Wij zijn waarschijnlijk de uitzondering, het percentage gezond verstand ligt hier in ieder geval boven het landelijk gemiddeldequote:Op maandag 27 november 2023 15:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan rijdt er maar 1 iemand uit deze sc goed?
True Truequote:Op maandag 27 november 2023 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat percentage is nog steeds groter dan degene die kunnen rijden met sneeuw of regen
Waarschijnlijk ook minimaal 10 kmh onder de snelheidslimietquote:Op maandag 27 november 2023 15:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik rijd altijd gewoon als een idioot, beetje slingeren, gas geven en remmen enzo, dan gaan mensen tenminste voor me aan de kant
Nee, compleet variabel, van 25 kmh boven tot 25 kmh onder de snelheidslimiet. Je weet nooit wat je kan verwachten!quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook minimaal 10 kmh onder de snelheidslimiet
Afhankelijk of je je makeup goed doet of op TikTok zit te kijken tijdens het rijden?quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, compleet variabel, van 25 kmh boven tot 25 kmh onder de snelheidslimiet. Je weet nooit wat je kan verwachten!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 november 2023 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
Oke okee nu mag het gaan sneeuwen
Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald
Nee, juist niet, je wilt wel lunnen rijden tochquote:Op dinsdag 28 november 2023 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
Gefeliciteerd knappertquote:Op dinsdag 28 november 2023 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
Thxquote:
weet je hoe koudquote:Op dinsdag 28 november 2023 14:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, juist niet, je wilt wel lunnen rijden toch
Thxquote:Op dinsdag 28 november 2023 14:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Gefeliciteerd knappert
Wanneer kom je mij ophalen.
Heb je al een motor eigenlijk? Of ga je die nu kopen?quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Thx
[..]
weet je hoe koud
Nee april tm half oktober is prima
[..]
Thxspring maar achterop bij mij
Mijn man heeft een motor, daar ga ik op rijden soms. En dan even sparen voor een tweede motor.quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je al een motor eigenlijk? Of ga je die nu kopen?
quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga dus niet met mijn werk naar de kerstmarkt in Keulen... Er zijn andere collega's gekozen.
Voor in de boomquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je al een motor eigenlijk? Of ga je die nu kopen?
Oh jammer. Kan mrmickytjuh of bv lilak niet samen met je gaan?quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik vind dit oprecht jammer.
Want ik ken mezelf. Ik ga echt niet zelf op en neer rijden voor de kerstmarkten daar
Nou MrMickytjuh heeft echt minder dan met kerstmarktenquote:Op dinsdag 28 november 2023 17:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh jammer. Kan mrmickytjuh of bv lilak niet samen met je gaan?
Oh jammer!quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga dus niet met mijn werk naar de kerstmarkt in Keulen... Er zijn andere collega's gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |