopshow.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jij smiecht, je hebt het verkeerde adres in DM gestoptquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ooohhhh ik weet waar Stiggie is![]()
![]()
![]()
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij smiecht, je hebt het verkeerde adres in DM gestopt
IK ZAL JE VINDEN.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Was het Arnhem of ergens op de Veluwe ......?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij smiecht, je hebt het verkeerde adres in DM gestopt
Ik mag DM's niet openbarenquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Was het Arnhem of ergens op de Veluwe ......?
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik mag DM's niet openbaren
Wel goede lap times.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When it rains look for rainbows
quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:13 schreef Enfoire het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:55 schreef maily het volgende:
[..]tomaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sow - rustig hier?
![]()
haaaaiiiii !
Kachel brandquote:Op vrijdag 17 november 2023 18:25 schreef Lovely het volgende:
Wordt weer een koude nacht [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely gaat bij de kachel zitten
Ze liggen er alle 3quote:![]()
Maar de andere 2 zie je net nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verstoptquote:Op vrijdag 17 november 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze liggen er alle 3![]()
Maar de andere 2 zie je net niet
Maar ze liggen vaak bij elkaar?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jepquote:Op vrijdag 17 november 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verstopt
Maar ze liggen vaak bij elkaar?
Maar vaak maar even
Te warm voor de kachelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo rustig blijft Jake nietquote:
Die raakt helemaal in paniek
Ah dat is wel sneu..quote:Op vrijdag 17 november 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo rustig blijft Jake niet
Die raakt helemaal in paniek
Eenkennig dus..quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft het niet zo op vreemden
Snap ik wel, vreemde mensen zijn maar raar
Dat vindt hij ook jaquote:Op vrijdag 17 november 2023 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eenkennig dus..
Snap ik wel, vreemde mensen zijn maar raar
Kijk die dan heerlijk liggen.quote:En nog twee erbij las ik.
Wat voor ras is deze ook alweer? Hij/zij? lijkt zo groot.![]()
Kruisingquote:Op vrijdag 17 november 2023 20:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Kijk die dan heerlijk liggen.En nog twee erbij las ik.
Wat voor ras is deze ook alweer? Hij/zij? lijkt zo groot.
Alle 3
Maar de pluizenbol
Vader labrador/border collie
Moeder witte herder /Mechelse herderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik dacht wel iets van labrador te zien, maar lastig te zien. Wel een hele bijzondere kruising met veel invloeden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kruising
Alle 3
Maar de pluizenbol
Vader labrador/border collie
Moeder witte herder /Mechelse herder![]()
Jaquote:Op vrijdag 17 november 2023 20:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik dacht wel iets van labrador te zien, maar lastig te zien. Wel een hele bijzondere kruising met veel invloeden.
Ontzettend lief
Maar ook tegelijkertijd een bange poeperd
Maakt dan indruk door hard te blaffen![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Ontzettend lief
Maar ook tegelijkertijd een bange poeperd
Maakt dan indruk door hard te blaffen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja ik heb nu een hele lieve grote rode jeweetwel kater. Altijd huisdieren gehad, ook honden in het verleden, maar voor nu is deze even genoeg.quote:![]()
Die meer van kadden dan van honten houdtquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heerlijk een rooiequote:Op vrijdag 17 november 2023 20:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik heb nu een hele lieve grote rode jeweetwel kater. Altijd huisdieren gehad, ook honden in het verleden, maar voor nu is deze even genoeg.
Dat zijn vaak de eigenzinnige
Paar maanden geleden is de laatste hond van mijn ouders ingeslapen en ik mis het wel als ik alleen thuis benquote:
Voor de duidelijkheid, ik woon niet meer bij mijn ouders![]()
![]()
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Een huisdier is toch een maatje.quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Paar maanden geleden is de laatste hond van mijn ouders ingeslapen en ik mis het wel als ik alleen thuis ben![]()
![]()
Ja precies, ook een tijd op de kat van m'n zus gepast, dat was ook wel fijn, maar ben toch meer van de honden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Een huisdier is toch een maatje.![]()
Verdrietigquote:Op vrijdag 17 november 2023 20:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Paar maanden geleden is de laatste hond van mijn ouders ingeslapen en ik mis het wel als ik alleen thuis ben
Voor de duidelijkheid, ik woon niet meer bij mijn ouders![]()
![]()
Zelf geen tijd voor een huisdier ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen ruimte, woon nogal klein nuquote:Op vrijdag 17 november 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verdrietig![]()
Zelf geen tijd voor een huisdier ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: