Leuk hoor. Wat maak je dan allemaal? Misschien ga ik dit jaar voor het eerst naar zo'n markt met mijn nicht.quote:Op zondag 12 november 2023 10:04 schreef Brokkel het volgende:
Ik doe vooral veel![]()
Ik maak kerstartikelen voor kerstmarkten, sinterklaascadeautjes enz. Dus deze periode is voor mij heel goed. Van de opbrengst koop ik weer nieuwe spullen voor de hobby.
Ooh super gaaf dat je dit doetquote:Op zondag 12 november 2023 10:04 schreef Brokkel het volgende:
Ik doe vooral veel![]()
Ik maak kerstartikelen voor kerstmarkten, sinterklaascadeautjes enz. Dus deze periode is voor mij heel goed. Van de opbrengst koop ik weer nieuwe spullen voor de hobby.
Wat leuk!quote:Op zondag 12 november 2023 13:00 schreef Brokkel het volgende:
Oh, een beetje groot. Dit soort dingen. Geen van de foto's van mezelf, maar ik maak dus vergelijkbare spulletjes. Kerstballen en stickervellen verkoop ik het meest in deze periode. Op de kerstmarkt sta ik met rompertjes, stickervellen, lichtflessen en houten blokken met XMAS, KERST, de algemene dingen. Ik doe ook maar 2 kerstmarkten.
[ link | afbeelding ]
Ooh wat gaafquote:Op zondag 12 november 2023 13:00 schreef Brokkel het volgende:
Oh, een beetje groot. Dit soort dingen. Geen van de foto's van mezelf, maar ik maak dus vergelijkbare spulletjes. Kerstballen en stickervellen verkoop ik het meest in deze periode. Op de kerstmarkt sta ik met rompertjes, stickervellen, lichtflessen en houten blokken met XMAS, KERST, de algemene dingen. Ik doe ook maar 2 kerstmarkten.
[ link | afbeelding ]
Dat is ook wel leuk!quote:Op zondag 12 november 2023 18:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat leuk!
Wij staan dit jaar ook op 2 winter/kerstmarkten met cadeauverpakkingen van ons bier.
En misschien gaan we ook setjes kerstkaarten verkopen van de ontwerper van onze etiketten. Maar weet niet of er veel kerstkaarten op die markten verkocht worden, want de meeste zijn tegen die tijd natuurlijk al verstuurd.
Ja de tijd gaat nu echt snel...quote:Op zondag 12 november 2023 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk!
Wat zijn de feestdagen ineens dichtbij nu
Ik vind het de fijnste tijd van het jaar. Al voel ik me ook sneller eenzaam. Sowieso heb ik die gevoelens wel, maar met kerst en vooral oud en nieuw + verjaardag kan het me ineens enorm overvallenquote:Op zondag 12 november 2023 18:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja de tijd gaat nu echt snel...
Weet nog niet helemaal wat ik er van vind
Dat is slim! En soms is.het niet navolgbaar waarom iets al dan niet looptquote:Op zondag 12 november 2023 19:04 schreef Brokkel het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de kaarten lopen. Ik verkoop met Valentijn kaarten met een persoonlijke touch (spotify-code van favoriete liedje), maar die verkoop loopt voor geen meter. Ik adverteer op de plaatselijke facebookgroepen. Ook de juf- en meesterkaarten lopen niet, terwijl de juf- en meestercadeautjes ook altijd goed en snel gaan. Ik denk dat dat wel mijn 2 piekmomenten zijn, haha. Ik heb zelf niks met die juffenspullen, maar het verkoopt goed. En met de verkoop van die spullen onderhoud ik mijn hobby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je welquote:Op zondag 12 november 2023 19:53 schreef Brokkel het volgende:
Mag je trots op zijn! Portretten is zo moeilijk! En in kleur mogelijk nóg moeilijker. Ik zie al veel dingen die goed gelukt zijn. En wellicht is het een totaal onbekende, maar ik herken Jason Mraz hierin.
I won't give up is van hem. Zo'n mooi nummer.quote:Op zondag 12 november 2023 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welprobeer sinds een maand elke dag een portretje te maken. Het is gewoon leuk. En ik heb ernaast alle leerpunten opgeschreven. Volgende keer beter
Jason Mraz ken ik niet
Oooooooh hijquote:Op zondag 12 november 2023 20:12 schreef Donna het volgende:
[..]
I won't give up is van hem. Zo'n mooi nummer.
Ik kan me voorstellen dat die juffenspullen goed lopen. Dat is echt een ding tegenwoordig.quote:Op zondag 12 november 2023 19:04 schreef Brokkel het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de kaarten lopen. Ik verkoop met Valentijn kaarten met een persoonlijke touch (spotify-code van favoriete liedje), maar die verkoop loopt voor geen meter. Ik adverteer op de plaatselijke facebookgroepen. Ook de juf- en meesterkaarten lopen niet, terwijl de juf- en meestercadeautjes ook altijd goed en snel gaan. Ik denk dat dat wel mijn 2 piekmomenten zijn, haha. Ik heb zelf niks met die juffenspullen, maar het verkoopt goed. En met de verkoop van die spullen onderhoud ik mijn hobby.
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 12 november 2023 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het de fijnste tijd van het jaar. Al voel ik me ook sneller eenzaam. Sowieso heb ik die gevoelens wel, maar met kerst en vooral oud en nieuw + verjaardag kan het me ineens enorm overvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |