Ja I know, voor mijn uitspraak heb ik het natuurlijk wel even gecheckt.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
De gemeente van Emmeloord heeft gewoon een echte vlag: https://emmeloord.info/vl(...)vlaghoogte.%E2%80%9D
Niet dat het er wat toe doet, maar dit is hem dus:
[ afbeelding ]
Aangezien ik meerdere kennissen heb die dat daadwerkelijk hebben gedaan (vader van een vriendin, zoon van de beste vrienden van mijn ouders) vind ik dat niet echt een prettige opmerking, zou je die willen verwijderen?quote:
Neequote:Op woensdag 15 november 2023 20:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Aangezien ik meerdere kennissen heb die dat daadwerkelijk hebben gedaan (vader van een vriendin, zoon van de beste vrienden van mijn ouders) vind ik dat niet echt een prettige opmerking, zou je die willen verwijderen?
Het gaat me niet zozeer om dorp vs stad. Er zijn heel wat dorpen waar het vast geweldig wonen is.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel meer jongeren zijn die liever niet ondersneeuwen in een grote stad en ook helemaal geen behoefte hebben aan die drukte van een groot centrum. Emmeloord (en al die andere zogenaamd saaie provinciesteden) hebben ook gewoon kroegen, bioscopen, enz. Ook als jongere kun je daar prima leven.
Gaat NSC wel top 2 eindigen?quote:Op woensdag 15 november 2023 20:32 schreef capricia het volgende:
Gaat de PVV wel als vierde eindigen?
[ twitter ]
Ben even wat aan het lezen over Schokland. Interessant wel. Emmeloord was ooit de armste gemeente van Nederland en heeft ook ooit onder het gewest Holland behoord.quote:
Allicht, maar Emmeloord heeft het wat dat betreft niet echt mee. Geen serieus vervolgonderwijs, erg matig OV naar de buitenwereld, weinig karakter en weinig interessant werk voor hoger opgeleiden. Dan trekt toch wel een heel groot deel van de jeugd weg.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel meer jongeren zijn die liever niet ondersneeuwen in een grote stad en ook helemaal geen behoefte hebben aan die drukte van een groot centrum. Emmeloord (en al die andere zogenaamd saaie provinciesteden) hebben ook gewoon kroegen, bioscopen, enz. Ook als jongere kun je daar prima leven.
Dat gaat nog lastig worden om een 3 partijen coalitie te makenquote:Op woensdag 15 november 2023 20:32 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Emmeloord-Zwolle is minder dan drie kwartier met het OV en dan sta je in een geweldige stad (beter dan praktisch alles in de randstad) met prima onderwijs en zeer veel werk, ik denk dat je overdrijft.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:49 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Allicht, maar Emmeloord heeft het wat dat betreft niet echt mee. Geen serieus vervolgonderwijs, erg matig OV naar de buitenwereld, weinig karakter en weinig interessant werk voor hoger opgeleiden. Dan trekt toch wel een heel groot deel van de jeugd weg.
Er blijft dan natuurlijk wel wat achter maar het is een weinig aantrekkelijk perspectief.
Het zou hem ook veel op kunnen leveren, weglekken naar Timmermans was een serieus risico.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:12 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Daar gaan weer wat zetels voor Pietertje
Met deze uitslag lukt dat niet.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat gaat nog lastig worden om een 3 partijen coalitie te maken
Omdat ze Hongaarse goulash lekker vinden?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zwaaien ze met deze vlag, Tijger?
[ afbeelding ]
Waarheen? VVD misschien.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:12 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Drie kwartier met de bus voor wat meer voorzieningen is nogal wat. Dan hebben provinciesteden daar redelijk in de buurt zoals bijvoorbeeld Steenwijk, Heerenveen, Kampen, Meppel en zelfs Dronten het toch wat beter voor elkaar waardoor het er ook op langere termijn net even aantrekkelijker is om te wonen en leven.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Emmeloord-Zwolle is minder dan drie kwartier met het OV en dan sta je in een geweldige stad (beter dan praktisch alles in de randstad) met prima onderwijs en zeer veel werk, ik denk dat je overdrijft.
Waren Lord of the Rings fans.quote:Op woensdag 15 november 2023 20:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ontworpen op eigen initiatief door een ontwerpstudio, dit jaar. Dat keuren we niet goed. En met we bedoel ik uiteraard mezelf.
Omtzigt wordt de nieuwe BBBquote:Op woensdag 15 november 2023 20:32 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
https://nos.nl/collectie/(...)akt-beste-eindsprintquote:'Omtzigt onduidelijk'
Opvallend in de recentste peiling, die van I&O Research die vanavond werd gepubliceerd en waarvoor het onderzoek zondag na het tweede RTL-debat begon, is dat NSC daar vier zetels verliest. Omdat bij Ipsos NSC al langer op een lager niveau stond dan bij I&O, leidt dat in de Peilingwijzer nog niet tot een significante achterstand op de VVD.
Onderzoeker Peter Kanne van I&O Research hoort van NSC-kiezers die afhaken dat zij Pieter Omtzigt inhoudelijk te onduidelijk vinden en dat zij ook moeite hebben met zijn weigering om te vertellen of hij premier wil worden. "Omtzigt krijgt bij ons weliswaar nog altijd het hoogste gemiddelde rapportcijfer van alle lijstrekkers", zegt Kanne. "Maar nu is dat een 6,7, waar dat in augustus nog een 7,6 was."
Te vroeg gepiekt?quote:Op woensdag 15 november 2023 21:28 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Omtzigt wordt de nieuwe BBB
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)akt-beste-eindsprint
Hij heeft nog een week om wel duidelijk te zijn, al heb ik zomaar het idee dat Omtzigt het wel prima vindt om 15 ipv 25 zetels te hebben.quote:
Tja. Veel commentaar op alles, maar zelf weinig duidelijkheid geven.quote:
Het zou kunnen gebeuren.quote:
Ik vind het eerder vóór hem spreken al is er geen haar op mijn hoofd die zou overwegen op 1 van beide te stemmen.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:12 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat gedoe over niet laten doorrekenen van het programma....quote:
Pekela, Den Helder, Brunssum, Heerlen.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, PVV boert doorgaans goed op woonplekken waar weinig vrolijkmakends te vinden is. Matige voorzieningen, geen bruisend leven, geen mooi sfeervol centrum, weinig tot niks te doen, een zwakke plaatselijke economie. Maar wel weer groot genoeg voor grootstedelijke problematiek, Laat Emmeloord zo'n plek zijn. Werd ook aangeprezen in dit geniale boek.
[ afbeelding ]
Dus mijn reactie is eigenlijk een pleidooi om plaatsen als Emmeloord wat nieuwe sjoege te geven.
Absoluut en ik vind het ook een hele goede zaak dat hij er duidelijk over is.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder vóór hem spreken al is er geen haar op mijn hoofd die zou overwegen op 1 van beide te stemmen.
Wordt nog erg spannend 🍿🍿🍿quote:Op woensdag 15 november 2023 20:32 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Ja, ik zat TV te kijken dus was ik wat kortaf maar dat is wel wat ik bedoelde. Omtzigt kreeg eerst de messias stemmen maar nu het allemaal wat duidelijker wordt hoe zijn partij er in staat en hoe hij zelf acteert denken mensen nog eens na over hun stem.quote:Op woensdag 15 november 2023 21:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja. Veel commentaar op alles, maar zelf weinig duidelijkheid geven.
(En dan bedoel ik niet jou)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |