Dan vrijdag avond maar een bopla makenquote:Op maandag 13 november 2023 18:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Helapika moet ik gewoon normaal avondeten
Met ginto'squote:Op maandag 13 november 2023 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan vrijdag avond maar een bopla maken
Dan is stufi nog niet binnenquote:Op maandag 13 november 2023 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan vrijdag avond maar een bopla maken
Haal wel wat straatkranten om te verkopenquote:Op maandag 13 november 2023 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan bij de winkel staan met een gitaar ?
Kan ookquote:Op maandag 13 november 2023 18:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Haal wel wat straatkranten om te verkopen
#kanookleukzijnomhetdaarovertehebbenquote:Op maandag 13 november 2023 19:07 schreef maily het volgende:
[..]
Helemaal waar
#weereenseenanderpraatjedanwathebjevandaaggedaanenmetwieentotwanneerblablabla.
wat een ad artikel allemaal kan uitlokkenquote:Op maandag 13 november 2023 19:07 schreef maily het volgende:
[..]
Helemaal waar
Dus wat heb je gegeten?quote:Op maandag 13 november 2023 19:07 schreef maily het volgende:
[..]
Helemaal waar
Das weer wat andersquote:
Oh ik dacht dat dat onder die hashtag viel, ik vind wel dat die hashtag een afkorting kan gebruikenquote:Op maandag 13 november 2023 19:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Das weer wat andersdan #wathebjevandaaggedaanenmetwieentotwanneerblablabla.
#maardatwordtaluitgemolkeninanderetopicsquote:Op maandag 13 november 2023 19:08 schreef Enfoire het volgende:
[..]
#kanookleukzijnomhetdaarovertehebben![]()
kies maar eentje uit voor @Lovelyquote:Op maandag 13 november 2023 19:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
De eerste keer moet wel met goede gin zijn, anders ga je het echt nooit waarderen
And now for something completely different/out of your comfortzonequote:Op maandag 13 november 2023 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat een ad artikel allemaal kan uitlokken
Al een tijd niet gehad, maar het verschil tussen een hendrick's en bombay en zeker de onderste plank is heel groot bij gin vind ikquote:Op maandag 13 november 2023 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kies maar eentje uit voor @:Lovely
Echt?quote:Op maandag 13 november 2023 19:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Al een tijd niet gehad, maar het verschil tussen een hendrick's en bombay en zeker de onderste plank is heel groot bij gin vind ik
Van dat Hendricksquote:Op maandag 13 november 2023 19:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt?
Welke vind je t lekkerste?
je had even zin om terug te gaan naar je studententijd (als je die hebt gehad) lijkt het welquote:
#daarleesiktochnietquote:Op maandag 13 november 2023 19:17 schreef maily het volgende:
[..]
#maardatwordtaluitgemolkeninanderetopics![]()
Het is wel al een tijdje geleden dat ik het heb gehad, drink nu liever gewoon een rum cola of gewoon bierquote:
quote:Op maandag 13 november 2023 19:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is wel al een tijdje geleden dat ik het heb gehad, drink nu liever gewoon een rum cola of gewoon bier
Oh..quote:Op maandag 13 november 2023 19:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje weg geweest, maar die smiley was nooit iets goeds toch?
Gelukkig!quote:Op maandag 13 november 2023 19:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh..
![]()
Bij mij is t gewoon n blije smiley ..
Ik ben heel aardigquote:Op maandag 13 november 2023 19:47 schreef Enfoire het volgende:
het thema van 2023 'worldkindnessday' lijkt nog niet door te dringen![]()
"Be Kind Wherever Possible"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 13 november 2023 19:49 schreef Sally het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op maandag 13 november 2023 19:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet![]()
Hė verdikkie dacht dat ik punten pakte
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Kalm maar...quote:
Prettig gestoordquote:
Welnee, ik weet wie het zegtquote:Op maandag 13 november 2023 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Booswoest?![]()
* Lovely vlucht snel weg
Welneequote:
Want discussies op het internet of fok zijn nog nooit uit de hand gelopen?quote:Op maandag 13 november 2023 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
WelneeHet is maar internet.
Ze hebben zelden geleid tot fysieke bedreigingen, dus zo erg... nee.quote:Op maandag 13 november 2023 19:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Want discussies op het internet of fok zijn nog nooit uit de hand gelopen?
Dat is al te ver over de grens natuurlijk.quote:Op maandag 13 november 2023 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hebben zelden geleid tot fysieke bedreigingen, dus zo erg... nee.
Daarom. Uiteindelijk zijn het woorden. En we zitten in ONZquote:Op maandag 13 november 2023 20:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is al te ver over de grens natuurlijk.
ONZquote:Op maandag 13 november 2023 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom. Uiteindelijk zijn het woorden. En we zitten in ONZ
Bij mij ook.quote:Op maandag 13 november 2023 19:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh..
![]()
Bij mij is t gewoon n blije smiley ..
quote:Op maandag 13 november 2023 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je had even zin om terug te gaan naar je studententijd (als je die hebt gehad) lijkt het wel
quote:Op maandag 13 november 2023 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
NEEN![]()
godzijdank niet
Kunnen we nou weer gezel doen ja!?
Hier ook, gewoon een glimlach!quote:
quote:
Zal jou eens gezellig doen!quote:Op maandag 13 november 2023 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
NEEN![]()
godzijdank niet
Kunnen we nou weer gezel doen ja!?
quote:Op maandag 13 november 2023 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Zal jou eens gezellig doen!
Heeeejjjquote:
quote:Op maandag 13 november 2023 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Zal jou eens gezellig doen!
Vind het toch wel spannendquote:Op maandag 13 november 2023 20:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind 'm oké.. had t toffer verwacht denk ik
Sci-Fi serie of ben ik nu in de war met een andere?quote:Op maandag 13 november 2023 20:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind het toch wel spannend
En er komen steeds meer verhalen naar buiten etc
La Brea (TV Series 2021–2024) - Reference View - IMDbquote:Op maandag 13 november 2023 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sci-Fi serie of ben ik nu in de war met een andere?
Knijnquote:Op maandag 13 november 2023 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sci-Fi serie of ben ik nu in de war met een andere?
Klinkt wel interessantquote:Op maandag 13 november 2023 20:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
La Brea (TV Series 2021–2024) - Reference View - IMDb
ja dat maakt het wel leuk jaquote:Op maandag 13 november 2023 20:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind het toch wel spannend
En er komen steeds meer verhalen naar buiten etc
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 13 november 2023 21:19 schreef Sally het volgende:
[..]JaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kom zo
quote:Op maandag 13 november 2023 21:19 schreef Sally het volgende:
[..]wie is touwtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow ja, jij mag ook wel in mijn teamquote:
Heb mn werk weer gedaanquote:Op maandag 13 november 2023 21:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow ja, jij mag ook wel in mijn team![]()
SPL / Touwtrekken 2.0 #366 - Spannend spel, dat touwtrekken
(jij moet ook OPtellen)
Nope, daarstraks waren er 3 die omlaag gingenquote:Op maandag 13 november 2023 21:25 schreef Lovely het volgende:
Zijn altijd meer mensen die op tellen dan af tellen
Volgens mij doet Sally de helft van het werk als ik het zo ziequote:Op maandag 13 november 2023 21:25 schreef Lovely het volgende:
haha - ik heb het topic open staan, en automatisch vernieuwen aanquote:Op maandag 13 november 2023 21:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Volgens mij doet Sally de helft van het werk als ik het zo zie
Wint optellen altijd of is dit de eerste keer?quote:Op maandag 13 november 2023 21:26 schreef Sally het volgende:
[..]
haha - ik heb het topic open staan, en automatisch vernieuwen aan
mc Grathie schattiequote:Op maandag 13 november 2023 21:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
ZIe de OPquote:Op maandag 13 november 2023 21:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wint optellen altijd of is dit de eerste keer?
Ah dat is wel sneuquote:Op maandag 13 november 2023 21:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope, daarstraks waren er 3 die omlaag gingenen ik als enige up....
Ach je komt toch ook in DTS?quote:Op maandag 13 november 2023 21:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh heb het hier wel naar mijn zin, ik word zelfs al uitgenodigd om te gaan touwtrekken
Zo gaat hetquote:
Gewoon goed opletten en snel mogelijk optellen of als je naar beneden moet tellen zoals ik bijvoorbeeldquote:Op maandag 13 november 2023 21:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zal van de week wel ff weer mee doen, als ik mij wat fitter voelquote:Op maandag 13 november 2023 21:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Zo gaat het![]()
In de vroege ochtend gaat het ook altijd heel hard naar beneden
Precies, hier is het #weereenseenanderpraatjedanwathebjevandaaggedaanenmetwieentotwanneerblablablaquote:
Ah, dan had ik toch de goede voor mequote:Op maandag 13 november 2023 20:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
ik doe aftellen nuquote:Op maandag 13 november 2023 21:25 schreef Lovely het volgende:
Ben je die ook aan het kijken, wie had het er gisteren toch over was dat niet HC?quote:Op maandag 13 november 2023 20:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt die kijkt het ookquote:Op maandag 13 november 2023 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je die ook aan het kijken, wie had het er gisteren toch over was dat niet HC?
Waarom niet?quote:
Is het wat is een SF toch?quote:
Nou zeg.quote:
snap niet waarom er negatief moet worden gedaan over een scquote:
dat is toch ook niet?quote:Op maandag 13 november 2023 22:01 schreef Enfoire het volgende:
[..]
snap niet waarom er negatief moet worden gedaan over een sc
Wie doet dat?quote:Op maandag 13 november 2023 22:01 schreef Enfoire het volgende:
[..]
snap niet waarom er negatief moet worden gedaan over een sc
vond het niet positief netquote:
quote:Op maandag 13 november 2023 22:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet je echt mee ophouden hoor maily, gisteren liep je ook al stoer te doen
Zal jou eens nauw.quote:
LEAVE MAILY ALONE!quote:Op maandag 13 november 2023 22:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet je echt mee ophouden hoor maily, gisteren liep je ook al stoer te doen
IK zou hem in gedachten houden al ben ik niet zo van de SFquote:Op maandag 13 november 2023 22:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes ik vind het wel een leuke serie
Ja, doe datquote:
Ik hou er van, is toch wel een van mijn favoriete genrequote:Op maandag 13 november 2023 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zou hem in gedachten houden al ben ik niet zo van de SF
Oeh... let's try.... ^^quote:
Kom danquote:
En jij ookquote:
*Stapt op de fiets.quote:Op maandag 13 november 2023 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom dan
[..]
En jij ook
Ik wachtquote:
Kun je lang wachten, want het waait hard. Zuidwesten wind.quote:
Zelf veroorzaakt ook nog!quote:Op maandag 13 november 2023 22:11 schreef McGrath het volgende:
Nu mag Enfoire gaan klagen over de negatieve sfeer
Ach, is maar geinenquote:Op maandag 13 november 2023 22:11 schreef McGrath het volgende:
Alsof jou dat tegen gaat houdenquote:Op maandag 13 november 2023 22:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Kun je lang wachten, want het waait hard. Zuidwesten wind.
Volgens mij heb ik m dan best PRECIES tegen.
quote:Op maandag 13 november 2023 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom dan
[..]
En jij ook
als ik wil klagen ga ik wel naar die sneuneuzen in klaagbakquote:Op maandag 13 november 2023 22:11 schreef McGrath het volgende:
Neen!quote:Op maandag 13 november 2023 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof jou dat tegen gaat houden
Ohhh tr gemacht jij beschuldigd mij ten onrechtequote:Op maandag 13 november 2023 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelf veroorzaakt ook nog!
Nou danquote:
Print hem uit en leg hem bij de verzamelingquote:Op maandag 13 november 2023 22:14 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ohhh tr gemacht jij beschuldigd mij ten onrechte
kost moeitequote:Op maandag 13 november 2023 22:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou dan
[..]
Print hem uit en leg hem bij de verzameling
Slapjanusquote:
Ah jij voelt je aangevallen?quote:Op maandag 13 november 2023 22:03 schreef Enfoire het volgende:
[..]
vond het niet positief net
#117 maar goed
door
quote:
is niequote:
Not me.quote:
Pff.. het was frisjes, maar nu trap ik me wel warm ja.quote:
Ik zit in de autoquote:Op maandag 13 november 2023 22:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Pff.. het was frisjes, maar nu trap ik me wel warm ja.
Hopelijk blijft het droog.
Maar ik moet toch wel met mn zweepje erheen he!
![]()
En jij dan?
Ow. Mss moeten we effe afspreken ergens, dat je me oppikt...?!quote:Op maandag 13 november 2023 22:35 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ik zit in de auto![]()
droog en warmpjes
quote:Op maandag 13 november 2023 22:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow. Mss moeten we effe afspreken ergens, dat je me oppikt...?!
Kan ik het laatste stukkie met je meerijden![]()
Hééél goed plan!quote:Op maandag 13 november 2023 22:37 schreef Enfoire het volgende:
[..]![]()
is wellicht wel beter om samen bij klep aan te komen ook![]()
en dan een lesje leren
Ik hou nie van carnefallllquote:Op maandag 13 november 2023 22:39 schreef Enfoire het volgende:
misschien is er nog wat carnavalliga te doen in braboland![]()
![]()
En doe meteen de groetenquote:Op maandag 13 november 2023 22:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou dan
[..]
Print hem uit en leg hem bij de verzameling
En ik drink geen alcohol.quote:
quote:Op maandag 13 november 2023 22:43 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik drink geen alcohol.haha dat is 1 van de redenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When it rains look for rainbows
When its dark look for stars
Jaquote:
LOL - dat ook iddquote:
Ah.quote:
🤣🤣 uiterst belangrijkquote:Op maandag 13 november 2023 23:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah.
Belangrijk.![]()
* Sally kijkt tv, speelt een spel op de laptop en heeft FOK! diverse tabbladen open staan![]()
Multitasker ftw
Oh - verkeerd in jouw ogen dus?quote:Op maandag 13 november 2023 23:44 schreef Enfoire het volgende:
[..]
🤣🤣 uiterst belangrijk
Er moeten keuzes gemaakt worden.
Er wordt weer een verkeerde weggestuurd🤨
Slaap lekker alvastquote:Ik lig op de bank met een half oog soms hier😎☺
Haha ja ik denk dat hij een verkeerde keus maakt🥴quote:Op maandag 13 november 2023 23:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh - verkeerd in jouw ogen dus?![]()
Dat zal alleen de toekomst uitwijzen, hč?
[..]
Slaap lekker alvast
Morguh Stigquote:
Dotquote:
Sorry... de vaste zijn er niet vandaag ...quote:Op dinsdag 14 november 2023 09:07 schreef Enfoire het volgende:
werd mij beloofd gister door @:sally dat touw in de ochtend leuker zou zijn voor mijn team
ja maar ik ben al een uur bezigquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry... de vaste zijn er niet vandaag ...
En ik heb me heel erg ingehouden...
Jullie staan al best laag, in de 20 inmiddels
Dit gaat me nu te snel, moet constant mijn posts aanpassen met jullie fanatiekelingenquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:05 schreef Enfoire het volgende:
[..]
ja maar ik ben al een uur bezig
dit schiet n iet op
ja 20 maar ja.. 1 tegen 1 schiet niet op
geen fun zo
quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dit gaat me nu te snel, moet constant mijn posts aanpassen met jullie fanatiekelingen
Jullie hebben een heel topic volgemaakt, vanaf gisteren op 80+...!quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:05 schreef Enfoire het volgende:
[..]
ja maar ik ben al een uur bezig
dit schiet n iet op
ja 20 maar ja.. 1 tegen 1 schiet niet op
geen fun zo
Moet je abo nemenquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dit gaat me nu te snel, moet constant mijn posts aanpassen met jullie fanatiekelingen
Ja, soms hou ik het ook niet meer bij hoor..quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
nou net een topic van 36 geloof ik naar 25quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Jullie hebben een heel topic volgemaakt, vanaf gisteren op 80+...!
Vind het nogal netjes hoor![]()
![]()
Nou niks moet, maar dan kan je wel sneller postenquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet je er ook nog geld tegenaan gooien...
Het ging er meer om dat er nu tegelijk gepost wordt, dan maakt nog sneller niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou niks moet, maar dan kan je wel sneller posten
klopt ik heb ook geen aboquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat er nu tegelijk gepost wordt, dan maakt nog sneller niet zoveel uit.
Ja klopt, dan moet je post weer aanpassen.. daarom doe ik ook niet altijd meequote:Op dinsdag 14 november 2023 10:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat er nu tegelijk gepost wordt, dan maakt nog sneller niet zoveel uit.
maar wel weer een omlaag als je geweest bentquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja klopt, dan moet je post weer aanpassen.. daarom doe ik ook niet altijd mee
Uhuquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:23 schreef Enfoire het volgende:
[..]
maar wel weer een omlaag als je geweest bent
Oh ja...? Klaar mee? Tis verslavend he...?quote:
@JustinK , de lepelaarquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, soms hou ik het ook niet meer bij hoor..
Vooral niet als aloa, Justin, en DavieChase bezig zijn (of hoe ze ook heten)
quote:Op dinsdag 14 november 2023 09:07 schreef Enfoire het volgende:
werd mij beloofd gister door @:sally dat touw in de ochtend leuker zou zijn voor mijn team
Nu jaaaaa, aloa kwam je helpenquote:Op dinsdag 14 november 2023 09:07 schreef Enfoire het volgende:
Zonder hulp van aloa en FF was het ook nooit geluktquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu jaaaaa, aloa kwam je helpen![]()
En uiteindelijk gewonnen![]()
Oh ja, FreshFruit kwam ook nog helpenquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:44 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Zonder hulp van aloa en FF was het ook nooit gelukt
Een mention werkt niet meer als je de post aanpast..quote:
Neequote:Op dinsdag 14 november 2023 13:12 schreef Enfoire het volgende:
Ook niet in het 1e bericht?
dan nog eens hier :
dank je wel @:bondage![]()
![]()
![]()
![]()
super de puper lief
Smakelijk etenquote:Op dinsdag 14 november 2023 13:19 schreef Sally het volgende:
lunspause![]()
weer lekker op het werk! versgemaakte maaltijdsalade![]()
Smakelijk happenquote:Op dinsdag 14 november 2023 13:19 schreef Sally het volgende:
lunspause![]()
weer lekker op het werk! versgemaakte maaltijdsalade![]()
tss we zijn een teamquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:44 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Zonder hulp van aloa en FF was het ook nooit gelukt
Jij en ik nietquote:
Haha - ja hier welquote:
kheb gezienquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - ja hier wel![]()
(zag je de knipoog?)
Wiener Melange?quote:
Nee Wiener Melange vind ikquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Wiener Melange?
Of heb je een blokje chocolade naast je koffie
Is dat je lievelingseten?quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:05 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Nee doe mij maar gewoon bami of nasi enzo
Dat heb ik nog nooit iemand zien doenquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:08 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt de vulling eruit ploppen![]()
Beetje kewpie-dressing
Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit iemand zien doen
Klopt, maar daarom nigiri, daar zit al vaak geen zeewier bijquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar als je geen zeewier lust kun je dan alsnog de rijst/vis/komkommer/avocado eten
kewpie dressingquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:08 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt de vulling eruit ploppen![]()
Beetje kewpie-dressing
Ohh lekker pannenkoekenquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb al pannenkoeken op, dus een salade
Stroopquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:43 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ohh lekker pannenkoekenwat had je er op
?
Ligt er aan hoeveel je er hebt gegetenquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik moet nog sporten dus het is goede brandstof
Zo'n shaker, is in totaal ongeveer 700 kcal, gaat er wel weer af in 1.5 uurquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:46 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel je er hebt gegeten
Hard trainen en wegquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zo'n shaker, is in totaal ongeveer 700 kcal, gaat er wel weer af in 1.5 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |