Bizar dat die club het durft te hebben over schendingen van welk humanitair recht dan ook.quote:Op woensdag 15 november 2023 02:14 schreef Perrin het volgende:
Hamasjes zijn wat chagrijnig.
[ twitter ]
Ze zijn niet minder radicaal dan de Rote Armee Fraktion uit de vorige eeuw; een broedplaats voor locaal terrorisme. Zou me niks verbazen als Putin ze opstookt.quote:Op woensdag 15 november 2023 01:35 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Er moet toch serieus iets flink mis zijn tussen de oren om tot dergelijke wreedheden in staat te zijn en dan gaat het hier om vele duizenden hamas strijders.
Hebben we het nog niet eens over alle andere islamitische terreurgroepen.
[..]
Ze heeft het recht en moet kunnen doen wat ze doet natuurlijk.
Maar ik begin me af te vragen of het klimaat echt wel zo belangrijk is want het lijkt er op dat al die groepen meer uit zijn om te destabiliseren dan om iets te bereiken.
Het strekt tot ongeloof om te zien hoe men zich tegen Israël keert.
Een rationele angst is geen fobie.quote:Op woensdag 15 november 2023 07:39 schreef LaDaDiDa het volgende:
En is islamafobie überhaupt erg, of terecht? Als je dit soort beelden ziet in Denemarken waar om een Jihaad wordt geroepen
https://x.com/RadioGenoa/status/1723564729602298235?s=20
Klopt.. daarom moet Nederland wakker worden en volgende week kiezen voor rechts. Dat is niet op alle terreinen gunstig, maar je moet de immigratie beperken.quote:Op woensdag 15 november 2023 06:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit dus. En dat gaat dus op voor een hele grote groep van die lui die in de demonstraties meelopen. Anti-Westers, Anti-semitisch, pro-Islam.
De Palestijnen-knuffelaars zullen dit wel weer wegzetten als propaganda, maar het zegt toch genoeg dit.. 'Ja maar Israël'.. Tsjaquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:00 schreef RipCity het volgende:
Ter waarschuwing: nu volgt een zeer schokkende opsomming. Een vrouw werd door verschillende terroristen om beurten verkracht. Een van hen schoot haar gedurende de verkrachting door het hoofd, waarna anderen verdergingen op haar zielloze lichaam. Een vrouw werd verkracht omringd door dode vrienden. Bij weer een andere werden de borsten afgesneden waarna de terroristen ermee speelden. Een 94-jarige Holocaust-overlevende zag hoe haar kleindochter werd misbruikt en vervolgens doodgeschoten. Een meisje van veertien werd in haar kamer aangetroffen met haar benen gespreid en sperma op haar rug. Ze was door het hoofd geschoten.
Het doel van het seksuele geweld, zoals sommige terroristen later aangaven, was om angst te zaaien onder de Israëlische bevolking. Een aantal van hen stuurde zelfs beelden van de verkrachting naar familieden van de slachtoffers. Zij hadden vooraf van hun religieuze leiders in Gaza de toestemming gekregen om zo bruut te keer te gaan.
Sheri is lid van een speciale legereenheid van het leger die vrouwelijke soldaten identificeert en de lichamen prepareert voor de begrafenis. Zij werkt in een faciliteit waar in de eerste dagen na 7 oktober de lichamen tot aan het plafond lagen opgestapeld. Zij zag hoe de terroristen zich hadden uitgeleefd op de lichamen van weerloze vrouwen en kinderen. Bij het lichaam van een dame waren zelfs granaten ingebracht. De explosieven opruimingsdienst moest in allerijl worden opgetrommeld om die onschadelijk te maken.
„De meeste vrouwen waren meerdere keren door hun hoofd geschoten om hen zo zwaar mogelijk te verminken”, zegt Sheri, die alleen haar eerste naam kan geven omdat ze in het leger dient. „Sommige lichamen waren zo zwaar toegetakeld dat na drie dagen het bloed nog steeds uit de lijkzakken druppelde.” Ze zag hoe bij verschillende vrouwen de genitaliën waren verminkt.
Dr. Cochav Elkayam Levy leidt de commissie, bestaande uit juridische experts, die de bewijzen van geweld tegen vrouwen en kinderen verzamelt. „Er moet gerechtigheid komen voor de slachtoffers. Daarom moeten we ook deze moeilijke zaken bespreken.” De getuigenissen moeten uiteindelijk worden gebruikt in toekomstige rechtszaken tegen opgeraakte Hamas-terroristen.
Levy vreest dat nog maar een topje van de ijsberg bekend is. Veel vrouwenlichamen waren verbrand, waardoor bewijzen van verkrachting niet meer te zien waren. Veel overlevenden durven er niet over te praten. Ook de meeste soldaten en hulpverleners die op de lichamen stuitten, hebben nog niet de tijd gehad om een officieel verklaring af te leggen over hoe zij hen aantroffen.
De meeste verkrachtingen vonden plaats rond het terrein waar het NOVA-festival werd gehouden, maar ook in de kibboetsen was er sprake van seksueel geweld. Volgens de Israëlische regering was het een vooropgezet plan om vrouwen op grote schaal te verkrachten. Zo zijn papieren aangetroffen van vertalingen van het Arabisch naar het Hebreeuws, met daaronder: ’Trek je broek uit.’ (tele)
Ik zie het niet als angst maar meer als een afkeer hebben van. Ik heb op individueel niveau vaak geen probleem met moslims, maar de negatieve zaken die het volk als groep veroorzaakt, zorgen ervoor dat ik een hekel heb aan islam en vind dat je moslims zoveel mogelijk buiten de deur moet houden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door slashdotter3 op 15-11-2023 08:10:41 ]
Joden nazi'squote:Op woensdag 15 november 2023 02:14 schreef Perrin het volgende:
Hamasjes zijn wat chagrijnig.
[ twitter ]
En wie zegt dat hamas dat niet gedaan heeft voor de mooie propaganda?quote:Op woensdag 15 november 2023 08:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Mooi voorbeeld van de Russische/Iraanse/Chinese disinformation campaign:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 15 november 2023 08:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En wie zegt dat hamas dat niet gedaan heeft voor de mooie propaganda?
Klinkt cynisch natuurlijk, maar als je bij vrouwen de borsten af kunt snijden terwijl je ze aan het verkrachten bent en op haar nog warme net vermoorde lichaam nog je kunstje kunt doen, ben je tot alles in staat.
Heel mooi.quote:Op woensdag 15 november 2023 06:39 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Complex Al Shifa (bovengronds) is onder controle. Nu de bunkers eronder nog.
We zien dus zwak leiderschap.quote:
Als het klopt en het een beetje goed afloopt wel ja. Ik zie Hamas ervoor aan om dat hele ziekenhuis op te blazen als IDF te dichtbij komt. Om dan vervolgens natuurlijk naar Israël te wijzen.quote:
Hard times create....Hamas?quote:Op woensdag 15 november 2023 08:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We zien dus zwak leiderschap.
Weak men create hard times.
En daarna het nrc die gewoon met het verhaaltje mee loopt.quote:Op woensdag 15 november 2023 08:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als het klopt en het een beetje goed afloopt wel ja. Ik zie Hamas ervoor aan om dat hele ziekenhuis op te blazen als IDF te dichtbij komt. Om dan vervolgens natuurlijk naar Israël te wijzen.
Ja, misschien wat hard. Wel de waarheid, getuigenverslag via Frutsel gisteren:quote:
quote:
Ik verbaas mij er al jaren over dat niemand op tv eens de vraag stelt waarom het een fobie zou zijn. Het LGBTQ+ spectrum doet het tenslotte doorgaans niet zo goed in landen met veel islam.quote:
Alsof dat andere scenario realistisch isquote:Op woensdag 15 november 2023 08:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En wie zegt dat hamas dat niet gedaan heeft voor de mooie propaganda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |