abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211271194
pi_211271202
Zo voor jullie ook die lamp in de lucht aangezet *G*
Onderweg met wandelen dacht ik, ik bel mijn jarige O+ broer O+ ff.
ff is dan ruim een half uur :+
pi_211271453
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 12:58 schreef Blues het volgende:
“Even” bestaat niet. Feli.

@Lucky_Strike Recept van Kay voor een andere keer dan?
En een overzicht van mijn lievelings recepten, die ik voor de eeuwigheid heb ‘gered’.
Liefhebbers?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211271529
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 12:58 schreef Blues het volgende:
De lamp stond hier helaas alleen vanochtend vrij vroeg aan. Inmiddels al weer een tijdje grijs. Maar ik mag niet zeuren, want het is in elk geval nog droog. En gefeliciteerd met je broer!

Wel een prima ochtend gehad. Beddengoed in twee delen gewassen en in droger, scrambled eggs gemaakt voor ontbijt/lunch, schaatsen gekeken en een uurtje geslapen op de bank met de katjes als verwarmde verzwaringsdeken.

Zometeen voor het eerst sinds 8 oktober weer hockeyen. Eerst 3 weken geen wedstrijd en vorige zondag was ik nog ziek (en trainingen tussendoor ook niet ivm ogen/ziek). Heel benieuwd hoe het gaat, heb sinds ziek zijn niet meer gesport en voel me sinds vrijdag pas weer echt normaal dus zal nog wel niet super denderend zijn met de conditie. Wel zin om er weer even te zijn! En wij zijn met 15 en de tegenstander staat vrij laag, dus hopelijk wordt t niet zo'n zware wedstrijd. Ook benieuwd hoe t met mn ogen is. Laatste keer had ik er best veel last van, zag ik ze ineens weer hele tijd. Maar is natuurlijk paar weken verder alweer, dus dat is dit keer vast al beter!

@Lonaa hoe bevalt nieuwe matras vooralsnog?
pi_211271535
Ik ben tegenwoordig (omdat ik wat vaker kook) fan van leukerecepten.nl iig om inspiratie op te doen en dan maak ik het met een twist van mezelf.
pi_211271550
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 13:36 schreef vlindertje89 het volgende:

Zometeen voor het eerst sinds 8 oktober weer hockeyen. Eerst 3 weken geen wedstrijd en vorige zondag was ik nog ziek (en trainingen tussendoor ook niet ivm ogen/ziek). Heel benieuwd hoe het gaat, heb sinds ziek zijn niet meer gesport en voel me sinds vrijdag pas weer echt normaal dus zal nog wel niet super denderend zijn met de conditie. Wel zin om er weer even te zijn! En wij zijn met 15 en de tegenstander staat vrij laag, dus hopelijk wordt t niet zo'n zware wedstrijd. Ook benieuwd hoe t met mn ogen is. Laatste keer had ik er best veel last van, zag ik ze ineens weer hele tijd. Maar is natuurlijk paar weken verder alweer, dus dat is dit keer vast al beter!

Geniet er ook van en veel plezier :*
pi_211271574
Over broers gesproken, g's broer appte net, zij zijn bij de AWD aan het wandelen.
We hebben nu een spontane date om daar over een uurtje bij die 'blokhut' met hen wat te drinken.
Doen ze goed ^O^
pi_211271816
Ik wil @DancingPhoebe en @Cat-astrophe gaarne even wijzen op r/feltgoodcomingout.
Ook een om vrolijk van te worden O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211271994
@Sarabi bier , toastje, worst en ajax op tv
pi_211271995
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 14:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil @:dancingphoebe en @:cat-astrophe gaarne even wijzen op r/feltgoodcomingout.
Gay
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211272012
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:25 schreef Karzai het volgende:
@:Sarabi bier , toastje, worst en ajax op tv
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit B:)B proost!
pi_211272017
Ok, geef schouderklop, ben door alle tegenzin heen toch gaan wandelen
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_211272019
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ziet er goed uit B:)B proost!
sante ^O^
pi_211272040
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 13:29 schreef AnneX het volgende:

[..]
“Even” bestaat niet. Feli.

@:Lucky_Strike Recept van Kay voor een andere keer dan?
En een overzicht van mijn lievelings recepten, die ik voor de eeuwigheid heb ‘gered’.
Liefhebbers?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wortels zijn zeker ridiculously good :9

Ik ben wel benieuwd naar haar hachee.

quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:25 schreef Karzai het volgende:
@:Sarabi bier , toastje, worst en ajax op tv
[ afbeelding ]
Weekend O+
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, geef schouderklop, ben door alle tegenzin heen toch gaan wandelen
Hierzo :Y
Spoilers!
pi_211272047
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 13:36 schreef Blues het volgende:
Ik ben tegenwoordig (omdat ik wat vaker kook) fan van leukerecepten.nl iig om inspiratie op te doen en dan maak ik het met een twist van mezelf.
Laat minilot het niet horen
pi_211272080
:W

Gister trainersexamen gehad. Gehaald *G*
Ik kneep 'm wel even, want ze gingen super serieus doen over dat m'n ehbo-kit niet op orde was. Het examen was op een andere club en de mensen van die club waren gistermiddag allemaal al naar huis, dus het was überhaupt maar goed dat ik m'n eigen ehbo-spullen mee had, want het materiaalhok was dus dicht. Mijn ehbo-kit is redelijk compleet, maar er zit niet zo'n gouden dekentje in. En dat mag natuurlijk niet. En veiligheid staat op 1 dus dit was wel een tekortkoming van mij als trainer. (Ik vind het vooral heel stom dat er van de club waar de examens waren alle mensen naar huis waren, als mijn club niet-leden op het terrein heeft, blijft er altijd een ehbo'er van ons ook bij)
Maar goed. Ze hebben me streng toegesproken maar ik ben alsnog geslaagd. *G*
pi_211272082
@vlindertje89 hoe ging de hockey?
pi_211272083
@DancingPhoebe schouderklop!! *G*
pi_211272090
Volgens mij ben ik verkouden aan het worden ;(
Of het komt omdat ik niet zo lang geslapen heb.
Bij B gelogeerd O-)
pi_211272100
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Laat minilot het niet horen
Het was Smulweb dat hier niet genoemd mag worden toch?
Spoilers!
pi_211272107
Net iets minder geld uitgegeven dan verwacht op de stoffenmarkt., wanneer de bruiloftskleding klaar is staat een vest op de planning.
Zag wel een paar hele mooie stoffen maar die waren zo ontzettend duur, daar durf ik geen schaar in te zetten en :o

Ziet er goed uit @Karzai

Veel plezier straks @Blues en @golfer

Hier staat, als probeersel, stamppot boerenkool, in de slowcooker. Kijken hoe dat gaat.
We have far more in common than that which devides us..
pi_211272110
Tele *O*

Heb je nou morgen die sollicitatie? Succes en beterschap *O*
Spoilers!
pi_211272118
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat woord heb ik ooit eens uitgeschreven, mocht niet oa van Robin (die ik hier nog steeds mis)
pi_211272143
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tele *O*

Heb je nou morgen die sollicitatie? Succes en beterschap *O*
Ik heb morgenochtend, dinsdagmiddag en vrijdagmiddag sollicitaties _O-

Ben nu moed aan het verzamelen om dit alles voor te bereiden. Ik moet voor dinsdag een presentatie van 15 minuten en voor vrijdag een presentatie van 5 minuten over een recent project en dan vooral de techniek erachter. Ben bang dat ik door de mand ga vallen dus geen zin om te beginnen :')

Verkoudheid komt vast goed. Het is een wonder dat ik deze herfst nog nergens last van heb gehad. Denk dat ik een kruidenthee zet en aan de slag ga ^O^
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 november 2023 @ 14:42:01 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211272148
We hadden net Koffie en Politics op de Grote Markt. Niet alleen flyers uitdelen, maar ook het gesprek aan gaan :+.

Snel omkleden en richting Amsterdam voor IDFA/Copa 71.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_211272185
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O ik doelde op een rant van minilot iz het aanpassen van recepten :D
pi_211272490
Kleine drie uurtjes gewandeld. Nu in blote togus in de zon.

Geen staafmixer hier tot de beschikking. De kookroom staat nu gepland voor morgen, paprika/verse bosui-roomsoep.
De room moet dan maar goed blijven, ik heb jier natuurlijk ook geen koeling.
En *dus* moet de sardines + mosselen (gister diepgevroren gekocht) vandaag op.

quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 11:42 schreef Blues het volgende:
Ik heb me ook wel eens uit de naad staan kloppen op kookroom hoor! BOKSSSSS *O*
Dat doet me deugd. Het is mij nog niet eerder gebeurd en ik snapte er best lang ook niets van. Uiteindelijk de moed maar opgegeven en iets later viel mijn oog op de tekst op het pakje ):O
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211272530
Kookroom is ook prima voor een lekkere paddenstoelensaus voor bij de kip of een stukje vlees. Of met pasta O+

Ik ben al 3 uur uit bed. Kan niet slapen. Ik heb een onmogelijke opdracht van werk en ik lig er wakker van -O- De oplossing (wat ik niet echt een elegante oplossing vind) is gewoon hakken met een bijltje en de spaanders voor lief nemen (lees: boze mensen). Maar ik ben een people pleaser, dus dat is wel een ding :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211272544
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211272547
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Kookroom is ook prima voor een lekkere paddenstoelensaus voor bij de kip of een stukje vlees. Of met pasta O+

Ik ben al 3 uur uit bed. Kan niet slapen. Ik heb een onmogelijke opdracht van werk en ik lig er wakker van -O- De oplossing (wat ik niet echt een elegante oplossing vind) is gewoon hakken met een bijltje en de spaanders voor lief nemen (lees: boze mensen). Maar ik ben een people pleaser, dus dat is wel een ding :')
Is er een elegante oplossing mogelijk? En wat kost dat jou dan?
  zondag 12 november 2023 @ 15:32:44 #31
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_211272599
ik moet eens een keer van mn bank afkomen en gaan douchen geloof ik.. maar poes en jeweetwelkater liggen zo heerlijk op schoot en emily in paris is nog steeds leuk ..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_211272624
quote:
5s.gif Op zondag 12 november 2023 15:26 schreef sigme het volgende:

Is er een elegante oplossing mogelijk? En wat kost dat jou dan?
Nope, ik zie geen elegante oplossing. Of ik moet mezelf enorm opofferen, wat ik al deels doe om de anderen een plezier te doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211272633
@Lucky_Strike Is het leesbaar?
SPOILER
Verder met kleine hh zaken als gember invriezen ( 20 x 2 eetlepels) en na de koffie rode peper prepareren. En nu bezoek. c_/
  zondag 12 november 2023 @ 15:48:01 #34
63722 z80
I fink you freaky
pi_211272752
quote:
Ik heb nog een foto van je tegoed. :!
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_211273471
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 14:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O ik doelde op een rant van minilot iz het aanpassen van recepten :D
Rly?
Wie maakt recepten zoals beschreven :{w
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211273745
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2023 15:25 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk optrekje daar links :s)
pi_211273750
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 16:52 schreef Vanyel het volgende:

Rly?
Nobody *O*
pi_211273812
quote:

Rly?
Zelden :+ Bij gebak vaak wel, want dat komt preciezer dan gewoon koken.
pi_211273831
quote:

[..]
Rly?
Ik, tenminste, da's vaak het idee. Maar meestal komen er tijdens het koken al aanpassingen en daarna (wanneer het een blijvertje is) schrijf ik er bij wat anders moet/kan.
pi_211273871
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:23 schreef Isabeau het volgende:

Kan ik mijn liggie laten schijnen op de opdracht als collega :? :*
pi_211273876
Was even echt leuk in de bos/blokhut O+
SPOILER
  zondag 12 november 2023 @ 17:41:18 #42
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211273901
Dat ziet er leuk uit O+
pi_211273907
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nope, ik zie geen elegante oplossing. Of ik moet mezelf enorm opofferen, wat ik al deels doe om de anderen een plezier te doen.
In dat geval zit er maar één ding op. De waarheid vertellen.
pi_211273915
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 17:41 schreef Morgane89 het volgende:
Dat ziet er leuk uit O+
Echt leuk daar :Y Voor na het wandelen. Lekker open haard, volle blokhut met kabouters, elfen, trollen en heksen aan de muur, overvol :D

https://t-panneland.nl/

quote:
Historie
Vader Manus Mense, geboren en getogen aan de duinrand, is in 1970 het koffiehuis 't Panneland begonnen. Hij heeft dit eigenhandig opgebouwd en er met hart en ziel zijn nering gedreven.
Het Panneland is altijd in de familie gebleven.

De naam Panneland is ontleend aan twee duinpannen, het voorste en achterste Panneland gelegen in de huidige Waterleidingduinen. De Pannelanderweg maakte vroeger deel uit van de verbindingsweg tussen Vogelenzang en Zandvoort.

pi_211273983
Hockey ging beter dan verwacht O+ ik rekende op 4x een minuut of vijf, maar speelde uiteindelijk zeker het dubbele en misschien nog wel iets meer :) mooi 1000 actieve kcal verbrand vandaag, die ik er zo weer aan ga eten met een kleine pizza en een toetje met chocola.

@Blues wat leuk zo die bosdate!

@Tele6 goed bezig _O_ zowel examen halen als al je opgelijnde sollicitaties! En hoewel ik het 'straks val ik door de mand' gevoel wel herken: je weet echt wel wat je zelf gedaan hebt, en waarschijnlijk weet je daar ook echt wel meer vanaf dan zij. Daarnaast kijken ze ook heus niet wie alles 100% perfect kan doen. Ik zou het in elk geval belangrijker vinden als iemand een goede presentatie kan geven en vragen kan beantwoorden maar ook kan aangeven als bepaalde vragen buiten het kennisgebied liggen, dan dat iemand een perfecte presentatie geeft maar geen vragen kan beantwoorden of alle vragen beantwoord maar ook vragen waar die eigenlijk antwoord niet op weet en dan gewoon met een onzin antwoord komt. Dus bereid voor wat je voor kan bereiden, en vertrouw er daarna op dat als je capabel genoeg bent om (weer) uitgenodigd te worden, je ook capabel genoeg bent om dit sollicitatiegesprek goed te doen :* ^O^
  zondag 12 november 2023 @ 17:56:48 #46
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211274032
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 17:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Echt leuk daar :Y Voor na het wandelen. Lekker open haard, volle blokhut met kabouters, elfen, trollen en heksen aan de muur, overvol :D

https://t-panneland.nl/
[..]

Van de zomer daar heerlijk op het terras zitten na een uurtje gluren naar de naastgelegen herten… O+
pi_211274038
De blokhut…kneuterig ook.😎

Fijn Vlinder, dat de hockey goed ging. Het was ook een mooie (droge) dag ervoor.

Zoals verwacht: bezoek blijft plakken dus mee eten. Dat wordt dan pizza. :Y)
Halen, want bezorgen doen ze niet -O-
pi_211274162
Ja, gelukkig inderdaad droog! Wel kouuud, al ging dat snel weg zodra ik ging rennen.
Veel plezier met het bezoek! Gezellig om nog samen te eten ook.

@Isabeau wat stom, dat werkding.. is het een optie om dat terug te koppelen aan degene die je de opdracht gaf? Dat dit de enige mogelijkheid is die je ziet, maar .... ?
pi_211274451
quote:
7s.gif Op zondag 12 november 2023 17:56 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Van de zomer daar heerlijk op het terras zitten na een uurtje gluren naar de naastgelegen herten… O+
Ik heb daar vorig zomer ook gewandeld. Idd flink veel herten in de AWD O+ >:O

Heb nu 3 ingangen gedaan, alleen nog de Zilk.
Zal t voorjaar wel worden, of komende periode een doordeweekse dag met een beetje weer.
Vandaag op een weekenddag is het mij te druk!
  Moderator zondag 12 november 2023 @ 18:33:55 #50
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211274493
Vandaag een bezoekje gebracht aan de fotografica in Hilversum. Niet echt veel gekocht - zoals de bedoeling was :+ Lensje gekocht, oogdopje en een filter.

De bedoeling was een vrij specifieke zonnekap voor een bepaalde camera (Rolleiflex 2.8C), daarvan heb ik één gevonden, maar ¤140 vond ik wel te veel...

En zoals gebruikelijk Oudesok weer gemeet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211274532
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 17:38 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Volgens mij heb ik hier eens een meet gedaan met o.a. @Phaidra toen onze knullen nog heel klein waren O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 12-11-2023 18:44:53 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211274673
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 18:33 schreef derLudolf het volgende:
Vandaag een bezoekje gebracht aan de fotografica in Hilversum. Niet echt veel gekocht - zoals de bedoeling was :+ Lensje gekocht, oogdopje en een filter.

De bedoeling was een vrij specifieke zonnekap voor een bepaalde camera (Rolleiflex 2.8C), daarvan heb ik één gevonden, maar ¤140 vond ik wel te veel...

En zoals gebruikelijk Oudesok weer gemeet.
MnX ging niet. Die doet een poging om thuis de fotografie spullen in een la te bergen. En toen kwam er net iemand langs op de terugweg van fotografica.

Leuk, dat je bent geslaagd behalve de zonnekap. w/
pi_211274757
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 17:38 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Mooie plek O+
We moeten daar echt weer eens gaan wandelen.
pi_211274942
Ik had een kaasschnitzel. 8-)
  zondag 12 november 2023 @ 19:18:43 #55
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_211274959
ik kocht een diepvries pizza voor later deze week ergens en heb er nu al zin in O+
pi_211275050
Ik had stamppot boerenkool (en zit nu vol) en ik heb nog over *O*
pi_211275110
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had stamppot boerenkool (en zit nu vol) en ik heb nog over *O*
Lekker lekker *G*

Ik had hutspot vandaag en nog 3 porties voor komende week. En ik heb kaas in huis zodat ik de hutspot na het opwarmen eventjes onder de grill kan zetten :9
pi_211275153
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 19:33 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Lekker lekker *G*

Ik had hutspot vandaag en nog 3 porties voor komende week. En ik heb kaas in huis zodat ik de hutspot na het opwarmen eventjes onder de grill kan zetten :9
Oeh, dat ga ik ook doen met de rest van de boerenkool :9~
pi_211275245
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 14:06 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil @:dancingphoebe en @:cat-astrophe gaarne even wijzen op r/feltgoodcomingout.
Jij weet waar ik van houd :9~ Allang lid van O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211275342
Ik lees leuke zondagsplannen *O*

Ik deed werken, kotsfest opruimen, omkleden, koren middag (knus met twee andere koren in een ouwe gymzaal en oud publiek), spontaan bezoek aan ouders voor bijklets en diner. En nu op de bank.
Wasje zit in de droger die inmiddels roept om leeggemaakt te worden. Maar mijn dubbele feline belegging laat dat niet toe O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211275386
Ik maakte een weekmenu, muhamarra, hummus, Marokkaanse sambal, 2 soorten geroosterde kikkererwten, aardappelpuree voor drie keer, knoflookolie, hot sauce, appelmoes en captains dinner.
Spoilers!
pi_211275406
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 19:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik maakte een weekmenu, muhamarra, hummus, Marokkaanse sambal, 2 soorten geroosterde kikkererwten, aardappelpuree voor drie keer, knoflookolie, hot sauce, appelmoes en captains dinner.
_O_ _O_ _O_
pi_211275498
Ok had gisteren hele leuke borrel, lag tot half 4 niet in mn eentje in bed, deed 3 bier in de kroeg en wacht nu op mijn eten.
Vroeg naar bed want morgen weer een uitvaart.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211275609
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 15:48 schreef z80 het volgende:

[..]
Ik heb nog een foto van je tegoed. :!
Formaat mango:

En voor de rest:

Er zitten klepjes die naar boven klappen voor de open vakken. Als de tv niet aan staat, kunnen ze lekker dicht. Het kastje bovenop naast de tv gaat binnenkort terug naar Ziggo dus die hebben we niet in de kast gezet.

@AnneX, bedankt voor het recept. Binnenkort eens maken.
Spoilers!
pi_211275624
Zo hee, chique TV-meubel _O_
pi_211275630
Dat is af, zo!
Poes 😂
pi_211275632
Ik was in zuid Limburg, bij het discovery museum in Kerkrade. Was erg leuk, niet alleen voor de meegenomen kinderen, ook de volwassenen gingen van puzzel naar puzzel.
pi_211275655
Sjiek en leuk zo Lucky ^O^
pi_211275662
Ik at zuurkoolstamppot met mascarponesaus en een worssie :9
g stamppot rauwe andijvie.
Allebei k&k van de AH, prima te doen ^O^
  zondag 12 november 2023 @ 20:21:50 #70
63722 z80
I fink you freaky
pi_211275693
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 20:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Formaat mango:
[ afbeelding ]

Een komkommer dus.
Chayote

edit. Voor mij beter bekent als "chow chow"of in Vietnam "su su"
De Thaise naam "sayongte" ken ik niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door z80 op 12-11-2023 20:28:10 ]
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_211275699
Mooi meubel zeg!
pi_211275714
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2023 20:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het was heerlijk tuinweer vandaag! Wat heb je gedaan? Ik vond het wel jammer dat we vrijwel de hele dag in de auto zate.

Heb je een recept van die lasagne?
Lasagne was improviseren: snijbiet gebakken, daarna beetje bloem er doorheen en wat plantaardige melk, om het een beetje rond te laten worden. Pompoenlaag was geroosterde pompoen die ik met uien en bockbier tot een soort saus had gestoofd. Ook nog een laagje bechamelsaus, een laagje tomatenblokjes en bovenop op de bechamelsaus Parmezaanse baas.
De verhouding pompoen/snijbiet was nog niet optimaal. Ik vind pompoen vaak zo weeīg en dat was ook hierin iets te veel aanwezig.
pi_211275724
Vandaag bij de onwijs indrukwekkende voorstelling "Verloren onschuld" geweest, over de toeslagenaffaire.

https://www.rotterdamswijktheater.nl/productie/verloren-onschuld/

Op de heenweg leek de motor op de snelweg iets een wobbel te hebben die hij niet hoort te hebben. Voor ik terugging maar even de band gecontroleerd, bleek ik een gratis spijker te hebben gevonden.

Spanning gechecked, was niet helemaal leeg, gevuld bij pompstation, en maar even binnendoor terug gereden.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211275753
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 20:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vandaag bij de onwijs indrukwekkende voorstelling "Verloren onschuld" geweest, over de toeslagenaffaire.

https://www.rotterdamswijktheater.nl/productie/verloren-onschuld/

Op de heenweg leek de motor op de snelweg iets een wobbel te hebben die hij niet hoort te hebben. Voor ik terugging maar even de band gecontroleerd, bleek ik een gratis spijker te hebben gevonden.

[ afbeelding ]

Spanning gechecked, was niet helemaal leeg, gevuld bij pompstation, en maar even binnendoor terug gereden.
Dat zal best een heftige voorstelling zijn. Meteen even gekeken, maar helaas komt die niet hierheen.
pi_211275765
Ik was jarig.
pi_211275771
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 20:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat zal best een heftige voorstelling zijn. Meteen even gekeken, maar helaas komt die niet hierheen.
:D nee degene waar ik mee was kwam 'daar' vandaan :D

Hij komt ook online tzt :)
pi_211275773
quote:
80s.gif Op zondag 12 november 2023 20:28 schreef sigme het volgende:
Ik was jarig.
Van harte!
pi_211275786
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 20:21 schreef z80 het volgende:

[..]
Een komkommer dus.
Chayote

edit. Voor mij beter bekent als "chow chow"of in Vietnam "su su"
De Thaise naam "sayongte" ken ik niet.
Ik wilde hem net door Google gaan halen maar je bent me voor.

Inderdaad een komkommerachtige. Jammer, ik had op iets spectaculairders gehoopt. Een deel zal ik komende week door de gado gado doen.
Spoilers!
pi_211275794
@Lucky_Strike _O_ tv meubel!
En ik vind je deur ook heel mooi O+
pi_211275807
quote:
Ik was jarig.
*O* Gefeliciteerd
pi_211275812
Ohh @sigme daar las ik helemaal overheen! Scherp @Kaatje1!
Gefeliciteerd *O*
pi_211275815
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 20:23 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Lasagne was improviseren: snijbiet gebakken, daarna beetje bloem er doorheen en wat plantaardige melk, om het een beetje rond te laten worden. Pompoenlaag was geroosterde pompoen die ik met uien en bockbier tot een soort saus had gestoofd. Ook nog een laagje bechamelsaus, een laagje tomatenblokjes en bovenop op de bechamelsaus Parmezaanse baas.
De verhouding pompoen/snijbiet was nog niet optimaal. Ik vind pompoen vaak zo weeīg en dat was ook hierin iets te veel aanwezig.
De combi lijkt me leuk in elk geval. Het bockbier ook.

Ik herontdekte dishingupthedirt.com en heb nu 85 tabjes geopend :')
Spoilers!
  zondag 12 november 2023 @ 20:33:39 #83
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211275821
De komkommer van @Lucky_Strike doet een beetje aan deze paddenstoel denken

pi_211275822
Gefeliciteerd @sigme *G*
Heerlijk lijkt me, op je verjaardag in je blote kont in het zonnetje kunnen zitten _O_
pi_211275827
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 20:31 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lucky_Strike _O_ tv meubel!
En ik vind je deur ook heel mooi O+
Thanks O+

Gefeliciteerd @sigme! Wij aten net je vetspek, was nog steeds lekker
Spoilers!
pi_211275867
Gefeliciteerd @sigme!
pi_211275913
Felies @sigme *O*
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 november 2023 @ 20:48:35 #89
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211275975
Gefeliciteerd Sigme ^O^

Copa 71 :o. Wat een docu. Zeer de moeite waard. De verhalen van die vrouwen en dan bij thuiskomst was er niets van over terwijl in Mexico het zowel in Mexico City als Guadalajara volle vak was. 110k mensen in het Estadio Azteca bij de finale.

Dit WK dook een paar jaar toevallig op. Een BBC-journalist zorgde in 2021 voor een reunie voor het team van Engeland en hun plakboeken was het startschot voor onderzoek. Mooie docu geworden.
pi_211276023
quote:
Ik was jarig.
Bent jarig of was je gisteren jarig?

In ieder geval Van Harte :* *O* *G*
pi_211276048
Feli sigme
pi_211276088
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 20:03 schreef Lonaa het volgende:
Ok had gisteren hele leuke borrel, lag tot half 4 niet in mn eentje in bed, deed 3 bier in de kroeg en wacht nu op mijn eten.
Vroeg naar bed want morgen weer een uitvaart.
Iemand om half 4 vannacht/vanmiddag uit je bed gestuurd of pas om half 4 thuis? :7
pi_211276108
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 21:02 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Iemand om half 4 vannacht/vanmiddag uit je bed gestuurd of pas om half 4 thuis? :7
Vanmiddag om half 4 maar beide uit bed gekomen want er moest nog wat gewerkt. :+
pi_211276115
Toch 12 uur in bed doorgebracht. :')
pi_211276118
quote:
Ik was jarig.
De Hele Dag. Nu ook nog. Van Harte *O* 🎂 🎉 💐
pi_211276129
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 21:04 schreef Lonaa het volgende:
Toch 12 uur in bed doorgebracht. :')
Is de nieuwe matras nu ingewijd? :@
pi_211276160
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 21:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Vanmiddag om half 4 maar beide uit bed gekomen want er moest nog wat gewerkt. :+
:7 goed geregeld :D in beide betekenissen van het woord haha!
  Moderator zondag 12 november 2023 @ 21:12:23 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211276197
Proost op de extra jaarring @sigme
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211276261
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 21:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja :7
  zondag 12 november 2023 @ 21:35:20 #100
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211276524
quote:
Ik was jarig.
Nog gefeliciteerd!🥳🎁🎂💐🥂
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_211276746
Gefeliciteerd @sigme🎉🎊🎉
  zondag 12 november 2023 @ 22:14:40 #103
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_211276962
gefeliciteerd @sigme !
pi_211277199
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 18:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik hier eens een meet gedaan met o.a. @:Phaidra toen onze knullen nog heel klein waren O+
Ha klopt idd! Dat was een leuke meet O+. Wij komen er nog steeds een paar keer per jaar.
Venus in pocketformaat
Š loveli
  zondag 12 november 2023 @ 22:52:19 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_211277326
quote:
Ik was jarig.
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 12 november 2023 @ 22:54:12 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_211277342
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 21:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ik zeg altijd tegen mijn kinderen dat ze geen vragen moeten stellen waar ze het antwoord eigenlijk niet op willen weten :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211277876
@Tele6 nog gefeliciteerd *O* Je gaat nooit meer een folieding tegen afkoelen vergeten *)

@sigme ook nog gefeliciteerd. Wat fijn om met je verjaardag in Spanje te zijn _O_
pi_211277911
Gefeliciteerd @sigme *O*
pi_211278017
Nog gefeliciteerd @sigme!
  maandag 13 november 2023 @ 00:51:29 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211278053
Nog gefeliciteerd @sigme :*
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211278347
Goedemorgen
pi_211278362
Goedemorgen :O

Half dagje thuiswerken waarvan een halfuur videobel-sollicitatiegesprek.
Dan op werk gesprek met loopbaancoach en de rest van de dag afmaken.

Ik ben nu al gaar :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 november 2023 @ 07:34:07 #113
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211278429
Mogge.

De dag begint pas om 9.30u met een feedbacktraining elders in Amsterdam... Normaal ben ik al op kantoor en aan de slag. Nu verveel ik me op de bank. De mailtjes heb ik al gedaan :P
  maandag 13 november 2023 @ 07:36:04 #114
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211278435
Gefeliciteerd nog @sigme!

Is het al bijna weekend? ;(
pi_211278522
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2023 07:34 schreef borisz het volgende:
Mogge.

De dag begint pas om 9.30u met een feedbacktraining elders in Amsterdam... Normaal ben ik al op kantoor en aan de slag. Nu verveel ik me op de bank. De mailtjes heb ik al gedaan :P
Oef, sterkte met de training!

Sigme, nog gefeliciteerd! Wat zit je toch mooi daar in Spanje O+.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_211278543
Goedemorgen!
pi_211278567
Ik ben nog niet operationeel. Moet wel over kwartier weg.
pi_211278573
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 08:04 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben nog niet operationeel. Moet wel over kwartier weg.
Heb je kleren aan?
pi_211278580
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 08:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Heb je kleren aan?
Ik ben theoretische gezien wel operationeel ja.
pi_211278582
Kleren aan, koffie op, deel van de afwas weg, was opgeruimd, tegen heug en meug halve boterham naar binnen gewerkt, vlechtje gemaakt, schoenen aan.
pi_211278591
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 08:07 schreef Lonaa het volgende:
Kleren aan, koffie op, deel van de afwas weg, was opgeruimd, tegen heug en meug halve boterham naar binnen gewerkt, vlechtje gemaakt, schoenen aan.
Dit klinkt ook praktisch operationeel! Inclusief koffie *O*
pi_211278894
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 08:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit klinkt ook praktisch operationeel! Inclusief koffie *O*
inmiddels ook met de bedrijfsauto bij het uitvaartcentrum. Gelukkig is er nog niemand. :') Groetjes uit de auto.
  maandag 13 november 2023 @ 09:20:58 #123
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_211279038
morguh!
de schoorsteen veger O+ is weer geweest. die komt blijkbaar iedere 6 maanden.. een fijne gedachte!
zo maar eens een plons in het zwembad nemen en daarna naar mn ontwerper :p
vanavond de keuken en koelkast eens opruimen en uitmesten.. en een week menu opstellen..
pi_211279082
quote:
7s.gif Op maandag 13 november 2023 09:20 schreef Barreltje het volgende:
morguh!
de schoorsteen veger O+ is weer geweest. die komt blijkbaar iedere 6 maanden.. een fijne gedachte!
zo maar eens een plons in het zwembad nemen en daarna naar mn ontwerper :p
vanavond de keuken en koelkast eens opruimen en uitmesten.. en een week menu opstellen..
Is het logisch dat zo'n beste man twee keer paar jaar komt, valt er aan het begin van het haardseizoen veel te vegen als het ook ergens aan het eind van de winter gedaan is?
  maandag 13 november 2023 @ 09:29:07 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_211279107
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:26 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Is het logisch dat zo'n beste man twee keer paar jaar komt, valt er aan het begin van het haardseizoen veel te vegen als het ook ergens aan het eind van de winter gedaan is?
Als je veel vogeltjes in de buurt hebt, kan ik me er iets bij voorstellen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211279387
Goedemorgen :O bed lag veelste lekker.
Nu eens kijken of mijn gympen een rondje wasmachine overleven.
pi_211279971
Pffft. Gister hh klusjes weggewerkt. Nog één Klus te gaan.
Koffiemachine ontkalken is lastig als er bezoek is.
Een typische maandagochtend klus dan. c_/

En maandagmorgen brandjes geblust. 🔥 dan is een beller sneller dan appen.
pi_211280187
Sollicitatiegesprek 1 van de 3 check.

Voel me echt niet zo helder. Toch echt verkouden denk ik :(

Hij kwam tijdens het gesprek ineens met dat wat er in de vacature staat helemaal niet het project is waar de PhDer aan zou moeten gaan werken dus dat was even een switch die ik niet zo heel soepel kon maken vandaag :') :{

Het is een Duitser en alle mails die hij had gestuurd waren in het Engels maar hij begon het gesprek ineens gewoon in het Nederlands. Ook dat was een switch die eventjes duurde voor me want ik had net gisteravond de halve avond in het Engels luidop m'n gesprek geoefend :') :')

Ach ja. Als ik het niet word, dan heeft dat maar zo moeten zijn. Ik heb iig echt m'n best gedaan. Laten we zeggen dat het naar omstandigheden goed ging _O-
pi_211280196
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 10:46 schreef AnneX het volgende:
Pffft. Gister hh klusjes weggewerkt. Nog één Klus te gaan.
Koffiemachine ontkalken is lastig als er bezoek is.
Een typische maandagochtend klus dan. c_/

En maandagmorgen brandjes geblust. 🔥 dan is een beller sneller dan appen.
Nuttig klusje wel! Ik moet m'n waterkoker ook nog ontkalken maar dat is lastig als ik de thee in liters drink deze dagen :') :')
pi_211280211
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 09:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O bed lag veelste lekker.
Nu eens kijken of mijn gympen een rondje wasmachine overleven.
Wat voor gympen zijn het? Ik had vorige week m'n All Stars gedaan en dat ging prima. Droogt alleen erg langzaam met dit weer.

Tip; als je witte veters hebt, haal de veters eruit en zet die apart in een bakje met oxy bleek spul. Na een nachtje daarin zijn ze zo wit dat het pijn doet aan je ogen. _O_
pi_211280397
Ochtend gewerkt, klaar om bij ICT hoofden er vanaf te bijten* *O*

*lees: mail gestuurd met alles waar ze al een week op aan het klussen zijn, nog steeds niet werkt en nu toch echt met prio geregeld moet worden.
  maandag 13 november 2023 @ 11:42:55 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211280476
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 11:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend gewerkt, klaar om bij ICT hoofden er vanaf te bijten* *O*

*lees: mail gestuurd met alles waar ze al een week op aan het klussen zijn, nog steeds niet werkt en nu toch echt met prio geregeld moet worden.
"Heeft u wel een ticket hierover ingeschoten met de juiste code eraan? Anders kunnen we niets doen helaas"
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211280640
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2023 11:42 schreef Molo het volgende:

[..]
"Heeft u wel een ticket hierover ingeschoten met de juiste code eraan? Anders kunnen we niets doen helaas"
Ik heb een reply gestuurd op hun mail met ticketnummer B-) Want dit loopt al een week he.
Niet mijn eerste ritje op de ICT achtbaan :7

Dus ik hang nu met ICT (mijn eigen privé ICT-er inmiddels _O- ) aan de telefoon en hij verwondert zich op afstand over alles wat niet werkt O+

Ik ga maar eens een kopje thee zetten of zo terwijl hij mijn laptop overneemt.
pi_211280653
*klikkerdeklik*
Scherm na scherm vliegt voorbij…

‘Het is toch wel bijzonder dat dit alleen voor jullie rechtengroep niet werkt’

Joah, twijfelachtige eer :')

*slokje thee neemt*
pi_211280667
Zo te horen worden er meer collega’s bij getrokken :Y)

*mompelmompel*
pi_211280684
Ik ben niet aan het WOGgen, werken wordt me gewoon onmogelijk gemaakt.
pi_211280734
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2023 12:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit blijf ik ook maar zeggen. :( :( :(
pi_211280743
Weten jullie nog van alle fuck-ups van anderen waar wij ineens bij betrokken werden? Ter waarde van in totaal ongeveer 18.000 euro _O- Kwesties bij bedrijven 1 en 2 waren relatief snel opgelost. Kwestie 3 is Essent en dat loopt vanaf april.

Kwestie 4 was de meest ingewikkelde. Onze leverancier waar wij software voor onze klanten inkopen had een of andere storing. Ze beëindigden de licenties van 6 van onze klanten zonder dat iemand daar om gevraagd had. Van de een op andere dag konden die klanten nergens meer bij. 2 Weken later verlengden ze licenties van 5 andere klanten, ook weer zonder dat daar om gevraagd werd. Wij moesten daar nog voor betalen ook, evenals voor het weer aanmaken van de licenties van die ongevraagde beëindiging ook. Men schreef dat, ondanks onze protesten, gewoon van de rekening. Na 4 maanden van foutieve creditfacturen en vooral veel gezeur waarin we nooit antwoord kregen op onze vragen, hebben we nu eindelijk ons geld terug _O_ Met excuses, alsof we die nog serieus nemen :') Wat een sukkels. Dit gaat hen nu meer dan 25.000 euro aan omzet kosten want uiteraard brengen we onze zaken elders onder.

Nu dus nog wachten op Essent *O*
Spoilers!
pi_211280843
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weten jullie nog van alle fuck-ups van anderen waar wij ineens bij betrokken werden? Ter waarde van in totaal ongeveer 18.000 euro _O- Kwesties bij bedrijven 1 en 2 waren relatief snel opgelost. Kwestie 3 is Essent en dat loopt vanaf april.

Kwestie 4 was de meest ingewikkelde. Onze leverancier waar wij software voor onze klanten inkopen had een of andere storing. Ze beëindigden de licenties van 6 van onze klanten zonder dat iemand daar om gevraagd had. Van de een op andere dag konden die klanten nergens meer bij. 2 Weken later verlengden ze licenties van 5 andere klanten, ook weer zonder dat daar om gevraagd werd. Wij moesten daar nog voor betalen ook, evenals voor het weer aanmaken van de licenties van die ongevraagde beëindiging ook. Men schreef dat, ondanks onze protesten, gewoon van de rekening. Na 4 maanden van foutieve creditfacturen en vooral veel gezeur waarin we nooit antwoord kregen op onze vragen, hebben we nu eindelijk ons geld terug _O_ Met excuses, alsof we die nog serieus nemen :') Wat een sukkels. Dit gaat hen nu meer dan 25.000 euro aan omzet kosten want uiteraard brengen we onze zaken elders onder.

Nu dus nog wachten op Essent *O*
Wow, wat een fuck up :o

Gelukkig eindelijk weer rechtgezet en natuurlijk verlaat je deze leverancier heel snel *O*

Half uur van mijn werkdag voorbij… nul opgeschoten. Want het Grote Probleem is ingewikkeld.

‘Ah, mevrouw, dit sub-probleem wat u aangeeft kan ik nu oplossen ^O^

*klikkerdeklik*

‘O, het werkt toch niet, sorry -O-

Dus hij gaat door met iemand met meer rechten achter de veren zitten. En ik wacht nog heel even met de faal intern aankaarten (omdat ik nu al weet dat de interne ICT-er dat toch niet serieus neemt, al was het maar omdat hij mij niet zo aardig vindt omdat ik kritisch ben :7 ).

Wat een soap. Voor de update werkte alles gewoon :')
pi_211280863
Lekker bezig Cat. Handig een een lijntje met een privé ict’er.
Gek gezicht hč…op je handen zitten…koffie drinken…en de schermen vliegen voorbij.

Lucky _O_ wat een miskleun van de fabrikant. Én wat een goed bericht voor jou en jullie klanten.

@Tele6 Alleen al, dat je kunt switchen van talen tijdens een solli gesprek verdient bonus punten. 👍🏼

Zojuist hing ik in de wacht als #10. Dat duurde 7 minuten. Na twaalven. Dus ws lunchpauze. En bedacht dat google ook wel eens helpt met info.
En ja hoor. w/
SPOILER
pi_211280898
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 12:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Wow, wat een fuck up :o

Gelukkig eindelijk weer rechtgezet en natuurlijk verlaat je deze leverancier heel snel *O*

Ja, het was echt bizar. Ze snapten zelf niet eens dat dit twee aparte kwesties waren. Dat hielp echt niet bij het oplossen en ook niet bij het opstellen van creditfacturen. En ondertussen ons maar de schuld geven terwijl er geen enkele reden is waarom wij een licentie voor een jaar zouden verlengen die pas in maart afloopt en van een klant is die met pensioen is. Je kunt zoiets ook echt niet per ongeluk verlengen. Sukkels.
quote:
Half uur van mijn werkdag voorbij… nul opgeschoten. Want het Grote Probleem is ingewikkeld.

‘Ah, mevrouw, dit sub-probleem wat u aangeeft kan ik nu oplossen ^O^

*klikkerdeklik*

‘O, het werkt toch niet, sorry -O-

Dus hij gaat door met iemand met meer rechten achter de veren zitten. En ik wacht nog heel even met de faal intern aankaarten (omdat ik nu al weet dat de interne ICT-er dat toch niet serieus neemt, al was het maar omdat hij mij niet zo aardig vindt omdat ik kritisch ben :7 ).

Wat een soap. Voor de update werkte alles gewoon :')
Gedoe joh daar :') Je zit wel betaald te FOK!ken :7
Spoilers!
  maandag 13 november 2023 @ 12:37:34 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211280920
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 12:29 schreef AnneX het volgende:
Gek gezicht hč…op je handen zitten…koffie drinken…en de schermen vliegen voorbij.

Lucky _O_ wat een miskleun van de fabrikant. Én wat een goed bericht voor jou en jullie klanten.

@:Tele6 Alleen al, dat je kunt switchen van talen tijdens een solli gesprek verdient bonus punten. 👍🏼

Zojuist hing ik in de wacht als #10. Dat duurde 7 minuten. Na twaalven. Dus ws lunchpauze. En bedacht dat google ook wel eens helpt met info.
En ja hoor. w/
SPOILER
De huisartsenpraktijk doet dat ook niet gratis he, dat weet je?
  maandag 13 november 2023 @ 12:38:16 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211280923
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2023 12:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Naar schermen staren O+ O+ O+
pi_211280948
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 12:37 schreef Molo het volgende:

[..]
De huisartsenpraktijk doet dat ook niet gratis he, dat weet je?
Nee. Nooit een factuur gezien. Ook niet in de specificaties van de zv.

Halbblatt is zo’n leuk woord. Bij jumbo. w/
SPOILER
  maandag 13 november 2023 @ 12:42:09 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211280965
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 12:40 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nee. Nooit een factuur gezien. Ook niet in de specificaties van de zv.

Halbblatt is zo’n leuk woord. Bij jumbo. w/
SPOILER
Kan natuurlijk dat jouw huisartsenpraktijk het wel voor noppes deed maar dat lijkt me een wat weinig duurzame bedrijfsvoering
  maandag 13 november 2023 @ 12:43:05 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211280972
We hebben hier na steeds gezeik met niet leverbaar zijn van Plenty Easypull nu de generiek verkrijgbare horeca Tork.
Ideaal _O_
pi_211280987
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 12:42 schreef Molo het volgende:

[..]
Kan natuurlijk dat jouw huisartsenpraktijk het wel voor noppes deed maar dat lijkt me een wat weinig duurzame bedrijfsvoering
Er is meer veranderd sinds de waarnemer de opvolger van de praktijk werd.

Ander vraagje: hebben jullie de ervaring dat hoofd haar sneller groeit na de zomer.
Na 4 weken kan ik al weer naar de kapster met een uitgegroeide coupe. 8)7
Daarvoor met zelfde coupe om de 6-8 weken.
  maandag 13 november 2023 @ 12:45:56 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211280996
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 12:45 schreef AnneX het volgende:

[..]
Er is meer veranderd sinds de waarnemer de opvolger van de praktijk werd.

Ander vraagje: hebben jullie de ervaring dat hoofd haar sneller groeit na de zomer.
Na 4 weken kan ik al weer naar de kapster met een uitgegroeide coupe. 8)7
Daarvoor met zelfde coupe om de 6-8 weken.
Haar en nagels groeien harder bij warme omgeving ja :Y
pi_211281033
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 11:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wat voor gympen zijn het? Ik had vorige week m'n All Stars gedaan en dat ging prima. Droogt alleen erg langzaam met dit weer.

Tip; als je witte veters hebt, haal de veters eruit en zet die apart in een bakje met oxy bleek spul. Na een nachtje daarin zijn ze zo wit dat het pijn doet aan je ogen. _O_
Skateschoenen van DC dus die kunnen ook wel tegen een stootje :)

Bedankt voor de tip!
pi_211281174
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 12:45 schreef Molo het volgende:

[..]
Haar en nagels groeien harder bij warme omgeving ja :Y
Nou, een kleine tegenstrijdigheid.

Zomers is het warm, buiten.
Herfst en winter is het warm, binnen.

Affijn, toch dan een afspraak plannen.
pi_211281206
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 13:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nou, een kleine tegenstrijdigheid.

Zomers is het warm, buiten.
Herfst en winter is het warm, binnen.

Affijn, toch dan een afspraak plannen.
Schijnt de zon ook binnen? ;)
pi_211281208
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 12:29 schreef AnneX het volgende:

@:Tele6 Alleen al, dat je kunt switchen van talen tijdens een solli gesprek verdient bonus punten. 👍🏼

En ja hoor. w/
SPOILER
Met 110 euro matsen ze je nog, op de website staat voor een longfunctietest 153 euro.
  maandag 13 november 2023 @ 13:12:13 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211281240
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 13:09 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Met 110 euro matsen ze je nog, op de website staat voor een longfunctietest 153 euro.
Verveel je je op de dagbesteding?
pi_211281264
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 13:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Schijnt de zon ook binnen? ;)
Soms. 😉

Heeft zonne warmte te maken met haargroei?
pi_211281268
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 13:12 schreef Molo het volgende:

[..]
Verveel je je op de dagbesteding?
Behoorlijk, ik kende de naam Saltro niet dus ik dacht even kijken. O~)
  maandag 13 november 2023 @ 13:20:23 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211281330
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 13:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
Soms. 😉

Heeft zonne warmte te maken met haargroei?
Zonlicht en warmte zijn beide triggers voor haargroei en nagelgroei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')