Die heeft nog een immuuniteitsmuntquote:
Misschien zet hij hem niet in.quote:Op zondag 19 november 2023 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heeft nog een immuuniteitsmunt
Misschien ziet-ie het niet aankomen.quote:Op zondag 19 november 2023 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heeft nog een immuuniteitsmunt
Ja, van mij mag het idd! Die blonde schijnheilige doos heb ik niks mee sowieso.quote:Op zondag 19 november 2023 20:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dus die blonde meid of Mark gaat eraan
Dit hoop ik ook. En dan die blonde of radmilo naar huisquote:Op zondag 19 november 2023 20:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik hoop dat Mark wint, dan wordt het een leuke twist bij de eilandraad
Maar ja, dan stapt hij er alsnog zelf uit natuurlijk… hij gaat toch wel.quote:Op zondag 19 november 2023 20:27 schreef Document1 het volgende:
Ik hoop dat het ze lukt om iemand anders naar huis te sturen. Wil die blik wel eens van die laffe hond.
Hij wil een proef winnenquote:Op zondag 19 november 2023 20:32 schreef Cupfighter het volgende:
Als hij weg wil waarom blijft hij dan zo lang hangen
Vanwege het Krista wegstemmenquote:Op zondag 19 november 2023 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb het eerste gemist gingen ze bitchen op Mark ?
Als hij de volgende aflevering geen immuniteit wint, dan gewoon de munt inzetten dan zit hij sowieso in de halve finalequote:Op zondag 19 november 2023 20:39 schreef tesssssssss het volgende:
Mark heeft nu imuniteit en een munt. Dus die ga je niet wegkrijgen.
Was toch terecht krista is een bitch.quote:
De manier waarop ws niet fraaiquote:Op zondag 19 november 2023 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was toch terecht krista is een bitch.
Nu gaat Willem hetzelfde doen.quote:
De huidige deelnemers willen het spel te lief spelen.quote:
Hij heeft nog geen teksten onder de briefjes geschreven en gezegd dat hij naar huis wil, totaal anders dusquote:
Je bedoeld het seizoen met Fatima de Moreiro?quote:Op zondag 19 november 2023 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De huidige deelnemers willen het spel te lief spelen.
De pokertrio seizoen was episch met backstabben
Fatima en de tweeling ja die de tuinman eruit stemde toen dat heeft het hele programma voor goed veranderd qua bondjes enzo.quote:Op zondag 19 november 2023 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De huidige deelnemers willen het spel te lief spelen.
De pokertrio seizoen was episch met backstabben
Dat weet ik nog wel, die tuinman had dat hele kamp gebouwd en toen werd-ie weggestemd.quote:Op zondag 19 november 2023 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fatima en de tweeling ja die de tuinman eruit stemde toen dat heeft het hele programma voor goed veranderd qua bondjes enzo.
Oa Soundos, Die Nederlandse Amerikaanse Model (Marcana ofzo ?)
Roeland Fernhout. Sef en Geza hebben sindsdien ook zulke streken laten zien daarom snap ik nu de heftige reacties op de stunt van Ratmillo ook niet.
Fatima won toch toen? Met dat boogschietenquote:Op zondag 19 november 2023 21:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel, die tuinman had dat hele kamp gebouwd en toen werd-ie weggestemd.
Nou, dat zou heel goed kunnen, ik kan me alleen herinneren hoe boos die tuinman was.quote:Op zondag 19 november 2023 21:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Fatima won toch toen? Met dat boogschieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |