Compleet idiote suggestie op het moment dat de zorg al een tekort heeft van 50.000 werknemers en de projecties zeggen dat we het huidige systeem richting een tekort van 135.000 gaan.quote:Op zondag 12 november 2023 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zorgdiscussie en de complimenten aan Marijnissen over die zorgbuurthuizen zal allicht wat stemmen richting SP drijven....
Al kun je wel veel arbeidstijd besparen als mensen bij elkaar wonen en thuiszorgers niet de hele tijd moeten reizen tussen ouderen.quote:Op zondag 12 november 2023 23:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Compleet idiote suggestie op het moment dat de zorg al een tekort heeft van 50.000 werknemers en de projecties zeggen dat we het huidige systeem richting een tekort van 135.000 gaan.
quote:Op zondag 12 november 2023 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Moeder kan best wat minder eten zo te zien, in haar gezicht alleen al moet wel een paar honderd euro aan boodschappen te halen zijn
Meh...quote:Op zondag 12 november 2023 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Moeder kan best wat minder eten zo te zien, in haar gezicht alleen al moet wel een paar honderd euro aan boodschappen te halen zijn
quote:Op zondag 12 november 2023 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Dat werkt alleen als je geen thuiszorg meer gaat bieden maar mensen gaat dwingen om naar een instelling te gaan wat nou net niet de bedoeling was, volgens mij.quote:Op zondag 12 november 2023 23:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Al kun je wel veel arbeidstijd besparen als mensen bij elkaar wonen en thuiszorgers niet de hele tijd moeten reizen tussen ouderen.
Oh zoals het VK denk ik.quote:Op zondag 12 november 2023 23:02 schreef matthijst het volgende:
Enige zorgen die ik heb is hoe het er hier in NL over 10 jaar uitziet.
Dat heb ik ook wel. Hoeveel verdienen ze, of nou ja hij, en wat zijn de woonlasten bijvoorbeeld. Veel mensen gaan helemaal tot hun nek in de schulden zitten, tot de max hypotheek en als er dan tegenslagen zijn verbaast zijn dat je geen geld overhoudtquote:Op zondag 12 november 2023 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet nooit zo goed bij dit soort discussies of die gestegen kosten echt de oorzaak zijn, of dat het andere redenen heeft.
Ik dacht al, zouden de supermarkten naast elkaar staan?quote:Op zondag 12 november 2023 23:04 schreef matthijst het volgende:
En alles met de auto, dus verrijden ze aan benzine de besparingen
Paar tientjes wellicht... Dat zou jij ook niet doen.quote:Op zondag 12 november 2023 23:04 schreef timmmmm het volgende:
Ze zou dus wel meer geld overhouden als ze ook gaat werken, maar daar heeft ze geen zin inDie is liever de hele dag 'boerenkool' aan het eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |