Volgens mij komt dat vaak omdat ze te veel willen pleasen op de eerste date en bang zijn dat verschillen heel erg zijn.quote:Op maandag 13 november 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Ik ben niet te lief maar je kent me nog niet goed genoeg.”
Geen fan van de wals?quote:
komt omdat mannen tegenwoordig alleen nog maar horen dat ze allemaal vrouwenhaters zijnquote:Op maandag 13 november 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Ik ben niet te lief maar je kent me nog niet goed genoeg.”
Ik denk dat je hier wel een punt hebt.quote:Op maandag 13 november 2023 20:18 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat vaak omdat ze te veel willen pleasen op de eerste date en bang zijn dat verschillen heel erg zijn.
Nee sommige mannen zijn gewoon soft en niet wat elke vrouw zoekt.quote:Op maandag 13 november 2023 20:18 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat vaak omdat ze te veel willen pleasen op de eerste date en bang zijn dat verschillen heel erg zijn.
Ongetwijfeld speelt dit ook, maar het sluit elkaar niet uit.quote:Op maandag 13 november 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee sommige mannen zijn gewoon soft en niet wat elke vrouw zoekt.
Ik heb een goeie vriend, echt een goedzak, erg soft. Die krijgt dat vaak genoeg te horen maar ziet het zelf niet.
Maar dan vinden ze de Zuid-Amerikaanse mannen veel te macho.quote:Op maandag 13 november 2023 20:21 schreef Coco het volgende:
Gemiddelde Nederlandse man is ook een softie.
Andersom geldt het voor de gemiddelde vrouw.
Wie is Nova?quote:Op maandag 13 november 2023 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:dombohetolifantje1 zou z'n slurf hier wel in willen steken
Niet mee eens.quote:Op maandag 13 november 2023 20:21 schreef Coco het volgende:
Gemiddelde Nederlandse man is ook een softie.
Die blonde vrouw van 18 toch?quote:
Daar ben je ook een olifantje voor.quote:Op maandag 13 november 2023 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel een softie.
ordinaire schreeuwerdquote:Op maandag 13 november 2023 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Mortaxx ik eis meer gegevens.
Ik heb niet de indruk dat het botst tussen mij en Roland.quote:Op maandag 13 november 2023 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Botst het daarom tussen jou en Roland
Excuses dan ben ik fout geinformeerd.quote:Op maandag 13 november 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat het botst tussen mij en Roland.
Ik waardeer hem juist heel erg.
Ik weet natuurlijk niet hoe Roland hierover denkt.quote:Op maandag 13 november 2023 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Excuses dan ben ik fout geinformeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |