VERPLAATS HET TOPIC.quote:
Nou ja, ik bedoel, het karakter in Robinson Crusoe heette ook Friday dus ja, waarom zou het niet kunnen.quote:Op maandag 13 november 2023 23:09 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]
Ik weet niet of 't klopt maar op X veel claims dat het gewoon een kalender is, met dagen van de week en er staan geen namen op. Zou wel een beetje genant zijn
Dat leek me sowieso wel aannemelijk, maar dit is wel een interessante twistquote:
De rest negeren die mensen die commentaar hebben voor het gemak maar?quote:Op maandag 13 november 2023 23:09 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]
Ik weet niet of 't klopt maar op X veel claims dat het gewoon een kalender is, met dagen van de week en er staan geen namen op. Zou wel een beetje genant zijn
[ afbeelding ]
Wat bedoel je met de rest? De rest van de video?quote:Op maandag 13 november 2023 23:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De rest negeren die mensen die commentaar hebben voor het gemak maar?
Alles lijkt inderdaad te zijn wat hij zegt dat het is maar dan probeert men een ding te maken van het feit dat op dat papiertje geen namen staan als bij een dienstrooster maar slechts een gewone kalenderquote:Op maandag 13 november 2023 23:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de rest? De rest van de video?
Nee, Het Gekozen Volk spreekt altijd alleen maar de waarheid.quote:Op maandag 13 november 2023 23:49 schreef Discombobulate het volgende:
Israël doet niet aan propaganda?
Ik kan geen Arabisch ofzo, maar je ziet inderdaad iedere zeven dagen dezelfde kriebeltjes terugkomen (vrnlquote:Op maandag 13 november 2023 23:09 schreef opgebaarde het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Nee, dat ook weer niet.quote:Op maandag 13 november 2023 23:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kan geen Arabisch ofzo, maar je ziet inderdaad iedere zeven dagen dezelfde kriebeltjes terugkomen (vrnl). Tenzij ze een exact weekrooster hebben lijkt het mij ook een ma-zo kalender
Ja dat zeg ik toch? Het zijn dagen met datum van recht naar links. Wat erboven staat zal vast met de aanslag te maken hebben jaquote:Op dinsdag 14 november 2023 00:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet.
Eerste regel is van rechts naar links, Za t/m Wo, en de regel daaronder verder met Do.
Kalender begint op 7 oct, tekst erboven vertaalt als 'Slag bij Al-Aqsa Overstroming 10/7/11223".
Nou ja, wij doen meestal mooie blokken zodat je bv de dagen van alle weken onder elkaar hebt. Deze loopt dus gewoon door. Dacht dat je dat bedoeldequote:Op dinsdag 14 november 2023 00:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch? Het zijn dagen met datum van recht naar links. Wat erboven staat zal vast met de aanslag te maken hebben ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Satire neem ik aan?quote:Op maandag 13 november 2023 23:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, Het Gekozen Volk spreekt altijd alleen maar de waarheid.
Dat iemand het woord (s)preekt maakt ze voor IDF nog niet tot target, anders zouden er heel wat meer mensen target worden.quote:Op maandag 13 november 2023 10:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als die directeuren echt Hamas zijn, dan gaat IDF ze gewoon uitschakelen. Zoals aan de Israëlische bevolking en aan de wereld is beloofd. Als die directeuren blijven leven, weten we feitelijk hoeveel de claim van hier op fok waard is.
Dat verhaal over die jerrycans zag ik ook voorbijkomen, ik ben benieuwd, het is een beetje raar verhaal.
Ja, maar er was een fragment van 20 seconden over een kalender wat een beetje verwarrend is, dan is er helemaal niets van waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 november 2023 02:06 schreef Vallon het volgende:
Ik ben niet zo van twitter maar deze post is van het IDF begint toch at meer aan te tonen dat onder ziekenhuis plekken zijn waar Hamas zich miliair heeft opgehouden.
Of en in welk mate dit als bewijs te zien is, is dan voor wie het zo (niet) wil zien.
[ twitter ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Buiten idd mijn bias, gekende geruchten is het voor mij aannemelijk dat Hamas haar ziekenhuizen inzet voor andere doelen dan één en alleen voor zieken.
Kwestie van een ander norm dat dan niet onze (westerse) norm is en zo wordt ingezet om te dienen als wapen.
Een beetje als vrijheid oneigenlijk gebruiken om anderen te bedreigen.
Terzijde puur technisch opvallend hier is dat een soortgelijke tunnelingang bij een ander ziekenhuis - gebouwd door Qatar - door Hamas zou zijn aangemerkt als facilitaire toegang tot een waterreservoir.
Waarom het hier dan 20 meter onder grond moet zijn, zal vast een (commando/bunker ?)reden hebben.
Nou er zijn wel meer legitieme vragen over deze reportage hoorquote:Op dinsdag 14 november 2023 03:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja, maar er was een fragment van 20 seconden over een kalender wat een beetje verwarrend is, dan is er helemaal niets van waar natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 14 november 2023 04:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nou er zijn wel meer legitieme vragen over deze reportage hoor
Draadje:
[ twitter ]
Probeer er anders eens met een wat kritischer blik naar te kijken. Het probleem is een beetje dat Israeliers ook niet vies zijn van propaganda. Wat overigens nog niet wil zeggen dat het niet zo is maar echt overtuigend is het ook niet.
Als ze nou gewoon één of meerdere (onafhankelijke) journalisten dat werk laten doen maar dat wil het Israelische leger dan weer niet.
quote:Op dinsdag 14 november 2023 06:58 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]Opvallend hoe die moslims altijd de oorzaak/actie achterwege laten en het dan enkel over de reactie hebben. De standaard slachtofferrol truc die ze gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hieronder nog zo een, de zielige 13 jarige Palestijnse jongen ligt bloedend op straat, een Jood wenst hem de dood toe.
Geen woord over de reden van dit alles en je denkt 'ow wat naar voor die jongen'.
Pas later in de thread licht een andere user toe dat hij 2 Joodse kinderen dood wilde steken.
En de slachtofferrol frame gaat vrolijk verder, hij bleef gehandboeied aan het bed, ja no shit, hij is een vluchtgevaar.
En daarna gebruikt hij de 'ik kan het mij niet herinneren' truc
Een andere user moet toelichten dat het weer eens een eenzijdig slachtofferrol moslim verhaal is, de jongen heeft 2 andere Joodse kinderen gestoken
[ Bericht 5% gewijzigd door slashdotter3 op 14-11-2023 07:25:19 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |