abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator zondag 12 november 2023 @ 09:52:22 #2
382129 crew  Donna
pi_211269701
<O) ~:)
pi_211269788
Ik doe vooral veel ~:)

Ik maak kerstartikelen voor kerstmarkten, sinterklaascadeautjes enz. Dus deze periode is voor mij heel goed. Van de opbrengst koop ik weer nieuwe spullen voor de hobby.
Brokkeltje hier, Brokkeltje daar.
pi_211270258
Ik verzet me nog even tegen Kerst tot Sinterklaas voorbij is. <O) 8}

In de auto draait m'n man al kerstmuziek. :G Gelukkig heb ik nu mijn eigen profiel.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211270270
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 10:04 schreef Brokkel het volgende:

Ik maak kerstartikelen voor kerstmarkten, sinterklaascadeautjes enz. Dus deze periode is voor mij heel goed. Van de opbrengst koop ik weer nieuwe spullen voor de hobby.
Leuk hoor. Wat maak je dan allemaal? Misschien ga ik dit jaar voor het eerst naar zo'n markt met mijn nicht.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211270497
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 10:04 schreef Brokkel het volgende:

Ooh super gaaf dat je dit doet
Dan ben je er ook heel erg goed is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211271117
Alles met lichtjes, glas en stickers. Oh en altijd een paar bedrukkingen.

Dus lichtflessen, kaarsjes met tekst, kerstballen met naam/datum, stickervellen om zelf lichtpotjes te maken en rompertjes met 1e kerst of iets vergelijkbaars. Ik zal even wat foto's bij elkaar zoeken, dan heb je een idee.
  Moderator zondag 12 november 2023 @ 12:58:56 #8
382129 crew  Donna
pi_211271210
Heeel leuk!! ~:)
pi_211271226
Oh, een beetje groot. Dit soort dingen. Geen van de foto's van mezelf, maar ik maak dus vergelijkbare spulletjes. Kerstballen en stickervellen verkoop ik het meest in deze periode. Op de kerstmarkt sta ik met rompertjes, stickervellen, lichtflessen en houten blokken met XMAS, KERST, de algemene dingen. Ik doe ook maar 2 kerstmarkten.
pi_211274677
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 13:00 schreef Brokkel het volgende:
Oh, een beetje groot. Dit soort dingen. Geen van de foto's van mezelf, maar ik maak dus vergelijkbare spulletjes. Kerstballen en stickervellen verkoop ik het meest in deze periode. Op de kerstmarkt sta ik met rompertjes, stickervellen, lichtflessen en houten blokken met XMAS, KERST, de algemene dingen. Ik doe ook maar 2 kerstmarkten.
[ link | afbeelding ]
Wat leuk!

Wij staan dit jaar ook op 2 winter/kerstmarkten met cadeauverpakkingen van ons bier.

En misschien gaan we ook setjes kerstkaarten verkopen van de ontwerper van onze etiketten. Maar weet niet of er veel kerstkaarten op die markten verkocht worden, want de meeste zijn tegen die tijd natuurlijk al verstuurd.
pi_211274719
quote:
[ link | afbeelding ]
Ooh wat gaaf _O_
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211274730
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 18:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat leuk!

Wij staan dit jaar ook op 2 winter/kerstmarkten met cadeauverpakkingen van ons bier.

En misschien gaan we ook setjes kerstkaarten verkopen van de ontwerper van onze etiketten. Maar weet niet of er veel kerstkaarten op die markten verkocht worden, want de meeste zijn tegen die tijd natuurlijk al verstuurd.
Dat is ook wel leuk!

Wat zijn de feestdagen ineens dichtbij nu
pi_211274744
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is ook wel leuk!

Wat zijn de feestdagen ineens dichtbij nu
Ja de tijd gaat nu echt snel...
Weet nog niet helemaal wat ik er van vind :D
pi_211274829
Ik ben benieuwd hoe de kaarten lopen. Ik verkoop met Valentijn kaarten met een persoonlijke touch (spotify-code van favoriete liedje), maar die verkoop loopt voor geen meter. Ik adverteer op de plaatselijke facebookgroepen. Ook de juf- en meesterkaarten lopen niet, terwijl de juf- en meestercadeautjes ook altijd goed en snel gaan. Ik denk dat dat wel mijn 2 piekmomenten zijn, haha. Ik heb zelf niks met die juffenspullen, maar het verkoopt goed. En met de verkoop van die spullen onderhoud ik mijn hobby.
pi_211274871
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 18:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja de tijd gaat nu echt snel...
Weet nog niet helemaal wat ik er van vind :D
Ik vind het de fijnste tijd van het jaar. Al voel ik me ook sneller eenzaam. Sowieso heb ik die gevoelens wel, maar met kerst en vooral oud en nieuw + verjaardag kan het me ineens enorm overvallen
pi_211274878
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 19:04 schreef Brokkel het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de kaarten lopen. Ik verkoop met Valentijn kaarten met een persoonlijke touch (spotify-code van favoriete liedje), maar die verkoop loopt voor geen meter. Ik adverteer op de plaatselijke facebookgroepen. Ook de juf- en meesterkaarten lopen niet, terwijl de juf- en meestercadeautjes ook altijd goed en snel gaan. Ik denk dat dat wel mijn 2 piekmomenten zijn, haha. Ik heb zelf niks met die juffenspullen, maar het verkoopt goed. En met de verkoop van die spullen onderhoud ik mijn hobby.
Dat is slim! En soms is.het niet navolgbaar waarom iets al dan niet loopt
pi_211274898
Niet perfect, maar ik ben hier enorm trots op

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211275393
Mag je trots op zijn! Portretten is zo moeilijk! En in kleur mogelijk nóg moeilijker. Ik zie al veel dingen die goed gelukt zijn. En wellicht is het een totaal onbekende, maar ik herken Jason Mraz hierin.
pi_211275437
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 19:53 schreef Brokkel het volgende:
Mag je trots op zijn! Portretten is zo moeilijk! En in kleur mogelijk nóg moeilijker. Ik zie al veel dingen die goed gelukt zijn. En wellicht is het een totaal onbekende, maar ik herken Jason Mraz hierin.
Dank je wel :) probeer sinds een maand elke dag een portretje te maken. Het is gewoon leuk. En ik heb ernaast alle leerpunten opgeschreven. Volgende keer beter

Jason Mraz ken ik niet O-)
pi_211275451
Vooral het stukje geduld en het hoeft niet in anderhalf uur af of in een keer af. Kan in stapjes moet ik leren
  Moderator zondag 12 november 2023 @ 20:12:53 #21
382129 crew  Donna
pi_211275612
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel :) probeer sinds een maand elke dag een portretje te maken. Het is gewoon leuk. En ik heb ernaast alle leerpunten opgeschreven. Volgende keer beter

Jason Mraz ken ik niet O-)
I won't give up is van hem. Zo'n mooi nummer.
pi_211275666
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 20:12 schreef Donna het volgende:

[..]
I won't give up is van hem. Zo'n mooi nummer.
Oooooooh hij
Geweldig nummer idd :)
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 07:53:32 #23
388664 crew  Dotteke
pi_211278515
Morguh c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211279416
quote:
2s.gif Op zondag 12 november 2023 19:04 schreef Brokkel het volgende:
Ik kan me voorstellen dat die juffenspullen goed lopen. Dat is echt een ding tegenwoordig.

Ach we gaan het zien met de kerstkaarten. Wij staan er toch dus we kunnen het gewoon proberen.

quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vind het de fijnste tijd van het jaar. Al voel ik me ook sneller eenzaam. Sowieso heb ik die gevoelens wel, maar met kerst en vooral oud en nieuw + verjaardag kan het me ineens enorm overvallen
Kan ik me voorstellen :*
pi_211279421
Goedemorgen :O we konden allebei slecht uit bed komen vandaag.
pi_211279672
quote:
[ link | afbeelding ]
Leuk! Ik heb zelf een Cricut en Silhouette, maar kan mezelf er niet toe zetten om ook op beurzen te gaan staan.
Wat ik maak is meestal op verzoek.

Ik denk elke keer, zal ik ze wegdoen, maar dan ben ik bang dat ik toch weer spijt krijg. :-(
  Moderator maandag 13 november 2023 @ 19:14:45 #27
382129 crew  Donna
pi_211284413
HOI
  Moderator dinsdag 14 november 2023 @ 05:26:58 #28
388664 crew  Dotteke
pi_211288764
Morguh c_/
  Moderator dinsdag 14 november 2023 @ 08:15:43 #30
388664 crew  Dotteke
pi_211289159
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 08:04 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Morguh c_/ we krijgen weer een regenachtige dag zo te zien.
pi_211289280
Goedemorgen, ik kan wel wennen aan vrij zijn, alleen mag het dan wel iets lekkerder weer zijn! Ik ben wel klaar met regen en wind.

Straks maar naar de kapper en daarna eens mijn hobbyspullen uitzoeken en kijken of ik vliegerpapier in huis heb.
  Moderator dinsdag 14 november 2023 @ 09:11:50 #32
382129 crew  Donna
pi_211289577
Ik ga weer pakketjes wegbrengen en pakketjes retourneren.
Moet eigenlijk even naar de stad naar Xenos maar weet niet of ik dat ga doen.
Zometeen komt mijn nieuwe kerstboom jeej! 😁

Deze week nog lekker vrij.
pi_211290583
Goedemorgen

Weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Lekker crea doen *O*
pi_211290596
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 08:43 schreef Irri-tante het volgende:
Goedemorgen, ik kan wel wennen aan vrij zijn, alleen mag het dan wel iets lekkerder weer zijn! Ik ben wel klaar met regen en wind.

Straks maar naar de kapper en daarna eens mijn hobbyspullen uitzoeken en kijken of ik vliegerpapier in huis heb.
Zonnetje schijnt toch vandaag :)

Veel plezier bij de kapper en het uitzoeken van spul
pi_211290598
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 09:11 schreef Donna het volgende:
Ik ga weer pakketjes wegbrengen en pakketjes retourneren.
Moet eigenlijk even naar de stad naar Xenos maar weet niet of ik dat ga doen.
Zometeen komt mijn nieuwe kerstboom jeej! 😁

Deze week nog lekker vrij.
Jeeeeej vrij en kerstboom *O*
pi_211292385
Ik dacht dat de Xenos niet meer bestond. 8)7

Hier werd er zojuist een pakket gebracht: doos helemaal stuk en open, maar alles zat er nog wel in en nog netjes ook. Was wel een opluchting, want ik had echt de energie niet om daar dan weer mee aan de slag te moeten. :')
pi_211292426
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:43 schreef Sumppi het volgende:
Ik dacht dat de Xenos niet meer bestond. 8)7

Hier werd er zojuist een pakket gebracht: doos helemaal stuk en open, maar alles zat er nog wel in en nog netjes ook. Was wel een opluchting, want ik had echt de energie niet om daar dan weer mee aan de slag te moeten. :')
Oh dat is niet netjes -O-
Maar de inhoud gaat het om
pi_211292448
Man is nu in Saudi-Arabië en met de mensen in m'n nabije omgeving gaat het allemaal kut. Vandaar dat ik geen zin had in extra werk. :+

Ja, en de doos bevat heel leuke inhoud. Allemaal nieuwe kinderboeken. *O*
pi_211292464
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zonnetje schijnt toch vandaag :)

Veel plezier bij de kapper en het uitzoeken van spul
Ja, het zonnetje heeft even geschenen,maar nu weer grauw en grijs.

Ik wilde wat leuks via Etsy kopen om mee aan de slag te gaan, maar dat lukt niet via mijn telefoon. Zo maar de laptop eens aanslingeren om te kijken of het bestand aankopen wèl lukt.

Ondertussen de was en de afwas gedaan.

Fijn dat de inhoud van je pakket wel heel is Sumppi!
pi_211292532
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:46 schreef Sumppi het volgende:
Man is nu in Saudi-Arabië en met de mensen in m'n nabije omgeving gaat het allemaal kut. Vandaar dat ik geen zin had in extra werk. :+

Kinderboeken O+
Heerlijk

Oh... dat is wel erg pittig. Lukt het je hoofd boven water te houden dan? Ook voor jezelf zorgen he
pi_211292558
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:47 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Ja, het zonnetje heeft even geschenen,maar nu weer grauw en grijs.

Ik wilde wat leuks via Etsy kopen om mee aan de slag te gaan, maar dat lukt niet via mijn telefoon. Zo maar de laptop eens aanslingeren om te kijken of het bestand aankopen wèl lukt.

Ondertussen de was en de afwas gedaan.

Fijn dat de inhoud van je pakket wel heel is Sumppi!
Toen ik op zend drukte ging het hier met regen los. Maar ik houd daarvan

Oh etsy is leuk. Uit zelfbescherming kijk ik er amper tot niet op :')

Hier vooral druk aan het haken met een luisterboek
pi_211292811
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb al 4x mijn mandje gevuld en al 4x bijna geleegd :-). Nu nog 1 bestand erin. Eerst die maar eens proberen te maken en dan een tweede kopen.

Wat lees/luister je? Ik kan me altijd zo slecht concentreren op luisterboeken. Zeker als ik ook nog aan het hobbyen ben.

Ik ga zo Netflix maar aangooien: Ferry kijken en daarna de documentaire over Robbie Williams.
pi_211292949
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 13:11 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Ik heb al 4x mijn mandje gevuld en al 4x bijna geleegd :-). Nu nog 1 bestand erin. Eerst die maar eens proberen te maken en dan een tweede kopen.

Wat lees/luister je? Ik kan me altijd zo slecht concentreren op luisterboeken. Zeker als ik ook nog aan het hobbyen ben.

Ik ga zo Netflix maar aangooien: Ferry kijken en daarna de documentaire over Robbie Williams.
Hahaha ja... dat leeggooien vind ik moeilijk. Ach... de laatste maanden gaat het fincieel erg goed (in de zin van controle over uitgaven)

Ik luister van alles en nog wat. Op het moment Het Paradijs van Suzan Vermeer. En in bed en op de bank heb ik de echte boeken en ereader.

Oh Netflix heeft nou niks naar mijn smaak ;) ik heb nu HBO. Vanavond lekker kijken.
pi_211292973
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Om dezelfde reden kijk ik haast nooit op Ravelry. :D En ik hou ook van harde regen, terwijl ik binnen ben. O+

Met mij gaat het wel hoor. Ik wil er gewoon nu even niks bij, maar dat komt ook wel weer goed. Vandaag alleen nog de kinderen ophalen, koken, de hond uitlaten en de jongste naar bed brengen. De rest staat vrij. Ik hou daarom van mijn dinsdagen. O+
pi_211293247
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 13:26 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Om dezelfde reden kijk ik haast nooit op Ravelry. :D En ik hou ook van harde regen, terwijl ik binnen ben. O+

Met mij gaat het wel hoor. Ik wil er gewoon nu even niks bij, maar dat komt ook wel weer goed. Vandaag alleen nog de kinderen ophalen, koken, de hond uitlaten en de jongste naar bed brengen. De rest staat vrij. Ik hou daarom van mijn dinsdagen. O+
Haha patronen heb ik in overvloed :')

Gelukkig maar! Goed dat je zo'n dag hebt in de week.
pi_211294439
Ook even hier klagen/mijn zorgen delen

3 weken geleden kattenvoer besteld maar ondertussen is het nog steeds niet geleverd.
Aangezien we 1 kat met een met allergieën en slechte nieren hebben en de andere met diabetes is het allemaal maar lastig.
Er is nog voor 2 dagen eten dus ik hoop echt dat ze snel bellen dat het binnen is.
Wel al in overleg met de DA besloten anders voor normale niervoeding te gaan. Maar dat vind ik eigenlijk echt geen fijn idee om de kat met diabetes die al niet stabiel is nu weer andere brokken te geven.
Maarja als het er niet is.....
pi_211294451
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 08:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh c_/ we krijgen weer een regenachtige dag zo te zien.
Ja het is echt herfst hier

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 12:46 schreef Sumppi het volgende:

Aww weer alleen met de kinderen. Hoe lang blijft hij weg?

En boeken zijn altijd goed O+
  Moderator dinsdag 14 november 2023 @ 16:04:55 #48
388664 crew  Dotteke
pi_211294461
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja het is echt herfst hier
[..]
Aww weer alleen met de kinderen. Hoe lang blijft hij weg?

En boeken zijn altijd goed O+
Het is nu al gewoon donker, kan niet eens meer puzzelen zo jammer altijd :D
pi_211294503
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het is nu al gewoon donker, kan niet eens meer puzzelen zo jammer altijd :D
Dat is wel jammer inderdaad.
Geen handige lamp daarvoor?
pi_211294593
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Ook even hier klagen/mijn zorgen delen

3 weken geleden kattenvoer besteld maar ondertussen is het nog steeds niet geleverd.
Aangezien we 1 kat met een met allergieën en slechte nieren hebben en de andere met diabetes is het allemaal maar lastig.
Er is nog voor 2 dagen eten dus ik hoop echt dat ze snel bellen dat het binnen is.
Wel al in overleg met de DA besloten anders voor normale niervoeding te gaan. Maar dat vind ik eigenlijk echt geen fijn idee om de kat met diabetes die al niet stabiel is nu weer andere brokken te geven.
Maarja als het er niet is.....
Ik kan geen advies geven. Maar dit is verschrikkelijk spannend en vervelend -O- ik duim dat het snel komt :*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')