Je moet toch wel een beetje ambitie hebben, wat moet ie dan zeggen na 1 mislukt seizoen, we hopen over 10 jaar weer aan te haken bij FC Volendam?quote:Op zondag 19 november 2023 18:35 schreef Document1 het volgende:
[..]
Naja ik vind het toch wel een beetje prematuur om zo te lullen als je onderkant rechter rijtje staat.
wat is er mis mee?quote:Op zondag 19 november 2023 18:31 schreef Document1 het volgende:
Nog niet eens klaar met vallen maar de hoogmoed is er alweer.Het real Madrid van Nederland. Dat hij het z’n bek uitkrijgt.
Het schijnt dus dat Ajacieden arrogant zijn als ze ambities uitspreken dat wordt in dit land niet gewaardeerd. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg je kent het wel.quote:
Dat zegt vooral heel erg veel over jouquote:Op zondag 19 november 2023 18:35 schreef Document1 het volgende:
[..]
Naja ik vind het toch wel een beetje prematuur om zo te lullen als je onderkant rechter rijtje staat.
Calvinistisch geneuzel. Ik ben pas tevreden als van Praag in iedere bestuurskamer heeft gepist om dominantie te tonen.quote:Op zondag 19 november 2023 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zegt vooral heel erg veel over jou
Lezen is nooit je sterkste punt geweest hè, niet dat ik het met z'n uitspraak eens ben maar het gaat meer over de klasse die zij uitstralen.quote:Op zondag 19 november 2023 18:35 schreef Document1 het volgende:
[..]
Taylor in 1 adem noemen met Blind en Klaassen is een gotspe. Blind en Klaassen hebben hun waarde bewezen, Taylor absoluut niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Goed verhaal van Taylor op VI.nl. Echte Ajacied, net als Blind en Klaassen. Apart hoe zij altijd sneller de lul zijn/waren dan anderen bij het publiek.
Blind werd in het begin ook afgebrand, Klaassen kan ik me eigenlijk weinig van herinneren dat die pispaal is geweest.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Taylor in 1 adem noemen met Blind en Klaassen is een gotspe. Blind en Klaassen hebben hun waarde bewezen, Taylor absoluut niet.
Klaassen is inderdaad nooit echt de pispaal geweest, maar heel veel krediet kreeg de man ook weer niet. Best opvallend dat dat bij drie jongens die zich ook supporter voelen zo is/was.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind werd in het begin ook afgebrand, Klaassen kan ik me eigenlijk weinig van herinneren dat die pispaal is geweest.
Wel heeft Taylor een beetje een houding, dat hadden die anderen niet.
Ik vond het vooral voor Blind in z'n eerste periode lullig omdat het meer door z'n vader kwam die in het kamp Van Gaal zat toen Cruijff de boel wilde veranderen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klaassen is inderdaad nooit echt de pispaal geweest, maar heel veel krediet kreeg de man ook weer niet. Best opvallend dat dat bij drie jongens die zich ook supporter voelen zo is/was.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Blind en Klaassen hebben hun waarde bewezen
Die is wel diep gedaald, kon wel aardig voetballen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
Ene Tarik O., ex Ajax, krijgt 2,5 jaar cel in Spanje
https://www.voetbalprimeu(...)n-eigen-dochter.html
Oulida, matige speler was dat zeg.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
Ene Tarik O., ex Ajax, krijgt 2,5 jaar cel in Spanje
https://www.voetbalprimeu(...)n-eigen-dochter.html
Was wel een aardig talent dacht ik maar Ajax was toen wereldtop.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Oulida, matige speler was dat zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |