Wie gaat er een meerwaarde zijn van deze lijst?quote:Op zaterdag 2 december 2023 08:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Goh, de hele wielermedia heeft een gigantische teringzooi gemaakt van alle berichtgeving rond de toekomst van de ploeg qua financiën en sponsoring. Je verwacht het niet zeg.
Het enige echt interessante in dit stukje is dat hij zegt dat de ploeg rond is. Dan zouden ze dus effectief met 26 man het nieuwe seizoen in gaan, dat kan écht niet hoor.
Ik zou eerder hier kijken: https://www.procyclingsta(...)-team-2024/overview/quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Wie gaat er een meerwaarde zijn van deze lijst?
https://www.procyclingstats.com/teams/no-team-next-year
Eventuele aanwinsten hoeven niet per se transfervrij te zijn heh. Doorlopende contracten zijn anno 2023 ook niet zo heilig meer in het wielrennen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Wie gaat er een meerwaarde zijn van deze lijst?
https://www.procyclingstats.com/teams/no-team-next-year
Ja ok, maar weet niet exact wat de regels zijn. Mogen renners van devo teams elk moment inspringen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zou eerder hier kijken: https://www.procyclingsta(...)-team-2024/overview/
Gezien het openlijke gezeik van Cian over Bora en het geflirt vanuit Jumbo zou dat nog wel rondkomen denk ik.quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eventuele aanwinsten hoeven niet per se transfervrij te zijn heh. Doorlopende contracten zijn anno 2023 ook niet zo heilig meer in het wielrennen.
Voor mij uurtje rijden. Is beetje afhankelijk hoevaak ik kan afsteken of ik ga kijken.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooi ook hier in de buurt, denk dan dat ik live ga kijken.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Voor mij uurtje rijden. Is beetje afhankelijk hoevaak ik kan afsteken of ik ga kijken.
DEnk juist dat die regio na Zuid Limburg redelijk veel gebruikt wordt in koersen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:08 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mooie locatie voor een NK. En nog niet zo vaak gebruikt in de koers.
Of einde tijdperk Herbert?quote:
Misschien krijgen we straks het begin van tijdperk Marijn de Vries of de glorieuze terugkeer van José Been.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of einde tijdperk Herbert?
Blijft jammer dat dikke Danny z'n vieze praatjes niet voor zich kon houden.
Marijn is (terecht) klaar met de NOS na het Danny-issuequote:Op zaterdag 2 december 2023 15:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Misschien krijgen we straks het begin van tijdperk Marijn de Vries of de glorieuze terugkeer van José Been.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Misschien krijgen we straks het begin van tijdperk Marijn de Vries of de glorieuze terugkeer van José Been.
Het is de grijsdraaiende plaat van Richard Plugge.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het wordt onderhand wel een beetje zielig waarmee nog steeds met de zekerheid gesproken wordt dat Wout wel Roubaix even gewonnen had.
Ik ben (terecht) klaar met Marijn na nog nooit iets zinnigs uit haar mond gehoord te hebben.quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Marijn is (terecht) klaar met de NOS na het Danny-issue
O en over Jose; wimderon in WLR / [WLR SC #310] Feest van de democratie!
Of uit haar vingers, want haar columns in de NRC zijn ook verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben (terecht) klaar met Marijn na nog nooit iets zinnigs uit haar mond gehoord te hebben.
Ja.quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja ok, maar weet niet exact wat de regels zijn. Mogen renners van devo teams elk moment inspringen?
Had hij ook vunzige praat?quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Wie weet is hij gecanceld.
Voor zover ik weet niet. Maar een witte man van middelbare leeftijd die al lange tijd bij de NOS werkt is natuurlijk automatisch verdacht.quote:
Dat staat buiten kijf natuurlijkquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben (terecht) klaar met Marijn na nog nooit iets zinnigs uit haar mond gehoord te hebben.
Ja, ze mogen dan alleen geen WT-koersen rijdenquote:Op zaterdag 2 december 2023 12:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja ok, maar weet niet exact wat de regels zijn. Mogen renners van devo teams elk moment inspringen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |