Daarom staat het ook in sho en niet in nwsquote:Op woensdag 15 november 2023 15:08 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Aangezien dit allemaal vrijwillig en wederzijds is zie ik de nieuwswaarde niet zo.
De kans bestaat zelfs dat ze idd een soort van open relatie hebben door de afstand tussen hun in.
Dat ze dat verder niet aan de grote klok hebben willen hangen is niet ondenkbaar.
Och, krijgen we dit weer,quote:Op donderdag 16 november 2023 08:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het lijkt erop dat je als man vogelvrij verklaard bent wanneer je anno 2023 initiatief neemt tot seks.
Als je heel erg van aardbeienijs houdt wil dat nog niet zeggen dat je niet een keer kersenijs wil proberen.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:38 schreef tesssssssss het volgende:
Goh, dan heb je zo een prachtige vriendin en nog vreemdgaan.
Wel heel verleidelijk natuurlijk als je kennelijk heel veel mooie vrouwen kunt aantrekken. Ik zou persoonlijk niet voor de jonge meisjes gaan, maar dat zal wel een mannending zijn. Ik zou verder zijn gegaan met Welmoed en de oestervisser achter hebben gelaten in Zweden.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:38 schreef tesssssssss het volgende:
Volgens hemzelf open relatie.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:38 schreef tesssssssss het volgende:
Volgens hem, maar volgens haar?quote:Op donderdag 16 november 2023 13:06 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Volgens hemzelf open relatie.
Als je op tv zo wilt lopen deugen, dan wel, ja...quote:Op donderdag 16 november 2023 08:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het lijkt erop dat je als man vogelvrij verklaard bent wanneer je anno 2023 initiatief neemt tot seks.
Ik heb geen problemen met iemand die wil deugen. Ik heb problemen met iemand die niet deugt, anderen haarfijn wijst op de vele manieren waarop zij niet deugen, en intussen het slachtoffer uithangt. Schimmelpenninck is niet zielig, hij is een pestkop.quote:Op donderdag 16 november 2023 13:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je op tv zo wilt lopen deugen, dan wel, ja...
'wilt'quote:Op donderdag 16 november 2023 13:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je op tv zo wilt lopen deugen, dan wel, ja...
In dit geval, "je" of "jij" dus, is het wel correct, hoorr.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2023 18:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
In dit geval, "je" of "jij" dus, is het wel correct, hoorr.![]()
"Hij/zij wilt" is een ander verhaal.
Onze Taal:
‘Lees verder als je meer wil weten’ komt voor Nederlanders wat informeler over dan ‘Lees verder als je meer wilt weten.’ In België zijn je wil en je wilt gelijkwaardig.
"In de spreektaal komt je/jij wil (zonder t) vaak voor, net als in privéberichtjes en andere informele teksten. Over het algemeen krijgt je/jij wilt (mét t) in Nederland nog steeds de voorkeur in (zakelijke) teksten die bestemd zijn voor een breed publiek. Maar soms wordt er ook dan gekozen voor je/jij wil, bijvoorbeeld om meer vertrouwelijkheid of ongedwongenheid uit te stralen. Ook in citaten komt je/jij wil vaak voor om natuurlijke spreektaal weer te geven."
Plus graties:
Je in de betekenis ‘men’
"Soms staat je gelijk aan men. Dan is wil nog wat gebruikelijker: het is immers ook men wil. Bijvoorbeeld:
Vertraging is altijd vervelend; je wil immers liever niet te laat komen.
Hoe kom je erachter wat je écht wil bereiken?
In deze zinnen is wilt overigens ook prima."[/i]
You're welcome
https://onzetaal.nl/taalloket/je-wil-je-wilt
Of in dit topic: LIT / Het Grote Lompe 'Wilt'-topic.quote:Op donderdag 16 november 2023 19:09 schreef potjecreme het volgende:
De wil/wilt discussie past prima in dit topic
[ twitter ]
Dit iddquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:39 schreef superniger het volgende:
FOPHEF.
Is gewoon allemaal legaal tussen volwassenen.
Dat vraagteken staat er niet voor niks, je weet het dus niet? Even wachten met de moraalridder uithangen tot je het wel weet?quote:
Ik heb het even voor je gefixt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 06:16 schreef PiyeReloaded het volgende:
Nou de beste man had duidelijk een punt over de domrechtse zuil. 'Deze man deugt niet, dus hij moet kapot boontje komt om z'n loontje!' En de betreffende juice: man is aangetrokken tot vrouwen legt het aan met jonge meiden en heeft maling aan de corona-adviezen, maar waagt het progressieve standpunten te verkondigen anderen de les te lezen!
Claudia toch, ben jij zo'n rechtse rakker ja?quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je gefixt.
Rechts-progressief, heb ik gisteren geleerd, in hetzelfde hokje als D66. Dus ik ben een deugdzaam mens.quote:Op zaterdag 18 november 2023 13:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Claudia toch, ben jij zo'n rechtse rakker ja?
Jonge meiden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je gefixt.
Ik zal iets gemist hebben, maar ik heb de hele tijd al geen idee waar ‘smurfen’ vandaan komt.quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:57 schreef potjecreme het volgende:
"DIt haD üBErhAuPt nOg HELemaAl geEN gaTE-sTaTUs MoETeN krIJgen" Mogen Smurfen dat zelf bepalen
Sander is niet een hele grote man. Daarom wordt hij door sommigen uitgemaakt voor ‘smurf’. Ik heb eens gelezen dat hij 1.76 meter is ofzo, dus zo’n kleintje is hij nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zal iets gemist hebben, maar ik heb de hele tijd al geen idee waar ‘smurfen’ vandaan komt.
En ik vind gewoon dat dit absoluut nog geen gate-status had moeten krijgen. Dat mag ik toch gewoon zelf bepalen? Er gebeurt niet eens wat,.
Ach flauw dat ze hem steeds kaboutertje noemt. Zij is echt zo’n pester. Kan nog als je 16 bent, maar ze is al 34 of zo. 😆quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:17 schreef Smallish het volgende:
[..]
Sander is niet een hele grote man. Daarom wordt hij door sommigen uitgemaakt voor ‘smurf’. Ik heb eens gelezen dat hij 1.76 meter is ofzo, dus zo’n kleintje is hij nu ook weer niet.
Hij noemde haar toverkol. Zij vond kaboutertje hierdoor wel passend in haar schrijfsel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:24 schreef Truien het volgende:
[..]
Ach flauw dat ze hem steeds kaboutertje noemt. Zij is echt zo’n pester. Kan nog als je 16 bent, maar ze is al 34 of zo. 😆
Ah ja okee, dan begrijp ik het wat beter van haar. Blijven allebei kinderachtig wat mij betreft, maar ach. 😋quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij noemde haar toverkol. Zij vond kaboutertje hierdoor wel passend in haar schrijfsel.
[ twitter ]
Ik vind het juist een bijzonder intelligent smurfje en ook vaak 'n leuke gast. Soms een ettertje, maar da's wel goed voor de balans in zijn geval, denk ik..quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:47 schreef Molo het volgende:
Totaal oninteressante man, snap niet dat hij zoveel podium krijgt
quote:Op zondag 19 november 2023 01:58 schreef APK het volgende:
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
Op mij komt hij over als een bevoorrechte, intelligente en behoorlijk aanwezige persoon met een eigen mening.
En dan niet anoniem op een internetforum.
Kan mij voorstellen dat hij ingecalculeerd heeft dat 'Yv' () deze non-gate fatwa over hem uit zou gaan roepen.
Ah, ik dacht Kaboutertje. Is inderdaad niet zķ klein dat zo’n bijnaam passend is. Ach ja. Ik vind het een grote (no pun intended) mafkees.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:17 schreef Smallish het volgende:
[..]
Sander is niet een hele grote man. Daarom wordt hij door sommigen uitgemaakt voor ‘smurf’. Ik heb eens gelezen dat hij 1.76 meter is ofzo, dus zo’n kleintje is hij nu ook weer niet.
Termen als 'jonge meiden' erin gooien is net als het misbruik van de term 'grensoverschrijdend gedrag' geen onderdeel van gniffelen of lekker roddelen en weer door. Dat zijn gewoon zeer smerige verdachtmakingen en dat toevallig tegen iemand wiens mening je niet aanstaat. Bovendien naar aanleiding van een column waar hij dit debiele gedrag onder de loep neemt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:09 schreef potjecreme het volgende:
Waarom hebben sommige het toch over kapotmaken. Dit is gewoon gniffelen, lekker erover roddelen en weer door. Het staat in SHO.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |