Dat mag toch?quote:
Ik had het topic al vol willen maken door op jouw post een antwoord te gevenquote:
En wel hetzelfde ongeveer als jijquote:
Een halve minuut.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Duurde wel ff bij mevrouw sjalotje
Ja als je graag wat wil typen, dan wel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Echt? het voelde als een eeuwigheid
De ONZ SC wordt ook vaak gekaapt hoor.quote:
Ik hoor nog geen klachten...?quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja als je graag wat wil typen, dan wel.
Daarom heb ik een halve minuut zinloos op mijn toetsenbord lopen rammenquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja als je graag wat wil typen, dan wel.
Het valt vooral op dat HappyCharly geen nieuwe opentquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:10 schreef Sally het volgende:
kijk maar eens in Topicreeks: [ONZ-SC]
Hoe vaak de LAPO ook het nieuwe topic opent.
Best vaak toch? Maar daar zie je niet of iemand anders heeft geopend, omdat degene die lapo had het niet doorhad en er dus minuten overheen gaan.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:10 schreef Sally het volgende:
kijk maar eens in Topicreeks: [ONZ-SC]
Hoe vaak de LAPO ook het nieuwe topic opent.
Ohja ik hou niet zo van openenquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het valt vooral op dat HappyCharly geen nieuwe opent
Dit snap ik inderdaad welquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:18 schreef HappyCharly het volgende:
Plus vaak heb ik pas door dat t lapo was op t moment dat niemand reageert..
*geeft bakje aan*quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga ik morgen ook maar weer eens halen.
cultuur snuivenquote:
Dat zeggen ze ook over cokequote:Op woensdag 15 november 2023 00:12 schreef Enfoire het volgende:
[..]
cultuur snuiven![]()
voel je je ook lekker door
Misschien proberenquote:Op woensdag 15 november 2023 00:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook over coke
Maar daar begin ik ook niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When it rains look for rainbows
When its dark look for stars
Ben nog benedenquote:Op woensdag 15 november 2023 00:24 schreef Enfoire het volgende:
moet naar boven maar geen zin om op te staan
ohh lag je er echt al in?quote:Op woensdag 15 november 2023 00:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben nog beneden
Was al boven
Maar toch nog even naar beneden gegaan
ik ook niet nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Mailyquote:
Lekker natquote:
GRUWELIJK NAT.quote:
quote:Op woensdag 15 november 2023 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
GRUWELIJK NAT.
Hebben we die ook maar gehad
We gooien af en toe wat F1 Viaplay termen er door heenquote:Op woensdag 15 november 2023 08:34 schreef McGrath het volgende:
Hier is het gewoon een klein beetje vochtig
Oh was dat een F1 term? daar distantieer ik mezelf vanquote:Op woensdag 15 november 2023 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
We gooien af en toe wat F1 Viaplay termen er door heen
BLASPHEMYquote:Op woensdag 15 november 2023 08:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh was dat een F1 term? daar distantieer ik mezelf van
Vroeger toen ik nog jong was keek ik altijd, ook om 4 uur in de ochtend naar Australië (want vroem vroem en Jenson Buttonquote:
Mogguhquote:
Sallykequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 15 november 2023 09:38 schreef Sally het volgende:
Hey Stiggy, alles kits...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd, en daar?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Alles okéquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When it rains look for rainbows
When its dark look for stars![]()
@Sally geworden door de regen bedoelde ik
When it rains look for rainbows
@Sally wat is je lievelingskleur? zou ik graag weten
Wtf
En bedankt hč?!Dus.... dat wil je wel....??quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op woensdag 15 november 2023 09:57 schreef Sally het volgende:
Wtf
En bedankt hč?!
[..]
Dus.... dat wil je wel....??
.O-)![]()
![]()
![]()
whoehaha
gun ik jou... beetje nattigheid
Volgens mij komt er iemand wat tekort."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Jij jaquote:Op woensdag 15 november 2023 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij komt er iemand wat tekort.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When it rains look for rainbows
wat je niet snapt stig is dat ik haar ben weg aan het houden bij touwtrekken![]()
Zat ze bij jou ook al in dmquote:Op woensdag 15 november 2023 09:57 schreef Sally het volgende:
Wtf
En bedankt hč?!
[..]
Dus.... dat wil je wel....??
Zichzelf aan te biedenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
I know whoquote:Op woensdag 15 november 2023 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij komt er iemand wat tekort.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Volgens mij is het een hijquote:Op woensdag 15 november 2023 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zat ze bij jou ook al in dm
Zichzelf aan te bieden![]()
![]()
Ik post via mobiel vaak
Dus zie niet of het een manneke of een vrouwke is
Of er staat geen poppetje, mobiel zie je een blauwe of een roze streep rechts"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 15 november 2023 11:37 schreef Lovely het volgende:
Of er staat geen poppetje, mobiel zie je een blauwe of een roze streep rechts???
Enfoire heeft dus geen geslacht in gevuld, dus daar zie je geen streepquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 15 november 2023 11:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Enfoire heeft dus geen geslacht in gevuld, dus daar zie je geen streep
Oh,misschien wil zij of hij het wel ff invullenquote:
Dasquote:Op woensdag 15 november 2023 11:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Non-binair is ook gewoon een optie
Ja dochquote:Op woensdag 15 november 2023 11:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je vindt het verangliseren van de Nederlandse taal verschrikkelijk, maar Duits mag wel?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 15 november 2023 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zat ze bij jou ook al in dm
Zichzelf aan te bieden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 15 november 2023 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier weer droog!quote:
Toen wij onze eersten kitten hadden en niet wisten of het een jongetje of een meisje was ....quote:Op woensdag 15 november 2023 11:36 schreef greysbones het volgende:
Ik post via mobiel vaak
Dus zie niet of het een manneke of een vrouwke isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 november 2023 12:43 schreef maily het volgende:
[..]
Toen wij onze eersten kitten hadden en niet wisten of het een jongetje of een meisje was ....Germ arme kittykittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat had ik ook niet gedacht jou een beetje kennendequote:Op woensdag 15 november 2023 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Dat hebben we uiteraard niet gedaan![]()
Maar 't was een goeie grap
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
[..]
Toen wij onze eersten kitten hadden en niet wisten of het een jongetje of een meisje was ....Moest ff lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 november 2023 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet gedacht jou een beetje kennende![]()
![]()
Dat is waar,maar weer helpt ook niet echt mee..quote:Op woensdag 15 november 2023 12:56 schreef maily het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling
Daar knap je van op![]()
Dus nu denk jij aan @Nattekatquote:Op woensdag 15 november 2023 12:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is waar,maar weer helpt ook niet echt mee..![]()
![]()
Nou nee eerder aan was t maar weer lente of winterquote:
Doe mij de lente dan maarquote:Op woensdag 15 november 2023 13:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee eerder aan was t maar weer lente of winterMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Maar koud en droog weer met zon is beter dan die regen en wind brrquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nou ja dat dus , en voorlopig vrees ik vooral veel regenquote:Op woensdag 15 november 2023 13:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar koud en droog weer met zon is beter dan die regen en wind brrMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Deze maand wel helaas, al zie ik voor morgen en overmorgen droog weer en zonquote:Op woensdag 15 november 2023 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
nou ja dat dus , en voorlopig vrees ik vooral veel regen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Met de regen lekker binnen zitten
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Dat snap ik wel, de regen zelf vind ik niet zo'n probleem, maar ergens nat (hihi) aankomen is altijd zo vervelend.quote:Op woensdag 15 november 2023 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee joh gekkie maar ik hou niet van regen![]()
Dat is positiefquote:Op woensdag 15 november 2023 13:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze maand wel helaas, al zie ik voor morgen en overmorgen droog weer en zon
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Uhuhuquote:Op woensdag 15 november 2023 13:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, de regen zelf vind ik niet zo'n probleem, maar ergens nat (hihi) aankomen is altijd zo vervelend.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
[..]
Toen wij onze eersten kitten hadden en niet wisten of het een jongetje of een meisje was ....Een rammelaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat is een konijn
quote:Op woensdag 15 november 2023 13:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, de regen zelf vind ik niet zo'n probleem, maar ergens nat (hihi) aankomen is altijd zo vervelend.
Niet dusquote:Op woensdag 15 november 2023 13:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik, maar dacht daardoor deze reacties weg te nemen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Van de wind buiten mag ik hopenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 15 november 2023 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van de wind buiten mag ik hopen![]()
![]()
Maakt het enkel ergerquote:Op woensdag 15 november 2023 13:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik, maar dacht daardoor deze reacties weg te nemen
is lekkerder als het warm uit de oven komtquote:![]()
![]()
nu beetje misselijk
quote:maar kan er nu geen meer zien
op en te veel gehad
Ik had lastst grote kruidnoten die waren lekkerquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Snoeperdquote:Op woensdag 15 november 2023 14:51 schreef Enfoire het volgende:
[..]maar kan er nu geen meer zien
op en te veel gehad
O jee ...quote:Op woensdag 15 november 2023 14:51 schreef Enfoire het volgende:
[..]maar kan er nu geen meer zien
op en te veel gehad
Moet je spugen?![]()
neen ik kan nooit vomerenquote:
gewoon bleh gevoel in de buik nu
was ook mn ontbijtje
je klinkt als iemand andersquote:Op woensdag 15 november 2023 14:55 schreef Enfoire het volgende:
[..]
neeg ik kan nooit vomeren
gewoon bleh gevoel in de buik nu
was ook mn ontbijtje
Hopelijk hoef je ook niet te purgeren![]()
![]()
Soms mag het, niet te vaakquote:Op woensdag 15 november 2023 14:55 schreef Enfoire het volgende:
[..]soms wel
nu was een soms moment![]()
Heb het vooral als ik thuis ben in de middag
hahahaha nee ik hoef niet te purgerenquote:Op woensdag 15 november 2023 14:56 schreef maily het volgende:
[..]
je klinkt als iemand anders
Hopelijk hoef je ook niet te purgeren![]()
![]()
![]()
heb goede kakkaWhen it rains look for rainbows
zou je het komen opruimenquote:![]()
misschien bakseltje van maken
quote:Op woensdag 15 november 2023 15:01 schreef Enfoire het volgende:
[..]
zou je het komen opruimen![]()
misschien bakseltje van maken![]()
![]()
![]()
![]()
Viezz kindThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:![]()
![]()
het zou dan net een kwartier in mijn slokdarm/ maag gezeten hebben
kan best![]()
klysma erinquote:Op woensdag 15 november 2023 15:09 schreef Lovely het volgende:
Moest ff zoeken op Google wat purgeren was![]()
![]()
Dan eet ik liever een aantal dagen droge rijst. Dat reinigt je lichaam ookquote:
Of veel water drinkenquote:Op woensdag 15 november 2023 15:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan eet ik liever een aantal dagen droge rijst. Dat reinigt je lichaam ook
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Gadver....quote:Op woensdag 15 november 2023 15:01 schreef Enfoire het volgende:
[..]
zou je het komen opruimen![]()
misschien bakseltje van makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 november 2023 15:27 schreef maily het volgende:
[..]
Gadver....Ik zou er patent op aanvragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wedden dat die Zeeuwse bakker dan gaat klagen? 🤣quote:Op woensdag 15 november 2023 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou er patent op aanvragen![]()
De Jumbo heeft ze ook al dus dan had ie allang moeten gaan klagenquote:Op woensdag 15 november 2023 15:39 schreef maily het volgende:
[..]
Wedden dat die Zeeuwse bakker dan gaat klagen? 🤣![]()
Maar dan moet je ook weer veel plassenquote:Op woensdag 15 november 2023 15:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of veel water drinken
Reinigt ook!quote:Op woensdag 15 november 2023 16:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook weer veel plassen"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Net opquote:
Moment, even naar de wc."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Succesquote:Op woensdag 15 november 2023 16:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net op
Moment, even naar de wc.
Een fantastische Ierse voetballer uit de jaren 90, club legende van mijn club. Had een alcohol probleem maar was zelfs dronken nog de beste speler op het veldquote:![]()
![]()
Oh..quote:Op woensdag 15 november 2023 17:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Een fantastische Ierse voetballer uit de jaren 90, club legende van mijn club. Had een alcohol probleem maar was zelfs dronken nog de beste speler op het veld![]()
![]()
Nooit v gehoordTrust nobody![]()
Misschien juist daardoor zo goed? Lekker ontspannen spelen.quote:Op woensdag 15 november 2023 17:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Een fantastische Ierse voetballer uit de jaren 90, club legende van mijn club. Had een alcohol probleem maar was zelfs dronken nog de beste speler op het veld![]()
![]()
![]()
Ik zie mogelijkhedenquote:Op woensdag 15 november 2023 17:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien juist daardoor zo goed? Lekker ontspannen spelen.
Trust nobody![]()
quote:Op woensdag 15 november 2023 17:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien juist daardoor zo goed? Lekker ontspannen spelen.quote:![]()
Levert vast mooie beelden op![]()
![]()
Nee, dan gaat ie dubbel zienquote:Op woensdag 15 november 2023 17:22 schreef Shii het volgende:
[..]
"Omae wa mou shindeiru."
Blijkbaar werkte hetquote:Op woensdag 15 november 2023 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dan gaat ie dubbel zien
Met twee benen voetballenquote:Op woensdag 15 november 2023 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dan gaat ie dubbel zien![]()
![]()
En met je derde been scorenquote:
"Omae wa mou shindeiru."
En je voelt het ook wat minder als je een schop krijgtquote:Op woensdag 15 november 2023 17:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Wanneer ga je dat doenquote:Op woensdag 15 november 2023 18:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En met je derde been scoren
Want dat moet ik zienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik voetbal nietquote:Op woensdag 15 november 2023 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanneer ga je dat doen
Want dat moet ik zien
"Omae wa mou shindeiru."
Honkbal welquote:
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op woensdag 15 november 2023 15:27 schreef maily het volgende:
[..]
Gadver....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*proestquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
I race!quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Nouquote:
Ik zou zeggen.
Zet je beste beentje voorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kom jij de ballen warm houden?quote:Op woensdag 15 november 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Ik zou zeggen.
Zet je beste beentje voor"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Das niet goed hčquote:Op woensdag 15 november 2023 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom jij de ballen warm houden?
Warme ballen
Jawel, goed voor effectballen!quote:Op woensdag 15 november 2023 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das niet goed hč
Warme ballen"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik denk dat het eerder een wat lusteloos effect geeftquote:Op woensdag 15 november 2023 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jawel, goed voor effectballen!
Put jij ze zo uit dan?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder een wat lusteloos effect geeft"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Wat weet jij daarvan?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das niet goed hč
Warme ballenHow can I make this topic about me?![]()
Overigens is het toch wel algemeen bekend dat een laptop op schoot (en dus warmere ballen) slecht is voor je zaadproductie?![]()
Ja. Daarom zo'n ding nooit voor langere tijd op schoot houden. Het typt ook voor geen meter trouwens.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:35 schreef McGrath het volgende:
Overigens is het toch wel algemeen bekend dat een laptop op schoot (en dus warmere ballen) slecht is voor je zaadproductie?How can I make this topic about me?![]()
Zo'n schoottafeltje kopen bij de ikea, is ook nog beter voor je nekquote:Op woensdag 15 november 2023 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Daarom zo'n ding nooit voor langere tijd op schoot houden. Het typt ook voor geen meter trouwens.![]()
Ja, dat zou kunnen. Ik heb niet eens een laptop, alleen een desktop computer. Ik zit dus gewoon achter een bureau, met een fatsoenlijk toetsenbord en muis.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zo'n schoottafeltje kopen bij de ikea, is ook nog beter voor je nekHow can I make this topic about me?![]()
Ik ben een hele slechte nerd, ik heb geen desktopquote:Op woensdag 15 november 2023 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Ik heb niet eens een laptop, alleen een desktop computer. Ik zit dus gewoon achter een bureau, met een fatsoenlijk toetsenbord en muis.![]()
Hier ook niet (meer), ik zit lekker op de laptop - in een voor mij perfecte houding van 2 hoekjes van 90 graden, en mn nek in 30 graden naar beneden wijzend.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben een hele slechte nerd, ik heb geen desktopOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou, een nerd wil ik mezelf niet noemen. Maar dit is best een aardige computer, en zeker prima om wat te gamen zelfs.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben een hele slechte nerd, ik heb geen desktopHow can I make this topic about me?![]()
PC hier
"Omae wa mou shindeiru."
dat je er een geodriehoek bij hebt gepakt geeft je inderdaad weer wat nerdpuntenquote:Op woensdag 15 november 2023 19:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier ook niet (meer), ik zit lekker op de laptop - in een voor mij perfecte houding van 2 hoekjes van 90 graden, en mn nek in 30 graden naar beneden wijzend.![]()
![]()
Ligt hier toevallig ook op mijn bureau, een geodriehoek.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat je er een geodriehoek bij hebt gepakt geeft je inderdaad weer wat nerdpunten![]()
How can I make this topic about me?![]()
Dat jij aanneemt dat ze het met een geodriehoek heeft opgemeten ookquote:Op woensdag 15 november 2023 19:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat je er een geodriehoek bij hebt gepakt geeft je inderdaad weer wat nerdpunten
Nare herinneringen aan.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ligt hier toevallig ook op mijn bureau, een geodriehoek.
"Omae wa mou shindeiru."
Ik durf niet te zeggen in welke hoek mijn nek nu staat hoorquote:Op woensdag 15 november 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat jij aanneemt dat ze het met een geodriehoek heeft opgemeten ook![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 15 november 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat jij aanneemt dat ze het met een geodriehoek heeft opgemeten ook![]()
Zelf de arbotechnicus op het werk deed dat niet
Passer was nog ergerquote:Op woensdag 15 november 2023 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nare herinneringen aan.![]()
Oh hou op. Hoe vaak ik wel niet gestoken ben op school met die dingen. Tot bloedens toe.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Die passers maakten altijd je etui kapot.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh hou op. Hoe vaak ik wel niet gestoken ben op school met die dingen. Tot bloedens toe.How can I make this topic about me?![]()
Daaromquote:Op woensdag 15 november 2023 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh hou op. Hoe vaak ik wel niet gestoken ben op school met die dingen. Tot bloedens toe.denk dat we dat allemaal wel een beetje kennen
![]()
Ik denk er liever niet aan terug.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daaromdenk dat we dat allemaal wel een beetje kennen
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op woensdag 15 november 2023 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh hou op. Hoe vaak ik wel niet gestoken ben op school met die dingen. Tot bloedens toe.![]()
![]()
![]()
![]()
"Omae wa mou shindeiru."
Niet dat je bijvoorbeeld even de stelling van pythagoras erbij pakt als je even moet uitrekenen hoeveel materiaal je nodig hebt om je terras te kunnen bestraten, met die hoekjes enzo?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk er liever niet aan terug.How can I make this topic about me?![]()
Beetje raar, een driehoekig terrasquote:Op woensdag 15 november 2023 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat je bijvoorbeeld even de stelling van pythagoras erbij pakt als je even moet uitrekenen hoeveel materiaal je nodig hebt om je terras te kunnen bestraten, met die hoekjes enzo?![]()
Nee, dat ik door klasgenoten in mijn rug werd gestoken door die dingen, duidelijk?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat je even de stelling van pythagoras erbij pakt als je even moet uitrekenen hoeveel materiaal je nodig hebt om het terras te kunnen bestraten, met die hoekjes enzo?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op woensdag 15 november 2023 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat je bijvoorbeeld even de stelling van pythagoras erbij pakt als je even moet uitrekenen hoeveel materiaal je nodig hebt om je terras te kunnen bestraten, met die hoekjes enzo?indien van toepassing ja!
O, zulke pestdingen. Ja, dat zijn geen leuke herinneringen.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat ik door klasgenoten in mijn rug werd gestoken door die dingen, duidelijk?How can I make this topic about me?![]()
Nee iddquote:Op woensdag 15 november 2023 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, zulke pestdingen. Ja, dat zijn geen leuke herinneringen.
"Omae wa mou shindeiru."
Ik ook!quote:Op woensdag 15 november 2023 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat ik door klasgenoten in mijn rug werd gestoken door die dingen, duidelijk?![]()
![]()
WoW
Dat vind ik heftig
Wij hingen tampons met Lippenstift aan het bord
quote:Op woensdag 15 november 2023 22:05 schreef greysbones het volgende:
WoW
Dat vind ik heftig
Wij hingen tampons met Lippenstift aan het bord![]()
![]()
Geen zin. Net klaar met overlegquote:Op woensdag 15 november 2023 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh dat mag ook, misschien maar naar bed dan?Trust nobody![]()
Zo laat nog?quote:Op woensdag 15 november 2023 22:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen zin. Net klaar met overleg![]()
trusten maantje!quote:
(jammer dat je niet nog even kwam touwtje trekken - haha! zit alleen)
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Goedemorgen
"Omae wa mou shindeiru."
Hey Stigquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Dotjequote:
"Omae wa mou shindeiru."
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Hoi jijquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Mogguh
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Lovquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Haiiiiquote:![]()
sallllyyyyyyyquote:![]()
lovelyyyyquote:![]()
Greeeees!quote:Op donderdag 16 november 2023 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haiiii![]()
[..]
sallllyyyyyyy![]()
[..]
lovelyyyy![]()
![]()
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Hoi Sallykequote:
"Omae wa mou shindeiru."
Mogguh, Grijsquote:Op donderdag 16 november 2023 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haiiii![]()
[..]
sallllyyyyyyy![]()
[..]
lovelyyyy![]()
![]()
Stiggy!quote:😘
Hi Lovquote:
Lekker stevigquote:
Kende het nietOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Een leuke onesie https://www.hema.nl/dames(...)ng&utm_medium=Social"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Te makkelijk.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Kersttakkiesquote:Op donderdag 16 november 2023 10:26 schreef Lovely het volgende:
Een leuke onesie https://www.hema.nl/dames(...)ng&utm_medium=Social![]()
![]()
Ik geef je er nog 1:quote:![]()
![]()
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
quote:Zal jou eens zelluffff!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Mooniequote:
"Omae wa mou shindeiru."
Voorspelbaar ook :×quote:
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
quote:quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Hebben meer dingen van takkie zag ikquote:
Weet alleen niet of die onesie mij wel past, had een tijd terug een gepast en die zat niet
[ Bericht 0% gewijzigd door Lovely op 16-11-2023 11:10:26 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
quote:Op donderdag 16 november 2023 10:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hebben meer dingen van takkie zag ik
Weet alleen niet of die onesie mij wel past, had een tijd terug een gepast en die zag niet
"Omae wa mou shindeiru."
Te lange boven lichaam of rare formaat van de onesiequote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Voor het laatste gaan, moeten gewoon onesies in jouw maat hebbenquote:Op donderdag 16 november 2023 11:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Te lange boven lichaam of rare formaat van de onesie
"Omae wa mou shindeiru."
Misschien die van de hema wel..quote:Op donderdag 16 november 2023 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor het laatste gaan, moeten gewoon onesies in jouw maat hebben
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: