Dan vrijdag avond maar een bopla makenquote:Op maandag 13 november 2023 18:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Helapika moet ik gewoon normaal avondeten
Met ginto'squote:Op maandag 13 november 2023 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan vrijdag avond maar een bopla maken
Dan is stufi nog niet binnenquote:Op maandag 13 november 2023 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan vrijdag avond maar een bopla maken
Haal wel wat straatkranten om te verkopenquote:Op maandag 13 november 2023 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan bij de winkel staan met een gitaar ?
Kan ookquote:Op maandag 13 november 2023 18:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Haal wel wat straatkranten om te verkopen
#kanookleukzijnomhetdaarovertehebbenquote:Op maandag 13 november 2023 19:07 schreef maily het volgende:
[..]
Helemaal waar
#weereenseenanderpraatjedanwathebjevandaaggedaanenmetwieentotwanneerblablabla.
wat een ad artikel allemaal kan uitlokkenquote:Op maandag 13 november 2023 19:07 schreef maily het volgende:
[..]
Helemaal waar
Dus wat heb je gegeten?quote:Op maandag 13 november 2023 19:07 schreef maily het volgende:
[..]
Helemaal waar
Das weer wat andersquote:
Oh ik dacht dat dat onder die hashtag viel, ik vind wel dat die hashtag een afkorting kan gebruikenquote:Op maandag 13 november 2023 19:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Das weer wat andersdan #wathebjevandaaggedaanenmetwieentotwanneerblablabla.
#maardatwordtaluitgemolkeninanderetopicsquote:Op maandag 13 november 2023 19:08 schreef Enfoire het volgende:
[..]
#kanookleukzijnomhetdaarovertehebben![]()
kies maar eentje uit voor @Lovelyquote:Op maandag 13 november 2023 19:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
De eerste keer moet wel met goede gin zijn, anders ga je het echt nooit waarderen
And now for something completely different/out of your comfortzonequote:Op maandag 13 november 2023 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat een ad artikel allemaal kan uitlokken
Al een tijd niet gehad, maar het verschil tussen een hendrick's en bombay en zeker de onderste plank is heel groot bij gin vind ikquote:Op maandag 13 november 2023 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kies maar eentje uit voor @:Lovely
Echt?quote:Op maandag 13 november 2023 19:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Al een tijd niet gehad, maar het verschil tussen een hendrick's en bombay en zeker de onderste plank is heel groot bij gin vind ik
Van dat Hendricksquote:Op maandag 13 november 2023 19:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt?
Welke vind je t lekkerste?
je had even zin om terug te gaan naar je studententijd (als je die hebt gehad) lijkt het welquote:
#daarleesiktochnietquote:Op maandag 13 november 2023 19:17 schreef maily het volgende:
[..]
#maardatwordtaluitgemolkeninanderetopics![]()
Het is wel al een tijdje geleden dat ik het heb gehad, drink nu liever gewoon een rum cola of gewoon bierquote:
quote:Op maandag 13 november 2023 19:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is wel al een tijdje geleden dat ik het heb gehad, drink nu liever gewoon een rum cola of gewoon bier
Oh..quote:Op maandag 13 november 2023 19:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje weg geweest, maar die smiley was nooit iets goeds toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |