Wat vroeg Sinterklaas was nog niet in het landquote:Op woensdag 15 november 2023 11:29 schreef Donna het volgende:
Ik sloot 'm met de heugelijke mededeling dat een vriendin van mij NU haar boom aan het opzetten is.
Het is 1 november geweestquote:Op maandag 20 november 2023 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat vroeg Sinterklaas was nog niet in het land
Ik snap dit sowieso nooit. Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op maandag 20 november 2023 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat vroeg Sinterklaas was nog niet in het land
Tijden veranderen. Hier ging de kerstversiering er pas in na Sinterklaas 🤣 lees het en der dat in september al kerstbomen staan.quote:
Wil ik ook nog naar toe. Twijfel tussen duiven en Lochemquote:Op maandag 20 november 2023 09:02 schreef dud0r het volgende:
gisteren even langs de kerstshow bij de intratuin geweest. weer leuke nieuwe dingen gezien maar zo duur ook weer
Ik houd toch ook altijd wel na Sinterklaas aan ja.quote:Op maandag 20 november 2023 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijden veranderen. Hier ging de kerstversiering er pas in na Sinterklaas 🤣 lees het en der dat in september al kerstbomen staan.
Helemaal niks.quote:Op maandag 20 november 2023 09:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik snap dit sowieso nooit. Wat heeft het een met het ander te maken?
Ik heb het hele jaar kerstlichtjes liggenquote:Op maandag 20 november 2023 09:06 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik houd toch ook altijd wel na Sinterklaas aan ja.
In de coronatijd zag je de kerstlichtjes en bomen heel vroeg gekomen overal voor wat gezelligheid.
quote:Op maandag 20 november 2023 09:36 schreef Donna het volgende:
Ik heb dit weekend de kerstverlichting in de tuin gezet en 2 kleine boompjes in huis!
Jep. En dan straks nog de grote boomquote:Op maandag 20 november 2023 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
GezelligDan kan je ook twee stijlen toepassen
quote:Op maandag 20 november 2023 09:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Jep. En dan straks nog de grote boom
Gezelligquote:Op maandag 20 november 2023 10:00 schreef Speedfight het volgende:
Hmmmmm misschien begin ik volgend weekend ook wel met de eerste decoraties dan. Het begint nu toch te kriebelen
Super liefquote:Op maandag 20 november 2023 10:04 schreef Donna het volgende:
Ik heb de kerstboom gekregen van m'n moeder.
Waar shop jij? Boom is wel duur. Alleen bij de action heb je goedkoop leuk spukquote:Op maandag 20 november 2023 10:02 schreef dud0r het volgende:
Ik denk dat ik nog wat extra lampjes ga kopen en de kerstkrans op hang maar verder niet dit jaar.
Bang dat de kittens het slopen.
En een mooie kunstboom plus nieuwe sets ballen gaat me een goede 300+ kosten. Dat vind ik een beetje overdreven
intratuin enzoquote:Op maandag 20 november 2023 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waar shop jij? Boom is wel duur. Alleen bij de action heb je goedkoop leuk spuk
Okéquote:Op maandag 20 november 2023 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
intratuin enzo
ik wil wel een mooie boom. van 1.85
dan ga je al gauw richting de 200
Ik heb geen smaakquote:Op maandag 20 november 2023 10:49 schreef Donna het volgende:
Action heeft tegenwoordig ook glas qua versiering, das wel mooi. Ik wil het liefst alles glas!
ja ik ook maar als ik nu een boom neer zet met glas dan weet ik vrij zeker dat ik vanavond glas kan gaan stofzuigenquote:Op maandag 20 november 2023 10:49 schreef Donna het volgende:
Action heeft tegenwoordig ook glas qua versiering, das wel mooi. Ik wil het liefst alles glas!
Wansmaak is ook smaak. Haha nee hoor grapje, mijn grote boom wordt ook een regenboog.quote:Op maandag 20 november 2023 10:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb geen smaak
Lekkere rommelige ordinaire bomen in mijn huis
Mijn HEMA had allemaal mooie sets met plastic ballen voor ¤4, maar het was mijn kleur niet. Zat echt veel moois tussen!quote:Op maandag 20 november 2023 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ik ook maar als ik nu een boom neer zet met glas dan weet ik vrij zeker dat ik vanavond glas kan gaan stofzuigen
Ik heb al 2 planten moeten verplaatsen, 2 vetplanten weg moeten gooien, m'n lego moeten verplaatsen en probeer ze nog te leren dat ze niet op het aanrecht en de tafel mogen.quote:Op maandag 20 november 2023 10:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn HEMA had allemaal mooie sets met plastic ballen voor ¤4, maar het was mijn kleur niet. Zat echt veel moois tussen!
Ik ga het wel wagen met m'n kitten. Ze laat de kleine boompjes ook staan.
Sowieso sinds ze naar buiten mag is ze niet zo sloperig meer.
Ik heb een slechte smaak. Dat is gewoon een feit... en Helemaal primaquote:Op maandag 20 november 2023 10:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Wansmaak is ook smaak. Haha nee hoor grapje, mijn grote boom wordt ook een regenboog.
Een vriendin van me heeft kattenquote:Op maandag 20 november 2023 11:01 schreef dud0r het volgende:
Ze zijn ook heel lief en knuffelig maar het zijn ook jonge beesten van bijna 5 maanden dus nog erg speels en op ontdekkingsmodus
Kittens.quote:Op maandag 20 november 2023 10:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb al 2 planten moeten verplaatsen, 2 vetplanten weg moeten gooien, m'n lego moeten verplaatsen en probeer ze nog te leren dat ze niet op het aanrecht en de tafel mogen.
En ze weten het dondersgoed want zodra je opstaat als ze er op springen weten ze niet hoe snel ze er af moeten
hier kunnen ze niet naar buiten, flat enzo. maar ze hebben elkaar om te vermaken. dat helpt al een beetjequote:Op maandag 20 november 2023 11:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Kittens.![]()
Ja hier ook aangevreten vetplanten, planten en Barbie schoenen. Maar sinds ze naar buiten gaat is dat goed. Ze komt ook niet meer op het aanrecht.
Wel bovenop de koelkast. Kleine opzichter.
Jaa, inderdaad. Dat is dan wel heel fijn.quote:Op maandag 20 november 2023 11:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
hier kunnen ze niet naar buiten, flat enzo. maar ze hebben elkaar om te vermaken. dat helpt al een beetje
Hoewel ze af en toe de zoomies hebben en dan zijn ze achter elkaar aan het rennen. En dan het liefste overal overheenquote:Op maandag 20 november 2023 11:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa, inderdaad. Dat is dan wel heel fijn.
Hahaha. Ja over de bank en de kasten en tafels. Herkenbaar.quote:Op maandag 20 november 2023 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoewel ze af en toe de zoomies hebben en dan zijn ze achter elkaar aan het rennen. En dan het liefste overal overheen
yup.quote:Op maandag 20 november 2023 11:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Ja over de bank en de kasten en tafels. Herkenbaar.
Wauw! Prachtig! Zo mooi lukt mij nooitquote:Op maandag 20 november 2023 14:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Dit is mijn boom geworden:
[ link | afbeelding ]
Ja, ik ben ook wel tevreden als ik er zo naar kijk. Wel weer anders dan voorgaande jaren, heb nu voor het eerst knuffeltjes in de boom.quote:Op maandag 20 november 2023 15:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw! Prachtig! Zo mooi lukt mij nooit
Echt heel erg leuk. Maakt je boom een beetje dromerig.quote:Op maandag 20 november 2023 15:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel tevreden als ik er zo naar kijk. Wel weer anders dan voorgaande jaren, heb nu voor het eerst knuffeltjes in de boom.
Dank je! Ik kijk er ook met plezier naar! Haha, toch nog iets dat plezier geeft vandaag.quote:Op maandag 20 november 2023 15:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt heel erg leuk. Maakt je boom een beetje dromerig.
Aws knuffelquote:Op maandag 20 november 2023 16:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank je! Ik kijk er ook met plezier naar! Haha, toch nog iets dat plezier geeft vandaag.
Kleurrijke boom!quote:Op maandag 20 november 2023 14:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Dit is mijn boom geworden:
[ link | afbeelding ]
Ben je nu sarcastisch?quote:Op maandag 20 november 2023 16:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kleurrijke boom!![]()
Wij moeten hem nog gaan opzetten, dus word waarschijnlijk eind deze week een boom halen en dan mag muis hem verder versieren
Ow, was juist serieus en helemaal niet sarcastischquote:Op maandag 20 november 2023 17:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je nu sarcastisch?![]()
trek ik me niets van aan
Oh jullie gaan dus voor de echte boom! Help je muis niet een beetje met versieren? Of wordt het dan ruzie? Lijkt mij zo romantisch samen de kerstboom versieren, net als in de kerstfilms
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |