Hij ligt weer eens achterquote:Op zondag 12 november 2023 20:11 schreef Verida het volgende:
[..]
graag, die man gaat me steeds meer tegenstaan.
Het lijkt net of ze zich niet realiseren dat ze in een spel zitten.quote:Op zondag 12 november 2023 20:21 schreef Document1 het volgende:
Die Radmillo valt wel weer door de mand. Ik snap die haat daar op krista echt niet. Lijkt wel een kleuterklas.
We wachten op het eerste ding waar hij goed in is. Inmiddels wachten we al weken?quote:
hij heeft maxim en chelsey beloofd dat hij pas van het eiland weg zal gaan als Krista eruit gespeeld is....quote:Op zondag 12 november 2023 20:21 schreef Document1 het volgende:
Die Radmillo valt wel weer door de mand. Ik snap die haat daar op krista echt niet. Lijkt wel een kleuterklas.
Nou dat. Hij zou ook zo maar eens op kunnen geven. Wat een loserquote:Op zondag 12 november 2023 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We wachten op het eerste ding waar hij goed in is. Inmiddels wachten we al weken?
Moet niet gekker worden hoorquote:Op zondag 12 november 2023 20:36 schreef Verida het volgende:
hoor ik nou krista zeggen dat Radmillo ook heeft gevraagd om eruit gestemd te worden ?
wat een idioot
Ik denk dat iris zich bij de allerlaatste proef realiseert dat Jochen er uit stemmen misschien toch iets tactischer was geweest.quote:Op zondag 12 november 2023 20:44 schreef Cupfighter het volgende:
En weer wordt er iemand meegenomen naar winnaars eiland die naar huis wil, ik snap dat niet
Nou dit. Heel raarquote:Op zondag 12 november 2023 20:44 schreef Cupfighter het volgende:
En weer wordt er iemand meegenomen naar winnaars eiland die naar huis wil, ik snap dat niet
En op de een of andere manier stond hij wel met uitgestrekte armen op het laatst en had zij er een hoek in vanaf de schoudersquote:Op zondag 12 november 2023 21:00 schreef engine het volgende:
Licht zijn blijkt altijd een groot voordeel met dit soort proeven.
Is toch wel een erg vrouwtje.quote:
Dus 2 naar huis?quote:
Ja, geen idee.quote:Op zondag 12 november 2023 21:27 schreef Wicky15 het volgende:
Hoe komt Radmilo eigenlijk aan drie stemmen? Wat heb ik gemist
Eens.quote:
Die is nu leeg. Suicide actie. Maar Krista laat zich kennen zeg. Zelf vanaf dag 1 het spel spelen. En nu dit.....quote:Op zondag 12 november 2023 21:27 schreef Wicky15 het volgende:
Hoe komt Radmilo eigenlijk aan drie stemmen? Wat heb ik gemist
Owja, je krijgt de stemmen in 1x.quote:Op zondag 12 november 2023 21:30 schreef lars91 het volgende:
[..]
Die is nu leeg. Suicide actie. Maar Krista laat zich kennen zeg. Zelf vanaf dag 1 het spel spelen. En nu dit.....
dat hij nog het lef heeft om te zeggen : niets persoonlijksquote:Op zondag 12 november 2023 21:28 schreef engine het volgende:
Niks persoonlijks![]()
Gelukkig kan hij niks dus hij gaat sowieso niet winnen.
Was vorige seizoenen ook zo, dus niks nieuws onder de zonquote:Op zondag 12 november 2023 21:30 schreef Wicky15 het volgende:
Ik was en ben absoluut geen fan van Krista maar dat ze het zo op haar gemunt hebben vind ik echt de grootste onzin
Dit was 100 procent persoonlijk.quote:Op zondag 12 november 2023 21:30 schreef Document1 het volgende:
Niks persoonlijke durft hij nog te zeggen. Wat een debiel.
Die boodschappen op de stemmen man dat is gewoon laag. En dan is het niet persoonlijk.quote:Op zondag 12 november 2023 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu Krista slachtoffer is van het spel, is het opeens niet de juiste manier van het spel spelen.
De rest van Krista clubje gaat eraanquote:
Dat is ook gewoon een naaistreek, wat mij betreft, zeggen dat je naar huis wil terwijl het niet zo is.quote:Op zondag 12 november 2023 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu Krista slachtoffer is van het spel, is het opeens niet de juiste manier van het spel spelen.
Geen idee, heb paar seizoenen niet meer gekeken.quote:Op zondag 12 november 2023 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was vorige seizoenen ook zo, dus niks nieuws onder de zon
Mark is toch nergens rancuneus? Tactisch voor hem de beste optie dit.quote:Op zondag 12 november 2023 21:30 schreef BE het volgende:
Wat is die Radmilo een ontzettend smerig mannetje zeg!![]()
Krista had de eer aan zichzelf moeten houden en nooit de discussie aan moeten gaan.
Interessant ook dat Eva niet rancuneus mocht zijn richting Chelsey maar Mark mag wel rancuneus zijn richting Krista over die eerste stemming… :’)
De programmaleiding is steeds meer aan het zoeken naar ‘spelregels’ waardoor er gedonder ontstaat… steeds minder survival…
Hij haalde net nog aan ‘als het aan jou had gelegen was ik er de eerste ronde al uit gegaan’.quote:Op zondag 12 november 2023 21:36 schreef lars91 het volgende:
[..]
Mark is toch nergens rancuneus? Tactisch voor hem de beste optie dit.
Nee man. Tactisch was geweest als ze nu Guido eruit hadden gestemd. Hier is echt niks tactisch aan.quote:Op zondag 12 november 2023 21:36 schreef lars91 het volgende:
[..]
Mark is toch nergens rancuneus? Tactisch voor hem de beste optie dit.
Ja dit dus. Krista had er al uit gelegen. Was gewoon nog een soort extra psychologische tik die precies nergens voor nodig was. Daarom vind ik het ergens ook boven het spel uit stijgen of zo?quote:Op zondag 12 november 2023 21:36 schreef koemleit het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom deze "stunt" nodig was.
Zowat iedereen zou toch sowieso al voor Krista gaan toch?
Dit deden ze zodat ze wat meer hoop had en het harder aankwam? Waarom anders?
Nare trap na.
Was dat wel zo? Met name Krista riep dat heel hard. Willem en Ilse overwogen om op hem stemmen omdat ze dachten dat hij naar huis wilde. Dus kan mij niet voorstellen dat het zo stellig gezegd is.quote:Op zondag 12 november 2023 21:33 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een naaistreek, wat mij betreft, zeggen dat je naar huis wil terwijl het niet zo is.
Mark zit niet in de positie om de groep nu richting een ander te sturen.quote:Op zondag 12 november 2023 21:37 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nee man. Tactisch was geweest als ze nu Guido eruit hadden gestemd. Hier is echt niks tactisch aan.
quote:Op zondag 12 november 2023 21:38 schreef superniger het volgende:
DIKKE SPOILER IN DE PREVIEW.Die loopt al weken met een zelfgemaakte ketting rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dat weet ik niet 100 % zeker, maar toen ik Jochen hoorde zeggen "Als Radmilo eruit wil stem ik gewoon op hem" nam ik het ook aan.quote:Op zondag 12 november 2023 21:38 schreef lars91 het volgende:
[..]
Was dat wel zo? Met name Krista riep dat heel hard. Willem en Ilse overwogen om op hem stemmen omdat ze dachten dat hij naar huis wilde. Dus kan mij niet voorstellen dat het zo stellig gezegd is.
Jochen had toch ook op Radmilo gestemd, of heb ik dat verkeerd gezien?quote:Op zondag 12 november 2023 21:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet 100 % zeker, maar toen ik Jochen hoorde zeggen "Als Radmilo eruit wil stem ik gewoon op hem" nam ik het ook aan.
Ja, dat had hij gedaan.quote:Op zondag 12 november 2023 21:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Jochen had toch ook op Radmilo gestemd, of heb ik dat verkeerd gezien?
Beetje psychopatische trekjes heeft 'ie.quote:Op zondag 12 november 2023 21:38 schreef superniger het volgende:
Hey Radmilo, kijk eens dom.
Ja ho maar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |