quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Je komt binnen bij etenquote:
Hiquote:
Mods?quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je komt binnen bij eten
Ben je een fattie?
Jahaa vrouwen. Dit kan dus ook.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:53 schreef RipCity het volgende:
Ook fijn gewoon eens een meisje die direct JA zegt!
quote:
Wat is jouw favoriete game?quote:
Wat doet zo'n iemand? Hij ziet er wel als een cis-man uit hequote:Op dinsdag 14 november 2023 19:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb een diversiteit en inclusiviteitsmanager
Jij bent de arts / verpleegster die komt redden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Altijd bang dat het mis gaat bij borrelnootjes opvangen met de mond en iemand stikt
Vind je het wat?quote:
Volgens mij is het een voetballer met een kuif/hanenkamquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat doet zo'n iemand? Hij ziet er wel als een cis-man uit he
Kruising met de Braziliaanse ronaldoquote:
Ik herhaal hem weerquote:
@3rr0r heeft losse heupenquote:
Vind dit type vrouw wel leuk juist, maar gewoon als vriendin of buurvrouw. Niet voor een relatie. Wel gezellig verder.quote:
Kleurtje checkquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind dit type vrouw wel leuk juist, maar gewoon als vriendin of buurvrouw. Niet voor een relatie. Wel gezellig verder.
Hij leest hier ook duidelijk voor.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wat maakt jou bijzonder.
Ik geloof niet dat ze dit ter plekke verzonnen hebben maar van een kaartje
Net niet goed ge-editquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:59 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Hij leest hier ook duidelijk voor.
Wow. Ik kom meteen in de kerstsfeerquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vind jullie allemaal bijzonder
Eenmalig en elk weekend moet je uitgelegd wordenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:01 schreef Gibson88 het volgende:
Naar Amsterdam is geen probleem, maar de afstand naar elkaar is toch vaak wel gezeik
Vind ik ook topquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die door een operatie afvallen en dan trots zijn
Ik snap die triomfantelijkheid dan weer nietquote:
Dat krijg je als er in dezelfde aflevering al twee voetballers zijn verschenen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:02 schreef Joop_W het volgende:
“Mannen en vrouwen”
Krijgt een man. Stop de persen.
Komt door het warme bad hierquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow. Ik kom meteen in de kerstsfeer
37quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:03 schreef Felagund het volgende:
Zij lijkt nog vrij jong, maar is dus al 45?
Volgens mij stond er 37.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:03 schreef Felagund het volgende:
Ik zou een Lat heerlijk vinden. Lekker mijn eigen ding kunnen doen, maar ook makkelijk samen zijn, dikke prima.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eenmalig en elk weekend moet je uitgelegd worden
37quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:03 schreef Felagund het volgende:
37 meen ik.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:03 schreef Felagund het volgende:
Ah, dat is logischer ja.quote:
Friends for Benefit. Nah, ik leer je steeds beter kennenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:03 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik zou een Lat heerlijk vinden. Lekker mijn eigen ding kunnen doen, maar ook makkelijk samen zijn, dikke prima.
Nee integendeel, maar ik ben niet direct van op elkaars lip zitten. Ben wel een FOK!ker he ? Ook ik heb mijn spectrum-dingetjequote:Op dinsdag 14 november 2023 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Friends for Benefit. Nah, ik leer je steeds beter kennen
Waar proosten ze op?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is leuk dat ze daar op proost. Like verdiend.
Dat hij schoon en gezond isquote:
Lat is toch geen fwb?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:05 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nee integendeel, maar ik ben niet direct van op elkaars lip zitten. Ben wel een FOK!ker he ? Ook ik heb mijn spectrum-dingetje
Kunnen we jullie op date sturen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee voor mij niet nee. Afstand is geen probleem. Gewoon lekker rustig aan opbouwen en we zien wel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lat is toch geen fwb?
Tenzij je een open lat hebt misschien, of een gesloten fwb
Die dag ben ik dan ''ziek'' sorryquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we jullie op date sturen?
Oh ben je er zo eentjequote:Op dinsdag 14 november 2023 20:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die dag ben ik dan ''ziek'' sorry
Als Q een vrouw is rond mijn leeftijd 35 mag ze zich aanmeldenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we jullie op date sturen?
Kwark, kun je confirmen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Als Q een vrouw is rond mijn leeftijd 35 mag ze zich aanmelden
Oh ik dacht dat we dit lekker in het topic konden volgenquote:
Straks durft hij geen nee te zeggenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een debiel met z'n vraagjes steeds alsof ze van een kaartje komen
Ja best heftig en veel info voor zo een eerste date lijkt mequote:Op dinsdag 14 november 2023 20:07 schreef Felagund het volgende:
Al die ziekenhuisverhalen bij een eerste date.
Ik denk dat er wel iets isquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm, zou hij niet onvruchtbaar zijn?
Ik vind de anonimiteit wel heel lekkerquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we dit lekker in het topic konden volgen
Die zijn erg, evenals de mensen die al hun slaapkamer voorkeuren op tafel gooien.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:07 schreef Felagund het volgende:
Al die ziekenhuisverhalen bij een eerste date.
Zieligquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
Nu weet ik het, ze leek op die van Disenchantment
[ afbeelding ]
Nee, gaat niet genoiQed wordenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we dit lekker in het topic konden volgen
Extra deluxequote:
Gatverdammequote:Op dinsdag 14 november 2023 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
Hij valt op vrouwen maar hij wil af en toe wel getopt worden.
Die moet helemaal balen van dit kutweer steeds.quote:
Maar je hoeft niet gelijk je identiteit te vertellen, alleen leeftijd en geslacht en of je heteroflexibel bentquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vind de anonimiteit wel heel lekker
quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet gelijk je identiteit te vertellen, alleen leeftijd en geslacht en of je heteroflexibel bent
Ja mijn mening over haar is 180 graden gedraaidquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Rode lippenstift is een beetje een tutje
Het begon al met die tanden en mesquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja mijn mening over haar is 180 graden gedraaid
Iets te paranoia over haar tandenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja mijn mening over haar is 180 graden gedraaid
Denk ik ookquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
Moeilijke vrouw lijkt me, die wordt een eenzaam poezenvrouwtje
deugpuntjequote:Op dinsdag 14 november 2023 20:14 schreef Joop_W het volgende:
“Ik vind dat mannen en vrouwen gelijkwaardig zijn”
Toch nog even een puntje scoren op het einde van de date.
Omdat ze liever iemand met tanden heeft? Ergens kan ik dat wel begrijpenquote:
D66 troelaquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:14 schreef Joop_W het volgende:
“Ik vind dat mannen en vrouwen gelijkwaardig zijn”
Toch nog even een puntje scoren op het einde van de date.
Nee haar gebit controlerenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat ze liever iemand met tanden heeft? Ergens kan ik dat wel begrijpen
Inschrijven kan nogquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet gelijk je identiteit te vertellen, alleen leeftijd en geslacht en of je heteroflexibel bent
Ze wil een knappe manquote:
Misschien is het Kluun of hoe heet die van alle tandentopicsquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Iets te paranoia over haar tanden
Kun je dit nog een keer uitleggen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:16 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Soms voel er ook niet linkse mensen in dit topic zijn. Ik kan het natuurlijk mishebben.
Ik typ weer te snel - niet alle mensen zijn hier linksquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je dit nog een keer uitleggen?
Inschrijven is nog mogelijk!quote:
Confirmedquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:17 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik typ weer te snel - niet alle mensen zijn hier links
Je kan ook gewoon op ouderwets flak links zijn maar niet veel met dat woke/LHBT-gebeuren te maken willen hebben.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:17 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik typ weer te snel - niet alle mensen zijn hier links
Ik zou het niet durven, thicc, carnaval, tukker, pokemon, gamen, maar wel lief, dat zal er wel ongeveer gezegd wordenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan doe ik puur mee om te kijken hoe jullie reageren
True, maar Spekmans is toch RTL 5 ?!quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:18 schreef RipCity het volgende:
OHHH lastig kiezen: tokkie-tv op npo3 of tokkie tv op SBS6
Bureau rotjeknor?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:18 schreef RipCity het volgende:
OHHH lastig kiezen: tokkie-tv op npo3 of tokkie tv op SBS6
Tot morgenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
True, maar Spekmans is toch RTL 5 ?!
A fijn , was weer leuk, fijne avond allemaal
SP is dat meer denk ik.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op ouderwets flak links zijn maar niet veel met dat woke/LHBT-gebeuren te maken willen hebben.
Ook animal crossing?quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven, thicc, carnaval, tukker, pokemon, gamen, maar wel lief, dat zal er wel ongeveer gezegd worden
Helaas heb je dat weinig.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op ouderwets flak links zijn maar niet veel met dat woke/LHBT-gebeuren te maken willen hebben.
Veel mensen die de VVD links vinden,quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:16 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Soms voel er ook niet linkse mensen in dit topic zijn. Ik kan het natuurlijk mishebben.
Dat kan zeker, ik ben in ieder geval iets linkser op dat eerste dan op dat laatste.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee animal crossing dan weer niet. Ook geen Disney, dat valt weer mee.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook animal crossing?![]()
Als je lief bent, vervalt alle kritiek hier altijd.
Daar hebben we videoland voor. Al gezien. Saaie aflevering.quote:
We hebben belooft alleen dat meisje helemaal kapot te maken.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee animal crossing dan weer niet. Ook geen Disney, dat valt weer mee.
Maar goed, ik wacht wel eerst de date van cherrycoke af, zien hoe aardig iedereen dan is
Nee zo werkt dat niet. Maar we juichen wel voor @cherrycoke uiteraard.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
We hebben belooft alleen dat meisje helemaal kapot te maken.
Ik vanmiddag effe geknald, was wel lekkere sessie. Bovenarmen voel ik nogquote:Op woensdag 15 november 2023 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
7/10. Was wel een beetje te druk voor mij
Poefjequote:
Echt he die eerste zou ik ondanks het korte haar best doen. De andere is gewoon ranzigquote:Op woensdag 15 november 2023 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Die ene aan de bar is zelfs met kort haar een 7,5, die andere zou met lang haar nog maar een zesje zijn.
Lekker jezelf expressuhhhquote:
Ik vind veronica wel knap, alleen de korte coupe vind ik niet zo heel hotquote:Op woensdag 15 november 2023 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Zwart-wit snapt de match ook niet
Wel lief
Het zaad van generatie Z heeft in een magnetron gezeten volgens mij.quote:Op woensdag 15 november 2023 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Pronouns
Autisme
Psychische klachten
Nog meer Gen Z vinkjes die we kunnen zetten?
Haar make-up is nu veel beter maar dat decolleté is niet zo flatterendquote:Op woensdag 15 november 2023 19:35 schreef Poefbank het volgende:
De tieten van denies weer ingeolied
[ afbeelding ]
Neuh da's inmiddels wel uitgemolken. Hoe staat het met de PTSS eigenlijk >?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Adhd en autisme 100x per week
Grappig dat borderline nooit genoemd wordt
Gewonnen?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |