Alsof lilak wat met kerstmarkten heeftquote:Op dinsdag 28 november 2023 17:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou MrMickytjuh heeft echt minder dan met kerstmarkten
En als Lilak op woensdag 20 december tijd heeft is dat best een idee.
Ik op een kerstmarktquote:Op dinsdag 28 november 2023 17:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh jammer. Kan mrmickytjuh of bv lilak niet samen met je gaan?
Omg ik was nog niet op deze pagina, je kent me zo goedquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof lilak wat met kerstmarkten heeft![]()
Waarom denk je dat ik met @:mizzezamy naar kerstdingen ga kijken
quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omg ik was nog niet op deze pagina, je kent me zo goed
Is ook een ideequote:Op dinsdag 28 november 2023 18:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik op een kerstmarktmoet je @:dud0r hebben of @:mizzezamy
Heb je 20 decber tijd?quote:
Na 13 uur 's middagsquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is ook een idee
[..]
Heb je 20 decber tijd?
Vanaf mij is het twee uur rijden,quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
En de eerste sneeuw van deze winter in Groningen
Dit leest wat moeilijk haha. Is het nu 2 uur of wat korter?quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vanaf mij is het twee uur rijden,
Vanaf mij wat korter
Het zou kunnen werken
Echt stomquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit leest wat moeilijk haha. Is het nu 2 uur of wat korter?
En ik ben een luie uitkeringstrekker! Alleen morgen even naar de winkel lopen. Geen haast. Dus op mijn dooie akkertjes genietenquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
(zo lang je er niet doorheen hoeft)
Haha ja, vanaf mij 1,5 uur ofzo.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Echt stom
Vanaf jou wat korter moest er staan.
Heb het net aangepast
Dat is wel beter dan! Lekker van genieten!quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En ik ben een luie uitkeringstrekker! Alleen morgen even naar de winkel lopen. Geen haast. Dus op mijn dooie akkertjes genieten
Ooh heerlijk! In deze tijd in het donker huizen checken is leukquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel beter dan! Lekker van genieten!
Ik fietste vanavond door het donker naar huis, lekker overal naar binnen kijken of de boom al stond, best veel mensen waar die al stond!
Mooiquote:Op woensdag 29 november 2023 08:18 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Let it snow, let it snow, let it snow
Wauw zo jaloers!quote:Op woensdag 29 november 2023 08:18 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Let it snow, let it snow, let it snow
quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zou bijna plannen voor kerst gaan maken, maar nog geen zin in
Zou nog steeds het liefste thuis blijven, maar dat zal de familie niet echt waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |