Wat is daar hooghartig aan?quote:Op woensdag 15 november 2023 18:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn aldus de man die in Brabant woont en vandaar dus alles van Emmeloord af weet. Over hooghartige oordelen gesproken
Wat heeft dat met PVV stemmen te maken? Dan zou ik eerder BBB stemmen verwachten als wat jij claimt waar is.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat is daar hooghartig aan?
Dat de Randstad de rest van Nederland al een eeuwigheid als wingewest annex 'de duistere provincie' ziet is voor eenieder buiten die Randstad al een tijdje helder.
Niks tegen Brabant eej.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn aldus de man die in Brabant woont en vandaar dus alles van Emmeloord af weet. Over hooghartige oordelen gesproken
En ook die scoort hoge ogen aldaar.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat heeft dat met PVV stemmen te maken? Dan zou ik eerder BBB stemmen verwachten als wat jij claimt waar is.
De PVV stemt gewoon op de meeste zaken met de randstedelijke VVD mee.
Ik niet nee, de stem van Brabant aka EttovanBelgie heeft nogal een grove mening over "de Randstad", ik heb niets negatiefs over Brabant gezegd. Ik stel alleen vast dat Brabant en Emmeloord nogal ver uit elkaar liggen.quote:
Zo hé, ik ben de stem van Brabant?quote:Op woensdag 15 november 2023 18:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik niet nee, de stem van Brabant aka EttovanBelgie heeft nogal een grove mening over "de Randstad", ik heb niets negatiefs over Brabant gezegd. Ik stel alleen vast dat Brabant en Emmeloord nogal ver uit elkaar liggen.
Nou ja, jij pretendeert dat met je posts wel, ja.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo hé, ik ben de stem van Brabant?
Niiiiiice.
Denk dat je geen Brabander hoeft te zijn om de hele Randstad als verloren gebied te beschouwen. Een soort enclave van een dertien-in-een-dozijn Amerikaanse universiteitscampus.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, jij pretendeert dat met je posts wel, ja.
Dan snap je dus ook dat friet friet is en geen patat.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik niet nee, de stem van Brabant aka EttovanBelgie heeft nogal een grove mening over "de Randstad", ik heb niets negatiefs over Brabant gezegd. Ik stel alleen vast dat Brabant en Emmeloord nogal ver uit elkaar liggen.
Ik heb zelfs niets tegen Limburg.
Nee, PVV boert doorgaans goed op woonplekken waar weinig vrolijkmakends te vinden is. Matige voorzieningen, geen bruisend leven, geen mooi sfeervol centrum, weinig tot niks te doen, een zwakke plaatselijke economie. Maar wel weer groot genoeg voor grootstedelijke problematiek, Laat Emmeloord zo'n plek zijn. Werd ook aangeprezen in dit geniale boek.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:37 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Het is een uiting van stompzinnige hooghartigheid.
Dat dan weer nietquote:Op woensdag 15 november 2023 18:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan snap je dus ook dat friet friet is en geen patat.
Wat jij vrolijkmakend vindt. Wat jij bruisend leven vindt. Wat jij een sfeervol centrum vindt.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, PVV boert doorgaans goed op woonplekken waar weinig vrolijkmakends te vinden is. Matige voorzieningen, geen bruisend leven, geen mooi sfeervol centrum, weinig tot niks te doen, een zwakke plaatselijke economie. Maar wel weer groot genoeg voor grootstedelijke problematie, Laat Emmeloord zo'n plek zijn. Werd ook aangeprezen in dit geniale boek.
[ afbeelding ]
Dus mijn reactie is eigenlijk een pleidooi om plaatsen als Emmeloord wat nieuwe sjoege te geven.
Dat gaat te ver.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan snap je dus ook dat friet friet is en geen patat.
Jou lijkt Emmeloord een droomplek om als jong iemand te wonen?quote:Op woensdag 15 november 2023 18:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat jij vrolijkmakend vindt. Wat jij bruisend leven vindt. Wat jij een sfeervol centrum vindt.
Ik vond mijn zakentrip naar Utrecht vorige week al een martelgang
Ik neem even afstand, anders hebben we zo een heel andere discussie.quote:
Ik heb me wel eens bezig mogen houden met nieuwbouw in Emmeloord en neem van mij maar aan dat je daar niet heel vrolijk van wordquote:Op woensdag 15 november 2023 18:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat jij vrolijkmakend vindt. Wat jij bruisend leven vindt. Wat jij een sfeervol centrum vindt.
Ik vond mijn zakentrip naar Utrecht vorige week al een martelgang
Ach ja, Urk... Gelukkig hebben onze 'progressieve' strijders Urk nog altijd als 'bolwerk van gevaarlijk conservatief gedachtegoed', samen met Staphorst de makkelijke prooi om je über-linkse credentials te kunnen manifesteren.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:17 schreef Tijger_m het volgende:
Overigens, dat jongeren op school zitten in Emmeloord betekent niet dat ze uit Emmeloord komen. Urk is ook Noordoostpolder.
Ik ben al bezet en jij ookquote:
Hoe denk jij precies te weten wat 'jongeren' allemaal wel en niet willen?quote:Op woensdag 15 november 2023 18:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jou lijkt Emmeloord een droomplek om als jong iemand te wonen?
Van Utrecht Centraal werd ik ook niet vrolijk.quote:Op woensdag 15 november 2023 18:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens bezig mogen houden met nieuwbouw in Emmeloord en neem van mij maar aan dat je daar niet heel vrolijk van word
Jij bent echt helemaal van het padje, he?quote:Op woensdag 15 november 2023 18:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach ja, Urk... Gelukkig hebben onze 'progressieve' strijders Urk nog altijd als 'bolwerk van gevaarlijk conservatief gedachtegoed', samen met Staphorst de makkelijke prooi om je über-linkse credentials te kunnen manifesteren.
DAAR zit het gevaar, mensen, op Urk. Vrouwen en homo's, wees op uw hoede voor de zwartgeuniformeerde drie-keer-per-zondag kerkgaande falanx uit de polder.
Ondertussen staan de grote steden in de Randstad al een aantal dagen vol met Palestina-vlaggen wapperend, antisemtische leuzen scanderend volk dat qua conservatieve denkbeelden niet veel onderdoet voor de mannenbroeders op 't eiland.
Maar ja... dat is 'anders'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |