Ow haha, dit is mn minst kleurrijke boom sinds jaren, zoals je in mn fobo kan zien. Dus vandaar dat ik aan je woorden twijfeldequote:Op maandag 20 november 2023 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, was juist serieus en helemaal niet sarcastisch![]()
Ik heb nog geen idee of we een echte of een plastic boom gaan halen. Vorige kerstboom hebben we weg gedaan toen we zijn verhuisd dit jaar. Die had muis al toen we 6 jaar geleden zijn gaan samenwonen dus die had zijn beste tijd gehad
Ik kan me geen beelden van al je vorige kerstbomen voor de geest halen, dus zo was het helemaal niet bedoeldquote:Op maandag 20 november 2023 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow haha, dit is mn minst kleurrijke boom sinds jaren, zoals je in mn fobo kan zien. Dus vandaar dat ik aan je woorden twijfelde
Ah zo, ben benieuwd wat het gaat worden! En welke kleuren erin gaan
Gelukkig, want in de feestdagentijd moet je lief voor anderen zijnquote:Op dinsdag 21 november 2023 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan me geen beelden van al je vorige kerstbomen voor de geest halen, dus zo was het helemaal niet bedoeld
Ik ben soms ook een lief konijntjequote:Op dinsdag 21 november 2023 00:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig, want in de feestdagentijd moet je lief voor anderen zijn
Nu durf ik geen foto van mijn boom te posten (als ik er een koop+versier over 2 a 3 weken). Ik hou van minimaalquote:Op maandag 20 november 2023 14:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Dit is mijn boom geworden:
[ link | afbeelding ]
Maar nu ben ik juist extra benieuwd! Minimaal kan ook mooi zijn, dan komen de ballen wel mooier uit.quote:Op dinsdag 21 november 2023 03:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu durf ik geen foto van mijn boom te posten (als ik er een koop+versier over 2 a 3 weken). Ik hou van minimaal
Oh ja, dan zou ik hem nog niet opzetten, tenzij de woonkamer groot genoeg is of je hem even aan de kant kan schuiven.quote:Op dinsdag 21 november 2023 07:54 schreef Troel het volgende:
Ik twjfel heel erg of ik de boom al neer wil zetten. Normaal doe ik dat altijd op eerste advent, maar dan heb ik geen tijd. Maar als ik hem nu neer zet is het wellicht een beetje een sta in de weg met de sinterklaasviering.
En dan doel ik echt op in de weg staan. Het zal mij verder een rotzorg zijn als het ding staat voordat sinterklaas weg is of wat dan ook. Maar ik moet 12 man kwijt in mijn woonkamer
Ik wilde altijd maar 2 kleuren ballen in de boom. Maar door mijn onhandigheid en een speelse kat zijn het er een stuk minder geworden. Misschien moet ik dit jaar wat minder koppig zijn en gewoon nieuwe kopen (dezelfde soort ballen heb ik dus nooit meer kunnen vinden)quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar nu ben ik juist extra benieuwd! Minimaal kan ook mooi zijn, dan komen de ballen wel mooier uit.
Maar ik moet ook een nieuwe kunstboom kopen, als ik deze niet volhang zie je kale plekken, dus moet hem wel volhangen.
wow lovelyquote:Op woensdag 15 november 2023 11:29 schreef Donna het volgende:
Ik sloot 'm met de heugelijke mededeling dat een vriendin van mij NU haar boom aan het opzetten is.
Ik heb neutrale ballen: zilver en wit en de contrastkleur uit de kamer: aubergine. Zijn dus drie kleuren, maar niet onrustig omdat de eerste twee erg neutraal zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde altijd maar 2 kleuren ballen in de boom. Maar door mijn onhandigheid en een speelse kat zijn het er een stuk minder geworden. Misschien moet ik dit jaar wat minder koppig zijn en gewoon nieuwe kopen (dezelfde soort ballen heb ik dus nooit meer kunnen vinden)
Ik hou ook van neutraal. Dus soort van lichtblauw en lichtrood. Ik had ze in een vorig huis gekocht, maar aan contrastkleuren had ik niet gedacht. Wel slim.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb neutrale ballen: zilver en wit en de contrastkleur uit de kamer: aubergine. Zijn dus drie kleuren, maar niet onrustig omdat de eerste twee erg neutraal zijn.
quote:
verstandig verstandigquote:Op donderdag 23 november 2023 10:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Af en te deze omhoog gooien, zodat hij niet uit mn AT verdwijnt
Ik ken je ook niet andersquote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 10:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Af en te deze omhoog gooien, zodat hij niet uit mn AT verdwijnt
Lochem is altijd prachtig, vorig jaar nog geweest. Misschien binnenkort toch maar even weer naartoe, direct op familiebezoek aldaar.quote:Op maandag 20 november 2023 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil ik ook nog naar toe. Twijfel tussen duiven en Lochem
Ja is ook altijd prachtigquote:Op donderdag 23 november 2023 18:08 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Lochem is altijd prachtig, vorig jaar nog geweest. Misschien binnenkort toch maar even weer naartoe, direct op familiebezoek aldaar.
Alles is daar prachtig, ik als Drent ben dol Lochem en omgeving. Zou er zo gaan wonen, alleen al voor die mooie Intratuin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |