Sandertje krijgt nogal een harde moraalpaal van andere de maat nemen.quote:Op woensdag 15 november 2023 14:47 schreef Harvest89 het volgende:
The fuck is hier schandalig of zo aan?
Hij hosselt gewoon wat meiden hier en daar. Big deal.
Sander en zijn partner hebben toch ook net een kind gekregen, in september?quote:Op woensdag 15 november 2023 15:58 schreef ikbent het volgende:
Dat ze hier nu pas mee komt en niet al in 2021 heeft vast niets te maken met zijn niet zo aardige tweetje over Yvonne vorige week 🤡
Ze voelt natuurlijk puur toevalig nu pas de grote behoefte om zijn partner de waarheid te laten weten, mochten ze toch geen open relatie blijken te hebben.
De jonge meiden zijn waarschijnlijk begin 20. Zijn geen kinderen/tienersquote:Op woensdag 15 november 2023 16:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Seks met minderjarigen is geen ramp. Oké.
en ging die onlangs niet helemaal los op Yvonne?quote:Op woensdag 15 november 2023 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sandertje krijgt nogal een harde moraalpaal van andere de maat nemen.
Dit toont gewoon weer aan wat een ontzettend zwak karakter hij heeft.
Waar staat dan dat het minderjarige zijn?quote:Op woensdag 15 november 2023 16:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Seks met minderjarigen is geen ramp. Oké.
Hij heeft iig een veel leukere tijd gehad tijdens die avondklok dan de meeste fokkersquote:Op woensdag 15 november 2023 14:47 schreef Harvest89 het volgende:
The fuck is hier schandalig of zo aan?
Hij hosselt gewoon wat meiden hier en daar. Big deal.
Correct. Het begon vorige week.quote:Op woensdag 15 november 2023 15:58 schreef ikbent het volgende:
Dat ze hier nu pas mee komt en niet al in 2021 heeft vast niets te maken met zijn niet zo aardige tweetje over Yvonne vorige week 🤡
Ze voelt natuurlijk puur toevalig nu pas de grote behoefte om zijn partner de waarheid te laten weten, mochten ze toch geen open relatie blijken te hebben.
quote:Sander Schimmelpenninck en Yvonne Coldeweijer gooien bakken modder naar elkaar op social media
Rioolbewoners als Yvonne Coldeweijer
Zo luidt de kop van Sander zijn nieuwe column in de Volkskrant. ”Coldeweijer en andere rioolbewoners stellen altijd dat ‘BN’ers er zelf om vragen’. Alsof het presenteren van een televisieprogramma, professioneel zingen of voetballen geen vak zou zijn, maar slechts een vorm van aandachttrekkerij, een excuus voor talentloze charlatans om een verdienmodelletje op te tuigen. Kortom, alsof BN’ers precies zijn zoals Coldeweijer zelf.” schrijft Sander. Hij noemt juicekanalen daarnaast een onderdeel van de ‘domrechtse zuil’.
En tja, Sander, wie de bal kaatst, moet hem terug verwachten. En dus nagelt de juice queen jou finaal aan de schandpaal met haar eigen column ‘‘Kaboutertje Schimmelpenninck en de Juice Heks” teksten als “Kaboutertje Schimmelpenninck gaat namelijk graag naar feestjes waar studentenmeisjes zijn. Daar mengt hij zich in vriendinnengroepen en drinkt hij graag een Breezertje mee. Kaboutertje Schimmelpenninck, bijna 40 jaar oud, komt daar wel eens in de probleempjes.”
tokkiequote:Op woensdag 15 november 2023 18:08 schreef Noek het volgende:
[..]
en ging die onlangs niet helemaal los op Yvonne?
Oh well...
Lekker voor em. Smerige moraalridder.
Och. Komen ze aan je icoontje?quote:
Je hebt toch helemaal geen flauw idee wat er wel/niet gebeurd is en of de beste man wel/geen open relatie heeft of niet? En wat gaat het ons überhaupt aan? En morgen weer janken over woke/sneeuwvlokjes etc natuurlijk, behalve nu het je een keer uitkomt om iemand af te zeiken.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Och. Komen ze aan je icoontje?
Het icoon met zn belerende vingertje wat niks meer dan een hijgerige dipshit blijkt te zijn.
Of hij ging op Coldeweijer afgeven omdat hij de bui al voelde hangen.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Correct. Het begon vorige week.
Klopt, ze hintte er al eerder op maar bracht nog niets concreets naar buiten. Ook vanwege de zwangerschap/baby.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Of hij ging op Coldeweijer afgeven omdat hij de bui al voelde hangen.
Hij woont zelf ook in Zweden. Is dus af en toe hier in NL.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:39 schreef TAmaru het volgende:
Sorry maar wie zegt dat die gast niet echt een open relatie heeft? Kan me best voorstellen dat ze zo'n deal hebben als zij in Zweden is.
Haten op Senseoquote:
Een paar oorvijgen had meer gepast geweest en zou zeker mijn keuze zijn.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Of hij ging op Coldeweijer afgeven omdat hij de bui al voelde hangen.
Schimmelpenninck krijgt wat-ie verdient wat mij betreft.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Een paar oorvijgen had meer gepast geweest en zou zeker mijn keuze zijn.
Gaat die zwangere dorpshoer niets aan
Wat krijgt hij en waarom heeft hij dat verdiend?quote:Op woensdag 15 november 2023 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Schimmelpenninck krijgt wat-ie verdient wat mij betreft.
Negatieve pers. Hij zit altijd maar te schelden op Twitter en anderen op een vervelende manier de maat te nemen in zijn Volkskrantcolumns. Om een of andere reden wordt hij niet alleen in bescherming genomen, maar mag hij zelfs programma’s maken over online haat (waar hij zelf aanstichter van is) en ongelijkheid (waar hijzelf van profiteert). Dan is het wel mooi om te zien dat hij niet overal mee wegkomt.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:41 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Wat krijgt hij en waarom heeft hij dat verdiend?
Lijkt me duidelijk niet haar zaak wat hij doet in z'n privéleven. Dat je dat niet ziet vind ik wel apart.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Schimmelpenninck krijgt wat-ie verdient wat mij betreft.
Ik geloof niet dat je dit meentquote:Op woensdag 15 november 2023 22:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Negatieve pers. Hij zit altijd maar te schelden op Twitter en anderen op een vervelende manier de maat te nemen in zijn Volkskrantcolumns. Om een of andere reden wordt hij niet alleen in bescherming genomen, maar mag hij zelfs programma’s maken over online haat (waar hij zelf aanstichter van is) en ongelijkheid (waar hijzelf van profiteert). Dan is het wel mooi om te zien dat hij niet overal mee wegkomt.
Zeker wel. Het helpt ook niet dat mijn politieke ideeën diametraal tegenover de zijne staan, waardoor ik hem toch al niet kon pruimen. Maar ik kan wel respect tonen voor andersdenkenden zolang die beschaafd debatteren. En dat doet-ie dus niet. Ik ben geen verbinder maar een polemist, zegt-ie dan. Misschien kan Coldeweijer daar ook mee schermen: “Ik roddel niet, maar ik voer een pennenstrijd.”quote:
Gelulquote:Op woensdag 15 november 2023 23:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zeker wel. Het helpt ook niet dat mijn politieke ideeën diametraal tegenover de zijne staan, waardoor ik hem toch al niet kon pruimen. Maar ik kan wel respect tonen voor andersdenkenden zolang die beschaafd debatteren. En dat doet-ie dus niet. Ik ben geen verbinder maar een polemist, zegt-ie dan. Misschien kan Coldewijer daar ook mee schermen: “Ik roddel niet, maar ik voer een pennenstrijd.”
Soms een vervelend kereltje? Coldeweijer is een engel in vergelijking met de haatzaaiende Schimmelpenninck. Ik volg deze polemiek dan ook met interesse.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gelul![]()
Stiekem vind je die heks en haar praktijken ook echt niet kunnen, weet ik heus wel![]()
Sander S. is soms een vervelend kereltje, ben ik met je eens. Maar die Hamas-instelling van jou deel ik zeker niet
N.B. Waar hamas stond kon ook best Israël staan
"een engeltje"quote:Op woensdag 15 november 2023 23:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Soms een vervelend kereltje? Coldewijer is een engel in vergelijking met de haatzaaiende Schimmelpenninck. Ik volg deze polemiek dan ook met interesse.
Truequote:Op woensdag 15 november 2023 23:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Soms een vervelend kereltje? Coldewijer is een engel in vergelijking met de haatzaaiende Schimmelpenninck. Ik volg deze polemiek dan ook met interesse.
Nou nou, dat is wel heel extreem. 🤣quote:Op woensdag 15 november 2023 20:36 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Mein Gott![]()
Als kolderweijer d'r kind eruit komt zou een directe ontheffing uit het ouderlijk gezag een goede beslissing zijn.
Lekker tjoptjoppen op een berenvelletje voor de open haard samen TV kijken met de laptop op haar rug.quote:Op donderdag 16 november 2023 02:24 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vond hem in de tijd van Quote wel tof eigenlijk, maar als je anno nu op z'n Twitter kijkt denk je echt met een tokkie te maken te hebben
Verder mag hij van mij gewoon rondneuken, lekker boeiend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |